🔥8

دقیق ترین تست شخصیت شناسی | یک تصویر رو انتخاب کن تا شخصیت واقعیت رو لو بدم!

شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است.


شخصبت

تست شخصیت با تصاویر هندسی:همه ما تمایلی عحیب به برخی رنگ ها و شکل ها داریم. که ترجیح می دهیم. ترجیحات ما از طریق انتخاب های ما در لباس، دکوراسیون منزل، مدل مو و حتی سلیقه ما در موسیقی نمایش داده می شود. بنابراین جای تعجب نیست که اگر چیزهای تمیز و منظم را دوست دارید، ترجیحات مستقیمی با رنگ ها و شکل هایی خواهید داشت که با آن مطابقت دارند. برای مثال، ممکن است رنگ‌های روشن مانند سفید یا خاکستری روشن و سبک‌ها و اشکال مدرن‌تر با خطوط برش واضح را ترجیح دهید.

تست شخصیت با تصاویر هندسی

شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است. روان شناسان و جامعه شناسان همواره تلاش کرده اند تا نسخه ای در این زمینه ارائه دهند. بوجود آمدن ابزارهای مختلف سنجش شخصیت و رفتارها و … از جمله فعالیت هایی بوده است که در این زمینه داشته اند. روان شناسان معتقدند که تست های شخصیت شناسی تصویری قادرند برخی از ابعاد شخصیتی آدمها را افشا کنند.

بنا به گفته ایشان، این تصاویر براساس یک رویکرد مطالعه ای بوجود آمده است. رویکردی که در آن، هر فردی ممکن است واکنشی یکسان از خود نشان دهد. بر همین اساس می شود ویژگی شخصیتی آدمها را تا اندازه ای شناخت و تعریف نمود.

به این ترتیب تست شخصیت با تصاویر هندسی هم می تواند، اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار دهد. رنگ ها را به اندازه خود شکل در نظر بگیرید. هنگامی که نامی را انتخاب کردید که واقعاً نام شما را صدا می کند، معنای آن را پیدا کنید و ببینید چه چیزی را در مورد شخصیت شما آشکار می شود.

شخصبت

تفسیر تست شخصیت با تصاویر هندسی

اکنون که انتخاب خود را کرده اید بهتر است به بخش تفاسیر مراجعه کنید. ما اطمینان داریم از نتیجه این تست شگفت زده خواهید شد.

شکل شماره ۱

شما عاشق هوای گرم و رفتن به ساحل هستید. شما می دانید که چگونه حتی در موقعیت های دیوانه کننده آرامش داشته باشید و آرام بمانید. مردم دوست دارند وقت خود را با شما بگذرانند، زیرا شخصیت گرم و شادابی دارید.

شکل شماره ۲

شما خیلی با احساسات مردم در ارتباط هستید. دلسوز، کمی مذهبی و احتمالاً گیاهخوار هستید (یا حداقل سعی کرده اید در مقطعی از زندگی خود باشید). از پیاده روی، چای داغ و یک کتاب خوب لذت می برید. شما هر دو گربه و سگ را به یک اندازه دوست دارید.

شکل شماره ۳

شما آرام، خونسرد و اجتماعی هستید و در مجموع این شما را به یکی از خاص ترین افراد اطراف تبدیل می کند. شما حس بسیار خوبی از سبک دارید. نه تنها در مد، بلکه در دکوراسیون منزل. شما یا یک گربه خانگی دارید یا یک بار قبلاً یک گربه داشته اید.

شکل شماره ۴

شما زندگی را زندگی می کنید. مردم طبیعت خودجوش شما را دوست دارند. وقتی بیرون می روید، معمولا تمام شب را بیرون می مانید. در حالی که شما بسیار برون‌گرا هستید، گاهی از بودن در کنار افراد جدید، احساس ناراحتی می کنید، اما کسی ان را متوجه نمی شود.

شکل شماره ۵

شما بسیار سر به زیر و منطقی هستید. مردم به نظرات شما احترام می گذارند و به دلیل ماهیت متفکر شما دوست دارند برای مشاوره نزد شما مراجعه کنند. شما بسیار یکنواخت هستید و گاهی اوقات نگران هستید که خود و دیگرانی از این یکتواختی خسته شوند. اما نترسید – شما قطعا خسته کننده نیستید!

شکل شماره ۶

رودخانه های شما بسیار عمیق هستند. شما احساسات شدیدی نسبت به جامعه و سیاست دارید. شما عاشق موسیقی با صدای بلند هستید و نمی ترسید که در یک کنسرت با صدای بلند فریاد بزنید. دوستان شما مانند خانواده شما هستند. شما وفادار، قوی و انعطاف پذیر هستید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید