🔥64

دیگنیتی پرایم فناوری جدید با عملکرد بی‌نظیر | معرفی دیگنیتی پرایم و مشخصات فنی + فیلم

خودرو دیگنیتی پرایم یک خودرو با عملکرد بالا و طراحی زیبا است. دیگنیتی پرایم دارای فناوری‌های پیشرفته است که بهره‌وری بالا و رانندگی دوستانه را فراهم می‌کند. دیگنیتی پرایم با طراحی منحصر به فرد و امکانات مدرن، یک گزینه جذاب برای علاقمندان به خودرو است. طراحی عقب دیگنیتی پرایم به مراتب از نمای جلویی آن جذاب‌تر است. در ادامه به بررسی و معرفی خودرو دیگنیتی پرایم پرداخته ایم.


طراحی ظاهری دیگنیتی یکی از بزرگترین نقاط قوت این خودرو بوده چرا که همانطور که ابتدای متن اشاره کردیم این خودرو در دسته کراس اوورهای کوپه قرار دارد. در بخش جلو طراحی ساده اما گیرایی را شاهدیم که در آن چراغ های اصلی با ظاهری نسبتا باریک و کشیده متصل به جلو پنجره خودرو طراحی شده اند. بر روی سپر نیز چراغ‌های مه‌شکن و یک لیپ سپر مشکی رنگ تعبیه شده تا نمای جلو را کامل تر کنند.

در نمای جانبی اولین موردی که به چشم می خورد زاویه زیاد ستون C خودروست که سبب شده تا دیگنیتی در دسته کراس اوورهای کوپه قرار گیرد. در بخش عقب دیگنیتی پرایم اما شاهد ظاهر بروزتری از نمای جلو هستیم که در آن چراغ‌های اصلی با ظاهری مستطیلی شکل، کشیده و به صورت بهم پیوسته طراحی شده‌ و نکته جالبش جاگیری کل چراغ‌ها بر روی درب صندوق است. بر روی سپر نیز دو خروجی فیک اگزوز به همراه یک دیفیوزر کرومی تعبیه شده است.

با ورود به کابین این کراس اوور شاهد یک داشبورد تمام مشکی با قطعات دکوراتیو و خطوط کرومی هستیم. داشبورد میانی کمی مایل به سمت راننده طراحی شده و بر روی آن ابتدا دریچه‌های تهویه مطبوع قرار گرفته و سپس یک صفحه نمایش لمسی بزرگ قرار گرفته است. در بخش انتهایی داشبورد نیز یک صفحه نمایش لمسی برای کنترل سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده که خوانایی خوبی دارد اما متاسفانه در هنگام تابش مستقیم نور آفتاب اطلاعات به سختی دیده می شوند.

فرمان خودرو به صورت D کات طراحی شده و غربیلک آن هم به صورت ۳ شاخه به همراه کلیدهای کنترلی سیستم مالتی مدیا و کروز کنترل طراحی شده است. صفحه کیلومتر شمار نیز در این خودرو به صورت آنالوگ به همراه یک کامپیوتر سفری کامل است. یکی از نکات منفی کابین این خودرو استفاده از قطعات دکوراتیو با رنگ مشکی پیانویی براق است که در کوتاه مدت خط و خش‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند.

در مجموع اما به غیر از استفاده از قطعات دکوراتیو مشکی پیانویی، متریال به کار رفته در داشبورد کیفیت مطلوبی داشته و حس رضایت را به مالک منتقل می کند. از نظر فضای کابین نیز در کل کابین دیگنیتی جادار و مناسب بوده و با اینکه سقف خودرو در بخش عقب با زاویه زیادی همراه شده اما چندان درون کابین این مورد احساس نمی شود. فضای صندوق عقب نیز مناسب ارزیابی می شود.

دیگنیتی برایم از نظر امکانات رفاهی و ایمنی به مواردی همچون شیشه‌های برقی و سقف پانوراما به همراه سیستم آنتی ترپ، درب صندوق برقی، سنسورهای پارک عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع رانندگی، سیستم مولتی مدیا با مانیتور ۱۰.۲ اینچی و کلیدهای کنترل از روی فرمان، تهویه مطبوع اتوماتیک با پنل لمسی و دریچه هوا برای سرنشینان عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کمک حرکتی خودرو در سربالایی HAC، سیستم کمک حرکتی خودرو در سراشیبی HDC، حالت های مختلف رانندگی اسپرت، نرمال و زمستانی، کروز کنترل، صندلی راننده ۶ حالته برقی (تنظیم صندلی سرنشین جلو دستی)، تنظیم ارتفاع خودکار چراغ های جلو، مه شکن های جلو و عقب، چراغ های روشنایی در روز Day-Light، سنسور نور Auto-light، سنسور باران و برف پاکن اتوماتیک و آینه های جانبی تا شونده برقی به همراه گرمکن و مجهز به چراغ خوش آمد گویی اشاره کرد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید