🔥12

راز رابطه عاشقانه موفق | سیاست زنی که شوهرش همیشه تو مشت اونه!

تمامی روابط زناشویی نیاز به مراقبت و رعایت سیاست هایی دارند تا به یک رابطه موفق تبدیل شوند اگر میخواهید در روابطتان مثل ملکه ها باشید این نکات را رعایت کنید.


شوهر

هیچ زنی از اینکه ملکه همسرش باشد بدش نمی آید و در نقطه مقابل هیچ زنی دوست ندارد در نظر همسرش کم ارزش و بی اهمیت باشد. بازهم درمورد رازهای جذب همسر و سیاست های زنانه در مقابل شوهر خواهیم گفت، حالا چند مورد بظاهر ساده ولی فوق العاده تاثیرگذار برای جذب شوهر، تسلط بر زندگی و داشتن جایگاه قوی در زندگی مشترک به شما خواهیم گفت که به قول خانم ها می تواند شوهر را در مشت شما اسیر کند.

مردت رو درگیر مسائل مالی کن

بله درست متوجه شدید؛ اگر میخواهید یک زن با سیاست باشید حتما باید همسر خود را درگیر مسائل مالی کرده و به او انگیزه رشد و ترقی دهید که و خودتان در این مسیر او را حمایت کنید تا با جدیت به جلو حرکت کند. برای تشریح این گزینه توضیح بیشتر نیاز نیست چراکه به محض اجرای این سیاست، نتایج فوق العاده ان را شاهد خواهید بود.

متخصص چیزی باش

برای آنکه همسرتان شما را به عنوان فردی سطح بالا قبول داشته باشد و حس کند ارزشمند هستید، بهتر است در یک زمینه تخصص داشته باشید. این تخصص می تواند در هر زمینه هنری، علمی و.. باشد و نیاز نیست حتما تحصیلات دانشگاهی و دوره های پیچیده را پشت سر گذاشته باشید؛ در این حد باشید که توانمند بودن را به خوبی نشان دهید.

بدگویی خانواده شوهر ممنوع

یک زن با سیاست واقعی نه تنها هرگز و هرگز از خانواده همسر بدگویی نمیکند بلکه اگر کسی از این خانواده بدگویی کرد، با او همراه نمیشود.

به سر و وضعت اهمیت بده

با لباسی که آشپزی کرده یا خانه را تمیز کرده اید، به استقبال شوهرتان نروید چراکه حس خوبی به او منتقل نشده و جذابیت شما در ذهنش کم می شود.

مسواک قبل آرایش فراموش نشه

نیاز به گفتن نیست که تاثیر بهداشت دهان و دندان در میزان جذابیت چهره و البته آرایشی که برای همسرتان انجام داده اید، بی اندازه بالاست.

کارهای خونه رو مثل کلفت انجام نده

قرار نیست برای آنکه یک زن جذاب و سطح بالا باشید، هرگز کار خانه انجام ندهید بلکه اتفاقا یکی از ویژگی های زنان مدیر انجام امور منزل توسط خودشان است ولی بشرط آنکه این کارها را مثل یک بانوی توامند انجام دهید نه مثل یک کلفت؛ منظور این توضیح را حتما خانم های زیرک متوجه می شوند.

با رفتارت ظرافتت زنانه ات رو خراب نکن

یکی از رفتارهایی که بیش از هر چیز ظرافت زنانگی شما را تخریب میکند، داد زدن و جیغ جیغ کردن است که باور نمیکنید چقدر تاثیر منفی نسبت به شما در ذهن همسرتان ایجاد می کند. اگر از مسئله ای ناراحت هستید، همچنان با حفظ ظرافت و ناز زنانگی خود این مسئله را بیان کنید.

کاری به همسر بقیه نداشته باش

همه مردان زنانی را دوست دارند که کاری به زندگی دیگران نداشته و به قول معروف مشغول سرک کشیدن به زندگی اطرافیان نباشند؛ پس برای آنکه همسرتان در مشت شما باشد، سرتان به زندگی و کار خودتان گرم باشد و بس.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید