روانشناسی شخصیت | زندگی عادلانه ای داشتی یا همیشه بهت ظلم شده؟

عدالت یا شفقت، چه چیزی بیشتر به شما انگیزه می دهد؟ اجازه دهید تست شخصیت ما حقیقت شما را آشکار کند!


روانشناسی شخصیت

روانشناسی شخصیت عبارت است از علمی که به بررسی و تحلیل شخصیت انسان می‌پردازد.روانشناسی شخصیت یکی از مهم‌ترین مسائل روانشناسی است و لذا تحت بررسی‌های مختلف قرار گرفته است. در روانشناسی شخصیت تئوری پنج عاملی است. این تئوری می‌گوید که پنج عامل اصلی، شامل همبستگی، رفاه‌مندی، رویایی بودن، پشتکار و پا کشیدگی هستند. برخی از روانشناسان با تمرکز بر روانشناسی شخصیت، مثل فروید، اعتقاد دارند که تمامی اعمال انسان از طریق ناخودآگاه انجام می‌شوند. به علاوه، مؤلفه‌هایی مانند شهرت شخصیت، عزت نفس، خودشناسی و ارزشمندی نیز در روانشناسی شخصیت به بررسی و تحلیل می‌پردازند.

چهره:

اگر ابتدا چشمان شما به دو چهره در تست شخصیت عدالت یا شفقت کشیده شد، این نشان دهنده شخصیتی است که عمیقاً روی درک افراد سرمایه گذاری شده است. انگیزه شما احتمالاً از شفقت ناشی می شود ، زیرا تمایل دارید با دیگران در سطح عاطفی عمیقی همدلی کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

شما احتمالاً یک پرورش دهنده هستید، کسی که در مواقع پریشانی به شما آرامش و حمایت می دهد. با این حال، احساس قوی عدالت شما نیز به اعمال شما کمک می کند. شما به عدالت و برابری اعتقاد دارید و برای حفظ این ارزش ها در همه شرایط تلاش می کنید. درک دوگانه شما منعکس کننده رویکرد متعادل شما به زندگی است – ترکیبی هماهنگ از عدالت و شفقت.
یک درخت:

اگر برای اولین بار متوجه درخت در تست شخصیت عدالت یا شفقت شده اید، این نشان دهنده شخصیتی است که به شدت در واقعیت ریشه دارد، اما بی پایان به ارتفاعات بیشتری می رسد. این تصویر نشان دهنده احساس قوی عدالت شماست . شما اعتقاد ذاتی به درست و نادرست دارید و از اینکه در اعتقادات خود به تنهایی بایستید هراسی ندارید.

با این حال، میل شما به عدالت، جنبه دلسوز شما را تحت الشعاع قرار نمی دهد. مانند درختی که در یک روز گرم سایه می اندازد، پناهگاهی را برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند ارائه می دهید. شما درک می کنید که هر کس نبردهای خاص خود را برای جنگیدن دارد و شفقت خود را بدون هیچ شرطی گسترش می دهید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید