🔥820

روانشناسی شخصیت | سمی ترین ویژگی شخصیتی براساس حیوان سال تولد

روانشناسی شخصیت:در اینجا سمی ترین ویژگی های شخصیتی شما بر اساس زودیاک چینی شما آورده شده است.


روانشناسی شخصیت

روانشناسی شخصیت عبارت است از علمی که به بررسی و تحلیل شخصیت انسان می‌پردازد.روانشناسی شخصیت یکی از مهم‌ترین مسائل روانشناسی است و لذا تحت بررسی‌های مختلف قرار گرفته است. در روانشناسی شخصیت تئوری پنج عاملی است. این تئوری می‌گوید که پنج عامل اصلی، شامل همبستگی، رفاه‌مندی، رویایی بودن، پشتکار و پا کشیدگی هستند. برخی از روانشناسان با تمرکز بر روانشناسی شخصیت، مثل فروید، اعتقاد دارند که تمامی اعمال انسان از طریق ناخودآگاه انجام می‌شوند. به علاوه، مؤلفه‌هایی مانند شهرت شخصیت، عزت نفس، خودشناسی و ارزشمندی نیز در روانشناسی شخصیت به بررسی و تحلیل می‌پردازند.

همه ما لحظات خوب، بد و زشت خود را داریم – بالاخره این چیزی است که ما را انسان می کند! درک شخصیت پیچیده ما که سریعتر از سرعت نور تغییر می کند، بسیار سخت است. برای هر چیزی که می دانید، شما می توانید یک روح جیک و شاد باشید که منتظر روزی باشید که کوچکترین ناراحتی روحیه شما را خراب کند و همه جهنم ها از بین برود. همه ما برخی از ویژگی‌ها و الگوهای رفتاری سمی را نشان می‌دهیم که انعکاس آن‌ها ممکن است به ما در شروع فرآیند خودسازی کمک کند. در حالی که درک کامل “چرا ما همان هستیم” غیرممکن است، بسیاری از ویژگی های ذاتی ما اغلب بازتابی از علامت زودیاک است که به آن تعلق داریم. اگر می خواهید بینش بیشتری در مورد شخصیت خود به دست آورید و سمی ترین ویژگی های شخصیتی خود را دریابید، مهم است که با حیوان زودیاک چینی که سال تولد شما را اداره می کند آشنا شوید!

در حالی که به وضوح نمی توانید با تمام ویژگی های سمی مرتبط با حیوان زودیاک چینی خود ارتباط برقرار کنید، یادگیری در مورد آنها مطمئناً به شما کمک می کند تا از “سمت تاریک” خود دور شوید. چه شما یک قوم ببر زاده بی پروا و تکانشی باشید که با سر در موقعیتی بدون فکر فرو می رود یا موش حریص و کینه توز که از زیر پا گذاشتن اعتماد عزیزانش برای تحقق انگیزه های مادی خود ابایی ندارد – همه شما باید این کار را انجام دهید. شفا و رفع به انجام! بیایید شما را از طریق بدترین ویژگی های شخصیتی هر علامت زودیاک چینی راهنمایی کنیم!

بدترین صفات سمی هر سال تولد

موش: زیرک، حریص، بدبین
موش‌های عزیز، ما موافقیم که زندگی مسابقه‌ای است که در آن فقط بهترین‌ها زنده می‌مانند! با این حال، افشای نقاط ضعف دیگران برای موفقیت در زندگی بهترین سیاست نیست، درست است؟

درود بر افرادی که در سال موش به دنیا آمده‌اند، که جان سالم به در برده‌اند و با قدرت فراوان از پس همه مشکلات برمی‌آیند. اما ما آرزو می‌کنیم که این علامت زودیاک بتواند نقشه‌ها، نقشه‌کشی‌ها و ماهیت کاملاً خودخواهانه خود را در مورد پول و دارایی‌های مادی از بین ببرد. این طبیعت زیرک حتی آنها را بی رحم می کند و این علامت به راحتی هر کسی را زیر پا می گذارد تا به آنچه می خواهد برسد.

وقتی همه چیز بر وفق مراد خود پیش نمی‌رود، در شرایط بدبینانه‌ای قرار می‌گیرند و همچنین ممکن است فضایی تاریک برای خانواده و دوستان خود ایجاد کنند. موش ها، شما باید در مورد این منفی صادق باشید و یک سیستم پشتیبانی خوب ایجاد کنید که شما را از این ورطه خارج کند.

گاو: سرسخت، سرسخت
برای افرادی که در سال گاو متولد شده اند، شعار ساده است – “این راه من است یا بزرگراه”! هنگامی که آنها روی چیزی متمرکز می شوند، تغییر نظر آنها (تقریبا) غیرممکن است زیرا آنها به سادگی آماده تسلیم شدن یا پذیرش شکست نیستند. این یک نقطه دشوار برای افراد ایجاد می کند تا با آنها هماهنگ شوند و باعث سقوط در روابط با خانواده، دوستان یا شریک زندگی می شود.

در حالی که این رگه های حرکتی آنقدرها هم بد نیست و به آنها کمک می کند تا به اهداف خود به صورت سازمان یافته و بدون محدودیت دست یابند، این علامت باید بداند که بهترین راه برای تکامل یادگیری نحوه انعطاف پذیری و تمایل به پذیرش و کار کردن است. عیب های شما در پایان روز، تو نمی خواهی گوشه گیر غمگینی باشی، گاو!

ببر: تکانشی، بی پروا
ببرها رهبران و دستاوردهایی هستند که برای آنها جاه طلبی بر هر چیز دیگری در زندگی اولویت دارد. با این حال، این انگیزه و غیرت گاهی اوقات می تواند بیش از حد افراطی شود و منجر به رفتار وسواس گونه و غالب ببرها شود. در تلاش برای رسیدن به اهداف خود، مردم ببر تمایل دارند از دیگران سبقت بگیرند و حتی بسیاری از تصمیمات تکانشی را به دور از ایده آل یا منطقی می گیرند. در حالی که داشتن اعتماد به نفس اشکالی ندارد، عبور از این خط برای تبدیل شدن به بیش از حد اعتماد به نفس با نام مستعار، جالب نیست!

علامت بی پروا باید بیاموزد که چگونه بین رگه بلند پروازانه خود با کار گروهی و انصاف تعادل برقرار کند. صبور باش ببر، حماقت تو را به جایی نمی رساند!

خرگوش: ترسو، فشارآور
در حالی که خرگوش‌ها با مهارت‌های اجتماعی دلپذیر و حساسیت خود نسبت به احساسات دیگران تأثیر بسیار خوبی بر جای می‌گذارند، این علامت بسیار می‌ترسد که از هر کسی عبور کند و طبیعت صلح‌جوی آن‌ها باعث می‌شود که آن‌ها را تحت فشار قرار دهد. این علامت در زندگی بیش از حد مردد و محافظه کار است و کاملاً تحت تأثیر غریزه طبیعی خود است و اهداف خود را در زندگی از دست می دهد.

این نگرش آرام و غیرمسئولانه به زندگی عاشقانه آنها نیز نفوذ می کند، به طوری که خرگوش ها اغلب در روابط خود بی بند و بار هستند. پس خرگوش‌ها، وقت آن است که این رویکرد آهسته و بی‌احتیاطی به زندگی را متوقف کنید و مراقب جاه‌طلبی‌ها و آرزوهای خود در زندگی باشید. همچنین، قبل از اینکه خیلی دیر شود، برای مکث و مراقبت از عزیزانتان وقت بگذارید!

اژدها: تند مزاج، خودخواه

بله، اژدها مهارت های رهبری شگفت انگیزی دارند و همیشه توصیه می شود که از آنها پیروی کنید. اما این تمایل به همیشه اعمال اقتدار اغلب به غرور، بی حوصلگی و رفتار خودشیفتگی بزرگ تبدیل می شود. در حالی که ممکن است در ظاهر یکدست به نظر برسند، زمان زیادی طول نمی کشد تا در هنگام به چالش کشیدن به شدت بی ادب و سرکش شوند. اژدها در بازگرداندن بی‌رحمانه آن به افرادی که از نظر آنها پست‌تر از خود هستند، احساس گناه نمی‌کنند.

اژدها، اگر واقعاً می خواهید یک رهبر عاقل و قابل احترام باشید، شروع به قدردانی و احترام به نظر همه کنید. از غرق شدن در دنیای خیالی و خیالی خود دست بردارید و به واقعیت بازگردید! به جای اینکه همه چیز را به نفس خود ببرید، یاد بگیرید که با تفکر منطقی تر و معقول تر مقابله کنید.

مار: انتقام جو، حیله گر
مارها از سیاست “هرگز نبخش و هرگز فراموش نکن” را رعایت می کنند! آنها همه چیز را به یاد می آورند و پر از انتقام هستند و به افرادی که به آنها یا عزیزانشان ظلم کرده اند حمله می کنند. و وقتی مار شما را نیش می زند، مطمئن می شوند که وحشتناک است! فرقی نمی کند دو روز یا بیست سال پیش به آنها ظلم کرده باشید، آنها همیشه برای انتقام برمی گردند. این علامت زودیاک به راحتی تحت تأثیر احساسات خود قرار می گیرد و زمانی که در ضعیف ترین حالت خود هستید و انتظارش را ندارید شما را گاز می گیرد.

مارها، وقت آن است که هنر بخشش را بیاموزید و این انرژی ها را برای پیشرفت زندگی و حرفه خود هدایت کنید. سعی کنید اختلافات را به روشی متمدنانه حل و فصل کنید نه اینکه درگیر این اعمال کوچک و شریرانه شوید. از این گذشته، بخشش شما را آزاد می کند!

اسب: بلبرموث، (بیش از حد) صبور

افرادی که در سال اسب متولد شده اند هیچ فیلتری ندارند – آنها کاملاً پیشرو، بیش از حد خودجوش و مستقیم در معاملات خود هستند. در حالی که این ویژگی ساده به آنها کمک می کند تا دوستی های زیادی ایجاد کنند، دهان گستاخ آنها اغلب ناخواسته به دیگران آسیب می رساند.

علاوه بر این، آنها اغلب به دلیل ماهیت «شایع‌آمیز» خود دچار مشکل می‌شوند و بدون شک بدترین رازدارهای زودیاک هستند. بنابراین بهتر است از هر موضوع حساس یا حساس خودداری کنید وگرنه روز بعد تیتر شایعات خواهید بود.

اسب‌ها، این سیاست «بدون فیلتر متصل» می‌تواند واقعاً به روابط شما آسیب برساند. در حالی که ما می دانیم که شما هیچ نیت بدی نسبت به کسی ندارید، زمان و مکانی برای بیان عاقلانه افکارتان وجود دارد. شما باید این طبیعت افسارگسیخته را کنترل کنید!

بز: وابسته، ترسناک
آرام، آرام و آرام – زندگی یک بز به این شکل است. در حالی که این ممکن است در ظاهر ایده آل به نظر برسد، واقعیت این است که این علامت زودیاک از درگیری و مشاجره بسیار می ترسد. آنها دوست دارند حضوری آرام و آرام داشته باشند، فقط به این دلیل که به دلیل ترس از دست دادن عزیزشان، کنترل و مسئولیت خود را رها کرده اند.

افرادی که در سال بز متولد شده اند، همیشه ولع تایید، توجه و تایید دیگران هستند، واقعاً مانع خوشبختی خودشان می شوند. آنها باید شروع به قدردانی از شرکت خود کنند و به پوست خود اطمینان داشته باشند زیرا صرفاً سپردن زمام زندگی خود به شخص دیگری فقط منجر به ناامیدی می شود! بز، شما نمی توانید از یک فنجان خالی بریزید، پس شروع به دوست داشتن خود کنید.

میمون: مرزهای دیگران را نقض کنید، دستکاری کنید

بامزه بودن و با شوخ طبعی خود روحیه دیگران را بالا می برد، اما بازیگوشی بیش از حد و عبور ناخواسته از خط، یک پرچم قرمز مطلق است! میمون‌های کوچولوی گستاخ هرگز نمی‌توانند کنجکاوی خود را ارضا کنند، و بسیار فضول یا حتی دستکاری می‌شوند. این علامت به‌عنوان یک فرد «همه چیز را می‌داند» عمل می‌کند و نسبت به هر کسی که مطابق با «استانداردهای فکری» آنها نیست، ناباور می‌شود.

آنها سعی می کنند راه خود را برای فرار از مسئولیت ها یا مسئولیت پذیری دستکاری کنند و به سختی برای تغییر و رشد در زندگی جدی هستند. بنابراین، میمون ها، مهم است که با اضافه کردن کمی بلوغ به رگه شادی سابق خود، شخصیت خود را متعادل کنید. همچنین، تمرین فروتنی در برخورد با دیگران هیچ آسیبی به شما نخواهد رساند. در حالی که شکی نیست که شما باهوش هستید، همیشه به یاد داشته باشید که دیگران استعدادها و نقاط قوت خود را دارند.

خروس: گستاخ، خود شیفته
خروس‌ها با جمع‌آوری ثروت و قدرت انبوه، تمایل دارند بیش از حد خود شیدا و لاف‌زن شوند. در حالی که آنها به خاطر رهبران باورنکردنی بودن تحسین می کنند، اما مطمئناً بازیکنان تیم خوبی نیستند زیرا فقط می خواهند همه و همه چیز اطراف خود را کنترل کنند. این منجر به درگیری های رودررو می شود و در نهایت با حرف های خود مردم را به شدت زخمی می کنند.

خروس‌ها، متاسفم که حباب شما را می‌شکنم، اما دنیا دور شما نمی‌چرخد! به جای همیشه انتقادی و خودبزرگ بودن، سعی کنید از برخی ویژگی های تحسین برانگیز مانند مهربانی و سخاوت استفاده کنید. زبان تیز شما عمیق‌تر از چاقو می‌تراشد و این ویژگی سمی تمام کارهای بزرگی را که انجام داده‌اید تحت الشعاع قرار می‌دهد. اشکالی ندارد که همیشه مظهر درستکاری نباشیم! یاد بگیرید که با جریان حرکت کنید و مردم را همانطور که هستند بپذیرید.

سگ: اجتنابی، بی انگیزه
دوست‌داشتنی‌ترین علامت زودیاک در بین همه آنها، سگ‌ها واقعاً «سمت تاریک سمی» ندارند و بدترین ویژگی آنها در واقع این است که وقتی همه چیز مطابق میل خود نیست، خاموش می‌شود. سگ‌ها شما را با وفاداری و حمایت بی‌پایان پر می‌کنند و در عوض انتظار همان توجه و تحسین را دارند. با این حال، آنها تمایل دارند بیش از حد چسبنده و به دنبال جلب توجه باشند که برای اطرافیانشان بسیار طاقت فرسا می شود و آنها فقط والس می گیرند!

وقتی صحبت از هر مشکلی در رابطه به میان می‌آید، سگ‌ها از رویارویی متنفرند و حتی برای جلوگیری از برقراری ارتباط، روزها شما را شبح می‌کنند. علاوه بر این، آنها اغلب فاقد انگیزه برای موفقیت هستند و در نهایت بسیار تنبل و بی جاه طلب می شوند. پس سگ‌ها، این یک زنگ بیدارباش است تا از همه اضطراب‌ها و پارانویایی که با طبیعت مردم‌پسند شما به وجود می‌آیند، دور شوید و روی خودتان کار کنید! انرژی خود را به سمت اهداف و جاه طلبی های خود هدایت کنید نه اینکه در گوشه ای کمین کنید و منتظر بمانید تا جادو اتفاق بیفتد.

خوک: زودباور، ساده لوح، بی تصمیم
دنیا جای بی رحمی است، اما متولدین سال خوک به سادگی آن را درک نمی کنند! آنها ساده لوحانه وعده های توخالی هر کسی را باور می کنند، با آنها مانند یک حصیر در رفتار می شود و هنوز یک ثانیه طول نمی کشد تا آن شخص را ببخشد. آن‌ها فقط می‌خواهند بهترین‌ها را در مردم ببینند، به‌طوری که کاملاً از پرچم‌های قرمزشان کور شده‌اند. این علامت زودیاک بسیار بلاتکلیف است و همیشه به دیگران اجازه می دهد راه را رهبری کنند و برای آنها تصمیمات تغییر دهنده زندگی بگیرند.

خوک ها، وقت آن رسیده است که به توانایی های خود ایمان داشته باشید! اشتباه کردن اشکالی ندارد، زیرا در پایان روز مهم این است که شما تلاش کرده اید. اگر به رفتارهای کم‌روشن ادامه دهید، در تعقیب دیگران برای تأیید اعتبار گیر خواهید کرد.

سوالات متداول 
کدام علامت زودیاک چینی بدشانس است؟
بز بدشانس ترین علامت زودیاک در طالع بینی چینی در نظر گرفته می شود.

قسمت تاریک زودیاک مار چیست؟
اعتقاد بر این است که متولدین سال مار انتقام جو هستند.

سمت تاریک زودیاک اژدها چیست؟
اژدهاها اغلب تندخو و خودخواه دیده می شوند.

  • ناشناس

    سال اسب وخوک کاملا درست بود

  • ناشناس

    سلام سال خوک 🐷 درسته👍

  • ناشناس

    سلام سال خوک 🐷 واقعی بود

  • سلام کاملا موافقم با نظر شما اما در مورد مارها قبول ندارم ممکن است بخششانجام شده باشد اما هرگز فراموشی نه چون اگر مار فراموش کند مجددا چرخه اقبال بهم میریزد مار مار است ولی میتوان شاه مار بود

  • مال من بد بود

    خوب بود نسبت به سال های دیگه

  • ناشناس

    خوب نبود

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید