روانشناسی شخصیت | میخوای اطرافیانت رو بشناسی فقط کافیه به طرز نشستن اونا دقت کنی

شما اغلب کدام گزینه هستی؟ جزئیات عجیبی که باید بخوانید!


روانشناسی شخصیت

روانشناسی شخصیت عبارت است از علمی که به بررسی و تحلیل شخصیت انسان می‌پردازد.روانشناسی شخصیت یکی از مهم‌ترین مسائل روانشناسی است و لذا تحت بررسی‌های مختلف قرار گرفته است. در روانشناسی شخصیت تئوری پنج عاملی است. این تئوری می‌گوید که پنج عامل اصلی، شامل همبستگی، رفاه‌مندی، رویایی بودن، پشتکار و پا کشیدگی هستند. برخی از روانشناسان با تمرکز بر روانشناسی شخصیت، مثل فروید، اعتقاد دارند که تمامی اعمال انسان از طریق ناخودآگاه انجام می‌شوند. به علاوه، مؤلفه‌هایی مانند شهرت شخصیت، عزت نفس، خودشناسی و ارزشمندی نیز در روانشناسی شخصیت به بررسی و تحلیل می‌پردازند.

نتایج آزمون شناخت نشستن:
موقعیت الف

افرادی که اینگونه می نشینند خوش بین و کاریزماتیک هستند. آنها معمولاً افراد شادی هستند و حوصله آنها غیرممکن است. اما با توجه به شخصیت آرامی که دارند منتظر مشکلاتی هستند که باید خودشان آن را حل کنند. آنها تمایل دارند قبل از اینکه فکر کنند صحبت کنند، اما به راحتی می توان با آنها استدلال کرد.

موقعیت B

کسانی که در این موقعیت قرار دارند خیالباف هستند. آنها تخیل فوق العاده ای دارند، خلاق هستند و اهداف بزرگی دارند. این انواع اغلب در مرکز توجه قرار دارند. آنها هرگز از ایده های باور نکردنی جدید خالی نمی شوند. طبیعت ماجراجویانه آنها آنها را مجبور به سفر و یافتن دوستان جدید می کند.

آن‌ها هرگز منتظر فرصت‌هایی نیستند که به سراغشان بیاید – وقتی چیزی را می‌خواهند، هر کاری که می‌توانند برای تحقق آن انجام می‌دهند. بنابراین، اگر این افراد به سرعت تصمیم به تغییر شهر، شغل یا شریک خود گرفتند، تعجب نکنید. آنها به راحتی خسته می شوند و دائماً به دنبال تغییر هستند.

موقعیت C

افرادی که اینگونه می نشینند در تمرکز و ثابت ماندن مشکل دارند. آنها اغلب توسط هرج و مرج احاطه شده اند. با این حال آنها کنترل کاملی بر شرایط اطراف خود دارند و بنابراین معمولاً آرام هستند. آنها به ظاهر خود توجه می کنند، اما هرگز به قیمت احساس راحتی نمی کنند.

کاراکتر موقعیت D

افرادی که در این موقعیت قرار دارند باهوش، محتاط و استراتژیک هستند. آنها ترجیح می دهند افکار و احساسات شخصی را برای خود نگه دارند و وقتی دیگران به روی آنها باز می شوند احساس ناراحتی می کنند. با این حال، آنها از رویارویی با افرادی که بدرفتاری می کنند نمی ترسند. برخی دیگر ممکن است گاهی اوقات آنها را کمی بی ادب یا سرد درک کنند.

موقعیت E

این افراد بسیار محرک هستند و اغلب حرفه آنها در اولویت است. بنابراین، عجله ای برای تشکیل خانواده و سکونت ندارند، آن کارها می تواند تا زمانی که نیاز داشته باشند طول بکشد. با این حال، اهداف آنها فوق العاده جاه طلبانه است و برای رسیدن به آنها سخت تلاش خواهند کرد.

این شگفت انگیز است که زبان بدن ما می تواند حقایقی را آشکار کند! اگر فکر می‌کنید جالب بود، به راحتی به بخش سررمی گفتنی بروید و سایر تست‌های ما را بررسی کنید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید