شرکت کرمان موتور مشخصات و جدول قیمت فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 و کی ام سی T8 را منتشر کرده است.
در این طرح فروش قیمت قطعی پیکاپ تی ۸ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و خودرو جی ۴ ، ۷۶۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان می باشد. بر اساس اعلام کرمان موتور شرایط فروش از اول آذر آغاز می شود و تا 30ام آذر ماه ادامه خواهد داشت.
شرایط فروش برای هر دو خودرو به صورت نقدی یا اقساط 12، 18، 24، 36 و 48 ماهه در نظر گرفته شده است. در تمامی موارد، خودرو 45 روز پس از ثبتنام تحویل داده میشود.
رنگهای قابل انتخاب برای J4 شامل سفید، مشکی و خاکستری طوسی روشن متالیک و برای T8رنگ های عرضه شده در این شرایط فروش سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری است. در طرح اقساطی تا زمان تسویه حساب کامل سند خودرو در رهن شرکت خواهد ماند.
متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به نمایندگی های کرمان موتور مراجعه کنند.
در داخل کابین KMC J7 با فضایی ساده اما شیک روبرو هستیم که در آن ترکیبی از نمایشگرهای دیجیتال با خطوط ساده و مستقیم جلب توجه میکنند. در این بین قطعات اسپرت نظیر صندلیهای یکپارچه نیز دیده میشوند تا داخل خودرو با ظاهر بیرونی و مشخصات فنی خودرو هماهنگ گردد. نمایشگر کنسول میانی عمودی است و بسیاری از تنظیمات را در خود جای داده. در واقع این سبک به اصطلاح مینیمالیستی مدتی است که ترند شده و با اینکه از نظر ارگونومی ضعفهایی دارد اما به این دلیل که امکانات بسیار را در فضایی کوچک گرد هم میآورد کارآمد به نظر میرسد.
داخل KMC J7 کرمان موتور
اهرم تعویض دنده الکترونیکی، ترمز پارک برقی و نشانگرهای پشت فرمان دیجیتال نیز از دیگر مواردی هستند که حس و حال آیندهنگرانه ماشین را به رخ میکشانند و طراحی غربیلک فرمان هم متفاوت و جالب توجه به چشم میآید. کیفیت متریال مورد استفاده نیز مناسب به نظر میرسد و نسبت به محصولات قدیمیتر جک پیشرفت محسوسی داشته. ضمناً KMC J7 از نظر عرض و ارتفاع شرایطی نزدیک به آریزو 6 پرو دارد اما بواسطه طول اندکی بیشتر و فاصله محوری بهتر، جای پای بیشتری در اختیار سرنشینان عقب قرار میدهد. در خصوص فضای صندوق نیز اوضاع مناسب به نظر میرسد و میشود برای سفرهای خانوادگی روی محفظه بار ماشین حساب باز کرد.
کی ام سی J7 ظاهری فوقالعاده خشن و تهاجمی دارد و تقریباً در تمامی زوایا حس و حال باطنی خود را به نمایش میگذارد. بخصوص در بخش دماغه که ورودیهای بسیار بزرگ هوا و چراغهای کشیده و خشمگین ماشین حسابی خودنمایی میکنند و در هر بخش شاهد بازی تند و تیز خطوط هستیم. با گذر از این زاویه و رسیدن به بخش کناری، خوی وحشی ماشین قدری آرام میگیرد اما باز هم خط شانه برجسته و فرم سیال سقف در کنار رینگهای بزرگ و زاویه نسبتاً تند ستون C اجازه نمیدهند که حال و هوای مسابقهای ماشین را از یاد ببریم.
در انتها نیز چراغهای پیوسته که این روزها خیلی مد شده با گرافیک جذابشان بیش از هر چیز نظرات را به خود جلب مینمایند و کمی پایینتر، فرو رفتگیها و برآمدگیهای صندوق و سپر، شکل و شمایل متفاوتی را پدید آوردهاند که در نوع خود ستودنی است. ضمناً اگزوزهای دوگانه، مهشکنهای عمودی و دیفیوزر عقب نیز در بهبود ظاهر این قسمت تاثیر بسزایی داشتهاند. در یک جمعبندی کلی باید اعتراف کرد که J7 یکی از زیباترین سدانهای چینی است که تاکنون قدم به سرزمینمان گذاشته و از این رو به راحتی میتواند نظر جوانان و یا میانسالانی که دلشان جوان است را به خود جلب نماید.
شاید با دیدن حجم پیشرانه KMC J7 مقداری نا امید شوید و آن را مشابه سایر چینیهای 1.5 لیتری موجود در بازار تصور کنید اما این اژدهای جدید به لطف بهرهمندی از یک توربو بهینه و یاری سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI و انواع و اقسام تکنولوژیهای دیگر قادر است چیزی در حدود 184 اسببخار قدرت (در 5500 دور بر دقیقه) و 300 نیوتنمتر گشتاور (از 1800 الی 3500 دور بر دقیقه) تولید نماید که برای یک خودرو نیمهلوکس (البته با معیارهای وطنی) راندمان بسیار خوبی به حساب میآید.
وظیفه انتقال این قدت و گشتاور به چرخهای جلوئی هم بر عهده یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک قرار گرفته که هرچند عملکردی به دقت و سرعت رقبای آلمانی و ژاپنی ندارد اما با توجه به برخورداری از سیستم دوکلاچه کارش را به درستی انجام میدهد تا با کمبود خاصی مواجه نشوید. نتیجه تمامی اینها به شتاب بسیار خوب 7.6 ثانیه منتهی شده که J7 را در جایگاه سریعترین خودرو مونتاژ داخل قرار میدهد. از دیگر مشخصات فنی این محصول میتوان به سیستم تعلیق مکفرسون در جلو و مستقل چند اتصالی (مولتیلینک) در عقب و ترمزهای چهارچرخ دیسکی در قسمت جلو از نوع خنک شونده اشاره نمود.