صفرتا صد ثبت نام وام سفر فوری | معرفی بهترین شهرها برای مسافرت تابستانی

بانک مهر ایران با طرح تسهیلاتی تحت عنوان «سفر کارت»، به مشتریان برای سفر تسهیلات ارائه می‌دهد. این وام قرض الحسنه و بدون سود می باشد.


یبوست در سفر

آن دسته از افرادی که مایل به دریافت وام سفر کارت هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده گذاری قرض الحسنه افتتاح کنند.

متقاضیان باید سپرده گذاری داشته باشند.
مبلغ سپرده متقاضی لااقل ۲۰ درصد مبلغ کل وام را شامل می شود.
مبلغ سپرده گذاری تعیین کننده مبلغ تسهیلات است.
مبلغ با توجه به شرایط متقاضی تعیین می‌شود.
حداکثر مدت زمان بازپرداخت سفر کارت به شش ماه می‌رسد.
متقاضیان باید معرفی نامه از طرف آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد بانک مهر ایران داشته باشند.
متقاضیان این تسهیلات می‌توانند آن را برای بسته‌های زیارتی و گردشگری مورد نیاز خود تقاضا کنند.
این تسهیلات فقط کارمزد چهار درصدی دارد.

در واقع تنها زمانی که به صورت منحصر از درگاه بانک در پذیرنده طرف قرارداد و معرفی کننده مشتری خرید تور یا رزرو بلیط سفر انجام شود، مبلغی پول مشخص شده به حساب فروشنده فروشنده تور یا بلیط منتقل خواهد شد.

لازم به ذکر است بانک قرض الحسنه مهر ایران تقریبا یک ماه پس از سپری شدن تاریخ پیش پرداخت، واریز وام مذکور را به حساب متقاضی انجام خواهد داد.

پس از آن به راحتی تراکنش قابل انجام است.

لازم به ذکر است که این طرح در قالب حمایتی نیز ارائه می‌شود که شرایط ویژه خود را دارد و به افراد خاصی تعلق می‌گیرد.

بهترین شهرهای ایران برای مسافرت در تابستان

پیشنهاد سفر در گرمای فصل تابستان از گزینه‌ های کم‌ طرفدار است. علت این امر هوای گرم و عدم شناخت مقاصد گردشگری خنک و معتدل در فصل تابستان است که با معرفی بهترین شهرهای ایران برای مسافرت در تابستان برطرف می‌ شود.

سفر به شهرهای خنک و دور شدن از گرمای سوزان تابستان در شهرهای گرم، انتخابی فوق‌العاده برای آرامش جسم و روان و بازیابی انرژی از دست‌ رفته محسوب می‌ شود‌. شهرهای بسیاری در ایران پهناور وجود دارند که دمای هوای آنها در فصل تابستان معتدل و زیر ۳۰ درجه سانتیگراد است که لیست آن‌ ها را در ادامه می‌ آوریم.

آلاشت

آلاشت یکی از بهترین روستاهای شمال و از توابع استان مازندران است که دارای آب و هوای بسیار خوب برای مسافرت و انجام تفریح چند روزه است. این روستا که زادگاه رضاشاه پهلوی است؛ به دلیل آشیانه کردن تعداد زیادی عقاب در ارتفاعات؛ به نام آشیانه عقاب یا همان آلاشت نام گرفته است.

روستای آلاشت در ارتفاع ۱۹۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و به دلیل داشتن بارش‌های منظم، طبیعتی سرسبز و زیبا دارد. جاهای دیدنی متنوع و زیبایی در روستای آلاشت وجود دارد که از جمله می‌توان به رصدخانه آلاشت، مسجد امام حسین، امامزاده حسن، پهلوان خیل یا پاهلونی خیل، محله کاربارتپه و معبد دختر پاک اشاره کرد.

روستای آلاشت در ارتفاعات واقع شده است و منطقه‌ای کوهستانی است و به همین دلیل به صورت میانگین آب و هوای خنک دارد. در نتیجه برای لذت بردن از طبیعت بکر این روستا، بهتر است به هنگام فصل تابستان به این روستا سفر کنید.

آلاشت

کوهرنگ خوش آب‌ورنگ

شهرکرد استان چهارمحال‌ و بختیاری به‌عنوان بام ایران، یکی از بهترین مقاصد سفرهای تابستانی است که دمای معتدل و چشمه‌ های خنک بسیاری دارد. منطقه کوهرنگ زیبا و خوش‌ آب‌ و‌ هوا علاوه بر نسیم‌های خنک، طبیعتی بکر و خیره‌کننده دارد.

اتراق، آب‌تنی و استراحت در کنار جاذبه‌ های آبی طبیعی کوهرنگ فرصتی ویژه برای کسب آرامش و دوری از هیاهو و گرمای شهر است. لیست این جاذبه‌ ها به شرح ذیل است:

دشت لاله‌های واژگون
غار یخی و خنک چما
آبشار شیخ علی خان
چشمه‌ پر آب دیمه
منطقه جنگلی و سرسبز بازفت
سد کوهرنگ
کوهرنگ

فیروزکوه
برای سفر تابستانی هم همیشه لازم نیست به جای دوری رفت. فیروزکوه یکی از شهرها و مناطق فوق‌العاده خنک و خوش‌ آب‌ و هوای استان تهران است که گزینه‌ ای مناسب برای سپری‌ کردن اوقاتی خوش به شمار می‌ آید. وجود رودخانه خنک در دل تنگه واشی فیروز کوه، دمای هوای این تنگه را به طور اعجاب‌انگیزی کاهش می‌ دهد. جاذبه‌ های طبیعی فیروزکوه که دیدن آن‌ ها لحظاتی خوش و خنک را برای مسافران رقم می‌ زند، شامل موارد زیر هستند:

غار بورنیک
چشمه خمده
تنگه میشینه
روستا و سد لزور
سد نمرود
سیب لند
فیروز کوه

کردستان کوهستانی

آب‌ و‌ هوای استان کوهستانی کردستان برای افراد غیر بومی در فصول بهار و تابستان خنک و حتی سرد است. بسیاری از شهرهای این استان مقصد مناسبی برای سفرهای تابستانی طولانی محسوب می‌ شوند. هوای خنک شب‌ های تابستان شهر بیجار برای هر گردشگری وسوسه‌ کننده است.

گردنه خان، شهر بانه و دشت‌ ها و باغ‌ های شهر سقز، سفری خنک را برایتان به ارمغان می‌ آورند. طبیعت بکر و خنک اطراف غار کرفتو و دریاچه زیبای زریوار نیز در سفر به کردستان، غیر قابل‌ چشم‌ پوشی هستند.

ذکر لیست بلندبالای شهرهای خنک ایران که مقصدی مناسب برای مشتاقان سفر‌های تابستانه هستند در این مقاله نمی‌گنجد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید