طالع بینی آفریقایی درمورد ماه های تولد چه پیش بینی داره؟

طالع بینی آفریقایی از تمدن های باستانی آفریقا سرچشمه گرفته و بر پایه ژئومانسی است.


طالع بینی

جوامع بدوی در آفریقا یکی از اولین گروه هایی بودند که علاقه شدیدی به ستارگان و سیارات نشان دادند و حتی اجرام آسمانی را برای اهداف نجومی نام گذاری کردند.

تکنیک اصلی مورد استفاده در طالع بینی آفریقایی تاس است که در آن سه تاس به طور تصادفی روی یک سطح صاف ریخته می شود. خطوط و فلش های حاصل به سه سطح تقسیم می شوند. صفحه پایه از استخوان در یک خط عمودی تشکیل شده است. دو سطح دیگر از یک یا دو خط تشکیل شده است. بنابراین، تصویری از دوازده شخصیت ایجاد می شود که هر کدام مربوط به یک علامت زودیاک در طالع بینی آفریقایی است.

در طالع بینی آفریقایی، مانند بسیاری از انواع دیگر طالع بینی، 12 علامت وجود دارد که هر کدام مربوط به یکی از دوازده شکلی است که استخوان ها ایجاد می کنند.

در اینجا دوازده علامت زودیاک طالع بینی آفریقایی آمده است:

1. درخت بائوباب
فروردین ماه

علامت نجومی آفریقایی خورشید – درخت باوبوب

افرادی که در زیر علائم زودیاک آفریقایی درخت بائوباب به دنیا آمده اند، صادق، متفکر و لیبرال هستند.

طبق نمودار نجومی آفریقایی، آنها رویکردی عملی و دانش عمیق تجاری دارند که در ترکیب با رویکرد فرصت طلبانه آنها، موفقیت در بیشتر تلاش های آنها را تضمین می کند.

با وجود اینکه مسیر مشخصی دارید، اضطراب شما برای تصمیم گیری سریع به مانعی در مسیر شما تبدیل می شود. بائوباب ها، در مقایسه با دیگر علائم زودیاک آفریقایی، بیهوده هستند و خود را خیلی جدی نمی گیرند، اما حس فردیت قوی دارند.

روز شانس: پنجشنبه
عنصر: هوا
ماه های مبارک: ژانویه و می
بهترین حس: بو
قسمت های حساس بدن: کیسه صفرا و کبد

2. ثروت کهربا و نقره
اردیبهشت ماه

علامت اخترشناسی آفریقایی خورشید – ثروتی از کهربا و نقره

افرادی که تحت علامت کهربا و ثروت نقره ای متولد شده اند، احساساتی، عصبی، خلقی، بصیر و باهوش هستند. اما نسبت به عقاید مختلف عدم تحمل نشان می دهند.

آنها که از نظر عاطفی تند خو هستند، احساسات را به شدت احساس می کنند و می توانند احساسات مثبت و منفی را تجربه کنند.

افراد دارای این علامت نجومی خورشید آفریقایی مصمم هستند و در مواجهه با وسوسه اعتقاد راسخ نشان می دهند. قدرت آنها در مبارزه با وسوسه واقعاً قابل توجه است.

در مقایسه با سایر علائم زودیاک آفریقایی، آنها در مورد نظرات، نگرش ها و دانش خود در مورد زندگی سختگیر هستند و به هر چیزی که از مقدمات آنها منحرف می شود حمله می کنند.

این مهارت‌ها با داشتن ذهنی سریع و شهود خوب، در بسیاری از زمینه‌های زندگی مفید هستند. شما باید خود را از درون غنی کنید، در غیر این صورت زندگی هیجان انگیز اما خالی خواهد بود.

روز شانس: چهارشنبه
عنصر: هوا
ماه های مطلوب: فوریه و ژوئن
بهترین حس: بینایی
قسمت های حساس بدن: سیستم عصبی

3. خانواده

خرداد ماه

علامت نجومی آفریقایی خورشید – خانواده

افرادی که در زیر علامت خورشید نجومی آفریقایی “خانواده” متولد شده اند، دلسوز و مهربان هستند. می دهند و می گیرند و واسطه های خوبی هستند.

او محتاط، متواضع است و در مقایسه با سایر علائم زودیاک آفریقایی هیچ نشانه ای از خودخواهی نشان نمی دهد. برعکس، آنها بسیار بی علاقه هستند. ایده آنها از یک زندگی موفق این است که هر چیزی را که دارند به اشتراک بگذارند.

با توجه به خرد ذاتی و تمرکز بر خیر بزرگتر، اغلب به عنوان مشاور و مشاور مورد توجه قرار می گیرند.

اعضای «خانواده» مطمئناً تا پایان عمر خود حداقل به یک اقدام قابل توجه متعهد می شوند که می تواند بخشی از کار یا زندگی روزمره باشد.

آنهایی که در میان اعضای «خانواده» منزوی هستند، باید احساساتی را که آنها را از انجام کاری که می خواهند باز می دارد، کنار بگذارند. شخصیت خوبشان هر جا بروند پذیرفته می شود.

روز شانس: سه شنبه
عنصر: زمین
ماه های مطلوب: اسفند و تیر
بهترین حس: بو
قسمت های حساس بدن: ریه ها

4. میکروسرویس ها

تیر ماه

نشانه نجومی آفریقایی خورشید – خدمات کوچک

افراد در این علامت خورشید آفریقایی به راحتی دوستان جدیدی پیدا می کنند و بنابراین طبیعت خود را بهتر می شناسند.

آنها موقعیت های بحرانی را به خوبی مدیریت می کنند و قابلیت اطمینان، خلاقیت و قدرت خود را برجسته می کنند. اما وقتی نوبت به گرفتن تصمیمات دشوار و مهم می رسد، ممکن است احساس غرق شدن کنند و سعی کنند تصمیم گیری را تا زمانی که کاملا ضروری باشد به تعویق بیندازند.

روابط و دوستی های زیادی در زندگی آنها وجود دارد، اما همه آنها واقعی و ماندگار نیستند. توصیه می شود متوجه شوید که کدام یک جعلی و نامناسب هستند و احساسات خود را برای آنها هدر ندهید. آنها را به دوستان واقعی خود بسپارید که پیوندهای شاد و پایدار را تضمین می کند.

روز شانس: شنبه
عنصر: زمین
ماه های مطلوب: فروردین و مرداد
بهترین حس: شنوایی
قسمت های حساس بدن: اعصاب جمجمه ای

5. بازار

مرداد ماه

علامت نجومی آفریقایی خورشید – بازار

افرادی که تحت این علامت اخترشناسی آفریقایی خورشید متولد شده اند، خوش بین، انسان دوستانه و نمایشی هستند. آنها از صلح و هماهنگی لذت خواهند برد، اما با خطر و ظلم نیز مواجه خواهند شد.

درست همانطور که مسافری در شکار گنج از دیدن زمین های خشک و بایر خسته می شود و از رطوبت و جنگل های انبوه و غنی الهام می گیرد، این نماد زودیاک آفریقایی عناصر متعادلی از غنا و تضاد را نشان می دهد.

مراقب باشید انرژی را برای روابطی که نمی توانند توسعه یابند و آینده ای ندارند هدر ندهید. از آنجایی که افراد نمایشی هستند، می‌توانند موقعیت‌های منفی را اغراق کنند و ترس‌های غیرواقعی را در خود جای دهند، اما برای مدت طولانی افسرده نمی‌مانند، زیرا از طبیعت منصف و مهربان خود دور نمی‌شوند.

روز شانس: یکشنبه
عنصر: آتش
ماه های مبارک: اردیبهشت و شهریور
بهترین حس: حس لامسه
قسمت های حساس بدن: گلو و سیاهرگ ها

6. پدربزرگ
شهریور ماه

علامت نجومی آفریقایی خورشید – اجداد

افرادی که تحت این علامت اجدادی متولد شده اند، عدالت، اعتقادات قوی، رهبری و بینش را نشان می دهند.

آنها دارای پایه ای محکم هستند که از آن قدرت و اشراف را برای دستیابی به موفقیت و قدرت می گیرند.

به لطف بینش خوب و درون نگری که به ارث رسیده است، به سرعت کاستی های خود را می شناسند و خود را به مسیر درست هدایت می کنند.

روز شانس: دوشنبه
مواد تشکیل دهنده: آب
ماه های مطلوب: ژوئن و اکتبر
بهترین حس: حس چشایی
قسمت های حساس بدن: سر

7. قضاوت کنید
مهر ماه

علائم زودیاک آفریقایی – قاضی

ویژگی های اصلی یک “قاضی”: واقع بین، زمینی، جذاب، مبتکر، مهربان و روحانی. آنها توانایی تصمیم گیری سریع را دارند.

بر اساس کتاب راهنمای طالع بینی آفریقایی، قاضی، با شخصیت جذاب خود الهام بخش و مجذوب مردم از هر طبقه ای است. آنها با دیگران همدردی می کنند و به آنها کمک می کنند بر تردیدها و مشکلات خود غلبه کنند. با احترام به عقاید و حقوق دیگران به راحتی تبدیل به… محبوبیت و جذب دوستان مانند آهنربا.

آنها اعتقادات نادرستی در مورد زندگی و خود ندارند. آنها واقع بین هستند و به خوبی از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستند، که به آنها اجازه می دهد تا از ویژگی های خود حداکثر استفاده را برای نوآوری ببرند.

قضات قادر به تصمیم گیری سریع هستند. آنها حتی تحت فشار هم اعتماد به نفس دارند. آنها برای نقش های رهبری و استراتژیک مناسب هستند. علاوه بر همه این صفات، جنبه معنوی عمیقی نیز دارد.

روز شانس: سه شنبه
عنصر: آتش
ماه های مطلوب: تیر و آبان
بهترین حس: حس لامسه
قسمت های حساس بدن: کلیه ها

8. آجیل کولا
آبان  ماه

علامت نجومی آفریقایی برای فندق آفتاب کولا

افرادی که تحت علامت زودیاک آفریقایی “کولا نات” متولد شده اند می توانند بسیار بی ثبات و بد خلق باشند، اما همچنین بسیار فعال، جسور و شهوانی هستند.

هنگامی که بر بی قراری جوانی غلبه می کنند، تبدیل به افراد عاقل می شوند.

افراد متعلق به علامت زودیاک آفریقایی “کولا نات” روحیه ای آزاد دارند و به دنبال راه هایی برای هیجان انگیزتر کردن و عادی کردن زندگی هستند.

وجود پر هیجان در این افراد تنش ایجاد می کند.

روز شانس: چهارشنبه
عنصر: زمین
ماه های مطلوب: آگوست و دسامبر
بهترین حس: حس چشایی
قسمت های حساس بدن: اندام های تناسلی.

9. مسافر
آذر ماه

علائم زودیاک آفریقایی: مسافر

افرادی که تحت علامت زودیاک مسافر آفریقایی متولد شده اند پیچیده و قابل درک هستند. آنها روح های حساس و مهیبی هستند.

مسافران یکی از نشانه های خورشید آفریقایی هستند که باور شهود خود برایشان مشکل است، اما اگر بتوانند بدون هیچ توهم این اعتماد را القا کنند، سفر آنها به همان اندازه که غنای درونی دارند لذت بخش خواهد بود.

مسافران موجودات پیچیده ای هستند، گاهی اوقات ممکن است بیش از حد حساس باشند و آن را آزاردهنده بدانند. اما این می تواند یک چیز مثبت برای این روح های سرگردان باشد، زیرا تضمین می کند که ترک یک مقصد همیشه غم و اندوه را به همراه دارد و رسیدن به جایی جدید امید به ارمغان می آورد.

روز شانس: پنجشنبه
عنصر: هوا
ماه های مبارک: ژانویه و سپتامبر
بهترین حس: بینایی
قسمت های حساس بدن: پاها و مفاصل

10. فاصله
دی ماه

علائم زودیاک آفریقایی – فاصله

افراد متعلق به این علامت زودیاک آفریقایی با قدرت درونی متولد می شوند. آنها از غریزه خود پیروی می کنند، خلاق و خودجوش هستند، اما در عین حال بی حوصله و مستعد اضطراب هستند.

بی حوصلگی و ترس از تعهد باعث می شود که افراد این علامت یک سبک زندگی غیرعادی و خودانگیخته را پیش ببرند که فقط توسط غرایز هدایت می شود. با این حال، قدرت درونی آنها تضمین می کند که وقتی تصمیم به تعهد گرفتند، می توانند صبر و اراده لازم را برای عمل به عهد خود به کار گیرند.

طبیعت بی حوصله آنها می تواند خلاقیت طبیعی را که از درون می آید تحت الشعاع قرار دهد. اگر بتوانند ماهیت نگران کننده خود را کنترل کنند، قطعا به موفقیت های بزرگی در زندگی دست خواهند یافت.

بر اساس راهنمای طالع بینی آفریقا، افراد دارای علائم زودیاک آفریقایی “دور” اغلب نویسنده، شاعر، رویاپرداز و انقلابی هستند. آنها اغلب کسانی هستند که سعی می کنند به این نکته اشاره کنند که منطق یک مفهوم نسبی است که گاهی اوقات می تواند مبتنی بر اشتباهات باشد و اینکه تنها قطعیت در زندگی عدم اطمینان است.

روز شانس: جمعه
مواد تشکیل دهنده: آب
ماه های مبارک: فوریه و اکتبر
بهترین حس: شنوایی
قسمت های حساس بدن: قلب

11. فرزند دنیا
بهمن ماه

نشانه های نجومی آفریقایی – فرزند جهان

افراد متعلق به این علامت زودیاک آفریقایی سخاوتمند، مهربان و قوی هستند. این طبیعت مانند آهنربایی برای سخاوت و صداقت عمل می کند. آنها فرصت طلب هستند.

در میان دیگر نشانه های خورشید آفریقایی، “کودک جهان” با طبیعت آسان و مهربان خود همراه با قدرت درونی متمایز است که فرصت های خوب و خوش شانسی را به زندگی آنها جذب می کند. با این حال، باید از غرور افسارگسیخته که همیشه ناملایمات را به خود جلب می کند، خودداری کرد.

آنها انرژی مثبتی را از خود ساطع می کنند که باعث می شود در محافل اجتماعی محبوب شوند و به عنوان دوستان خوب مورد قدردانی قرار گیرند. آنها افسرده نمی شوند و می دانند چگونه در محدوده یک زندگی راحت و آرام از خود لذت ببرند.

روز شانس: شنبه
عنصر: آتش
ماه های مطلوب: مارس و نوامبر
بهترین حس: حس چشایی
قسمت های حساس بدن: اندام های داخلی

12. برداشت و انبار غله
اسفند ماه

علائم زودیاک آفریقا – برداشت و سبد نان

افراد متعلق به این علامت سخاوتمند، وفادار، کمی بی دقت هستند و می توانند بیش از حد بشاش و خوش بین باشند.

طالع بینی آفریقایی می گوید در میان دیگر نشانه های خورشید آفریقایی، این یکی همیشه در تلاش برای عمل است. شخصیت آنها به طور خودکار توجه و شادی را به خود جلب می کند، اما این به آنها احساس امنیت و استحقاق کاذب می دهد. اگر این احساس امنیت کاذب کور شوید، درک پتانسیل واقعی خود برای شما دشوار خواهد بود.

در زندگی ممکن است با موانع زیادی روبرو شوید که می تواند شما را به بیراهه بکشاند. به خصوص در مسائل عشقی، شما باید مراقب باشید!

ما شما را تشویق می کنیم که به شهود خود اعتماد کنید تا شما را در زندگی راهنمایی کند و عادت لذت بردن از تنهایی و تفکر آرام را در خود ایجاد کنید.

روز شانس: سه شنبه
مواد تشکیل دهنده: آب
ماه های مبارک: آوریل و دسامبر
بهترین حس: شنوایی
قسمت های حساس بدن: استخوان ها و پوست

  • امیرعلی

    سلام خوب بود(اسفند+شهود)
    البته من روز پنج شنبه خیلی دوست دارم💚

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید