طالع بینی هالووینی | بگو متولد چه ماهی هستی تا بگم شخصیتت به کدوم شخصیت شرور فیلم ها نزدیکه

طالع بینی هالووین! ستاره های وحشت چه کسانی هستند؟ علائم زودیاک 12 شخصیت شرور فیلم ترسناک


طالع بینی هالووین! ستاره های وحشت چه کسانی هستند؟ علائم زودیاک 12 شخصیت شرور فیلم ترسناک

با نزدیک شدن به هالووین، شخصیت های ترسناک فیلم های ترسناک همچنان ما را مجذوب و وحشت زده می کنند. از روانی های شوم گرفته تا شیطان های هیولا، این شرورها عمیق ترین ترس های ما را تحریک می کنند و ما را در لبه صندلی هایمان نگه می دارند.

فیلم‌های ترسناک برای دهه‌ها جزء اصلی سرگرمی‌ها بوده‌اند و هیجان، لرز و نگاهی به تاریک‌ترین زوایای روان انسان را ارائه می‌دهند. این فیلم‌ها معمولاً مرزهای ترس را بررسی می‌کنند و ما را وادار می‌کنند تا با عمیق‌ترین اضطراب‌هایمان در امنیت سالن سینما یا آسایش اتاق نشیمن‌مان مقابله کنیم.

این ژانر در طول سال ها تکامل یافته است، از هیولاهای کلاسیک مانند دراکولا و فرانکنشتاین گرفته تا وحشت های روانی بیشتر در زمان های اخیر.

بسیاری از تبهکاران فیلم های ترسناک به چهره های نمادین فرهنگ عامه تبدیل شده اند و تصاویر آنها برای همیشه در کابوس های جمعی ما حک شده است. چه جیسون وورهیس با ماسک هاکی باشد، چه روح انتقام جویانه ساداکو در «حلقه»، چه ترس تغییر شکل زنومورف در «بیگانه»، این شخصیت ها تأثیری ماندگار بر تماشاگران در سراسر جهان گذاشته اند.
اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا این شروران فیلم ترسناک نمادین با علائم زودیاک که ما به خوبی می شناسیم همسو هستند؟ در این کاوش هیجان‌انگیز، ما به ارتباط بین 12 شخصیت شرور فیلم ترسناک و نشانه‌های مرموز زودیاک که آنها را نمایندگی می‌کنند، می‌پردازیم و پیوندهای وحشتناکی را با هویت وحشتناک آنها آشکار می‌کنیم.
1. فروردین – چاکی (بازی کودک)

برج حمل که به تکانشگری و پرخاشگری معروف است، نماد کامل خود را در عروسک بی رحم و قاتل چاکی می یابد. چاکی با پوزخند شیطانی و چاقوی تیغ تیز خود، ماهیت آتشین و اراده یک برج حمل را تجسم می بخشد.
2. اردیبهشت – تیفانی (عروس چاکی)

در قلمرو ثور، نشانه ای که با سرسختی و قلمرویی مشخص می شود، تیفانی را می یابیم، شریک به همان اندازه سرسخت چاکی. تیفانی با وفاداری شدید و تمایل به محافظت از عزیزانش، طبیعت تسلیم ناپذیر ثور را منعکس می کند.
3. خرداد – نورمن بیتس (روانی)

جمینی که توسط دوقلوها نمایش داده می شود، بازتاب ناراحت کننده خود را در نورمن بیتس اسکیزوفرنی می یابد. درست مانند جمینیس، بیتس مظهر دوگانگی است که بین یک رفتار جذاب و یک حس انکارناپذیر ترس در نوسان است.
4. تیر – صورت چرمی (قتل عام با اره برقی تگزاس)

ماهیت عاطفی سرطان تجسم خود را در چهره چرمی، نماد ترسناک از سری کشتار با اره برقی تگزاس می یابد. وفاداری شدید چرفیس به خانواده‌اش و خاطرات مرتبط با خانه‌اش نشان دهنده وابستگی سرطان به ریشه‌هایشان است که در آسیب‌های دوران کودکی‌اش حبس شده است.
5. مرداد- پنی وایز (این)

شخصیت جسور و دراماتیک لئو همتای خود را در پنی وایز دلقک می یابد. پنی وایز با دگرگونی‌های اثیری و بازی‌های ذهنی‌اش، میل لئو به کانون توجه و سلطنت فاجعه‌بار وحشت را تجسم می‌دهد.
6. شهریور– پاتریک بیتمن (روان‌شناس آمریکایی)

ماهیت دقیق ویرجو و جستجوی کمال، در پاتریک بیتمن، قهرمان مرموز فیلم American Psycho، بازنمایی بدی پیدا می کند. پشت ظاهر پیچیده او یک قاتل سرد و وحشی نهفته است که اعماق تاریک صفات ویرجو را منعکس می کند.
7. مهر– مایکل مایرز (هالووین)

جذابیت و هوش ترازو کاملاً با معما و شدت مایکل مایرز هماهنگ است. مایرز با تعقیب بی‌امان قربانیان و سکوت وهم‌آور، سیاه‌ترین ویژگی‌های لیبرا را به شیوه‌ای غیرقابل انکار وحشتناک نشان می‌دهد.
8. آبان– فردی کروگر (کابوس در خیابان الم)

اسکورپیو که به عزم و اراده بی‌امانش معروف است، بازتاب خود را در فردی کروگر، شخصیت شرور ترسناک کابوس در خیابان الم پیدا می‌کند. فردی با دستکش تیغ و محله کابوس‌های شبانه‌اش، تاریک‌ترین و ترسناک‌ترین ویژگی‌های عقرب را به تصویر می‌کشد.
9. Sagittarius – Ghostface (جیغ) آذرماه

Ghostface، قاتل تغییرپذیر و فریبنده از سری Scream، با شخصیت دوگانه Sagittarius همسو می شود. مانند Sagittarius، Ghostface در جستجوی هیجان و انجام بازی‌های ترسناک رشد می‌کند، همه در حالی که پشت نقاب چندین هویت پنهان می‌شود.
10. دی – جان کرامر (اره)

جان کرامر که به عنوان Jigsaw شناخته می شود، کاملاً ماهیت موفقیت محور و مخفیانه Capricorn را تجسم می دهد. کرامر با تله‌های دقیق برنامه‌ریزی‌شده و قطب‌نمای اخلاقی پیچ خورده‌اش، جنبه تاریک جستجوی کمال برج جدی را نشان می‌دهد.
11. بهمن– هانیبال لکتر (سکوت بره ها)

هانیبال لکتر پیچیده و دستکاری شده به عنوان نماینده دلو می ایستد. لکتر با عجیب و غریب بودن، هوش و بازی های ذهنی خود، جوهر شخصیت عجیب و غیرقابل پیش بینی Aquarius را به تصویر می کشد.
12. اسفند – سامارا (حلقه)

سامارا، حضور شبح‌آمیز از حلقه، طبیعت آبکی و رویایی ماهی را منعکس می‌کند. او با پس‌زمینه دلهره‌آور و حضور گریزان و در عین حال قدرتمند خود، تخیل عجیب و غریب و طبیعت شهودی ماهی‌ها را منعکس می‌کند.

این تبهکاران فیلم ترسناک بدنام در سایه‌های جهان سینمایی ما کمین کرده‌اند و تاریک‌ترین ویژگی‌های نشانه‌های زودیاک ما را مجسم می‌کنند. چه آنها ثروت به ارمغان بیاورند و چه ترس، وجود آنها به عنوان یک یادآوری هولناک عمل می کند که حتی علائم زودیاک بی گناه ما نیز می توانند تمایلات شوم داشته باشند.

بنابراین، همانطور که در اطراف آتش هالووین جمع می شوید یا لباس دلخواه خود را به تن می کنید، مراقب باشید که ستاره ها به وحشتناک ترین راه های قابل تصور در یک راستا قرار می گیرند.

همانطور که ستارگان با این شخصیت های ترسناک همسو می شوند، واضح است که شیفتگی ما به فیلم های ترسناک حد و مرزی نمی شناسد. فرقی نمی‌کند به طالع بینی معتقد باشید یا نه، ارتباطات وهم‌آور بین این شروران نمادین و نشانه‌های زودیاک لایه‌ای دلچسب به داستان‌های شبح‌آمیز مورد علاقه ما می‌افزاید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید