طالع بینی چینی ثروت | متولدین این سال ها هفته پر پول و ثروت را در پیش رو دارند

آی چینگ که به معنای واقعی کلمه کتاب دگرگونی هاست، سیستمی از اوراکل ها بر اساس 64 هگزاگرام است که هر کدام از شش خط تشکیل شده است و هزاران سال است که برای تفسیر انرژی های در حال تغییر جهان و ارائه راهنمایی برای مسیریابی در زندگی روزمره استفاده می شود.


طالع بینی

این هفته، تأثیرات کیهانی تحت سلطه دو هگزاگرام قوی خواهد بود: ارابه (هگزاگرام 7) و سفر (هگزاگرام 56). گاری نماد نظم، سازماندهی و نظم است، در حالی که Le Voyage ما را به ماجراجویی، کشف ایده های جدید و یادگیری دعوت می کند. بنابراین اکثر ما هفته ای را خواهیم داشت که مشخصه آن تعادل بین نظم و یادگیری است.
با این حال، برای کسانی که تحت نشانه های اژدها، مار و میمون متولد شده اند، این هفته از نظر شانس استثنایی خواهد بود. اژدها تغییرات مثبتی را در سطح حرفه ای تجربه خواهد کرد، مار هفته ای پر از عشق و عاشقی خواهد داشت و میمون نقطه عطف قابل توجهی را در زندگی شخصی خود تجربه خواهد کرد. زمان آن فرا رسیده است که برای استقبال از این فرصت های فوق العاده آماده شوید و از این هفته خوش شانس نهایت استفاده را ببرید.
متولدین سال اژدها

هفته پیش رو با یک تحول حرفه ای قابل توجه برای متولدین علامت اژدها مشخص خواهد شد. هگزاگرام ارابه نشان دهنده فرصتی برای استفاده از نظم و سازمان خود برای پیشرفت شغلی است. انتظار یک تغییر عمده، شاید ارتقا یا تغییر جهت کامل مسیر شغلی خود را داشته باشید. در برابر این فرصت های جدید به محض ظهور، باز و انعطاف پذیر باشید. عزم شما کلید موفقیت شما در این هفته خواهد بود.
متولدین سال مار

بومیان Sign of the Serpen هفته ای را در عشق و عاشقی تجربه خواهند کرد. هگزاگرام سفر، برخوردهای غیرمنتظره و لحظات صمیمی را برای به اشتراک گذاشتن با یکی از عزیزان پیشنهاد می کند. چه زوج باشید و چه مجرد، این هفته لحظات ارزشمندی از شادی و احساس رضایت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. وقت آن است که به قلب خود اجازه دهید شما را راهنمایی کند و از لحظه لحظه این هفته عاشقانه لذت ببرید.
متولدین سال میمون

برای کسانی که تحت علامت میمون متولد شده اند، این هفته نشان دهنده یک لحظه مهم در زندگی شخصی شما است. تأثیرات هگزاگرام ارابه و سفر شما را تشویق می کند تا جنبه های جدیدی از خود را کشف کنید و سفری درونی را آغاز کنید. این هفته می تواند افشاگری های مهمی در مورد خودتان و مسیری که می خواهید در زندگی خود در پیش بگیرید، برای شما به ارمغان بیاورد. آماده پذیرش این تغییرات مثبت باشید. این هفته بهترین زمان برای شروع فصل جدیدی در زندگی شماست.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید