عمرا اگه میدونستی با این روغن دم دستی چه کارا که نمیشه کرد | چرا تا حالا کسی اینو بهت یاد نداده بود؟

شما حتی تصور نمی کنید روغن کرچک برای چند مورد می تواند استفاده شود!


روغن کرچک دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی است و سرشار از برخی مواد مغذی حیاتی مانند ویتامین E و پروتئین است که برای سلامت مو و پوست ضروری هستند. روغن کرچک را می توان به روش های مختلفی برای کاهش مشکلات پوستی استفاده کرد. همچنین روغنی عالی برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد موی سالم است.

15 مزیت و کاربرد برجسته روغن کرچک:

1. برای سلامت پوست سر: مو را تغذیه و حالت می دهد و در نتیجه به رشد سالم آن کمک می کند. مهم است که هر از گاهی پوست سر را با روغن کرچک ماساژ دهید. به سادگی انگشتان خود را در یک کاسه روغن کرچک گرم فرو کنید و آن را به پوست سر خود ماساژ دهید تا نه تنها موهای سالمی داشته باشید، بلکه پوست سرتان را تغذیه کنید، پوست سرتان را از شر مشکلات باکتریایی و قارچی و شوره خلاص کنید.

2. ریزش مو: روغن کرچک به دلیل توانایی آن در درمان ریزش مو و نازک شدن موها شناخته شده است. روغن کرچک فوق بکر را با چند قطره روغن رزماری بمالید و روی پوست سر و موهای خود ماساژ دهید. بگذارید نیم ساعت بماند سپس با یک شامپوی ملایم بشویید.

3. موهای آسیب دیده: مقدار زیادی ویتامین E موجود در روغن کرچک موهای خشک و شکننده را کاملا هیدراته می کند که به نوبه خود آسیب وارد شده به مو را معکوس می کند. یک بار در هفته به عنوان یک درمان حالت دهنده عمیق استفاده کنید و بگذارید یک شب برای موهای سالم بماند.

4. رشد مو را تقویت می کند: روغن کرچک رشد مو را تقویت می کند و می تواند به عنوان روغن مو برای پرپشت شدن موها استفاده شود. به دلیل ضخامت روغن آن را با روغن نارگیل مخلوط کنید تا بتوانید به راحتی آن را به موهایتان بزنید. روغن را بمالید و بگذارید یک شب روی آن بماند و با یک کلاه برای نفوذ عمیق بپوشانید. روز بعد آن را بشویید.

6. دو شاخه شدن موها: بعد از شستن موها، یک قطره کوچک روغن کرچک را فقط روی نوک موها بمالید تا درخشندگی و لطافت به موها اضافه شود و نوک موها درمان شود.

7. روغن ضد پیری: یک لایه نازک از روغن کرچک ارگانیک را بمالید و آن را روی تمام صورت خود ماساژ دهید، سپس آن را با حرکات آهسته و محکم روی پوست ماساژ دهید تا پوست را در برابر خطوط ریز و چین و چروک عمیقا تغذیه کند.

8. پوست درخشان: روغن کرچک فوق بکر ارگانیک به پاکسازی عمیق پوست برای پاک کردن آرایش برای پوستی نرم و سالم کمک می کند. برای پاکسازی عمیق پوست از چربی اضافی، جوش های سرسیاه و آکنه برای درخشندگی سالم، با روش پاکسازی روغن استفاده کنید.

9. لب های براق: مقداری روغن کرچک بمالید و بگذارید یک شب بماند تا درخشندگی و رطوبت به لب های خشک و ترک خورده اضافه شود.

10. دست های نرم: می توانید دست های خود را با روغن کرچک ماساژ دهید تا از شر چین و چروک خلاص شوید. همچنین می توانید از آن به عنوان کرم دست شب استفاده کنید تا از خواب بیدار شوید و دست های صاف و نرمی داشته باشید.

11. روغن کوتیکول: روغن کرچک به نرم شدن کوتیکول و جلوگیری از ترک خوردن ناخن ها کمک می کند. برای رشد سالم ناخن، هر شب قبل از رفتن به رختخواب، کمی روغن کرچک به کوتیکول ها و ناخن ها بمالید.

12. نرم کننده طبیعی: یک قطره روغن به نرم کننده موهای خود اضافه کنید و فقط به وسط ساقه مو بمالید. بگذارید حدود 5 تا 10 دقیقه روی این محصول بماند، سپس کاملاً بشویید تا قفل‌های نرم‌تر و نرم‌تری داشته باشد.

13. مژه ها و ابروهای پرتر: برای رشد مجدد ابروهایی که بیش از حد رشد کرده اند یا به طور طبیعی مژه هایی بلندتر و پرتر داشته باشید، روغن کرچک فوق بکر ارگانیک را به ابروها و مژه های خود بمالید. با استفاده از یک سواب پنبه ای، روغن کرچک فوق بکر را به مژه ها و ابروهای خود بمالید. بگذارید یک شب بماند. به زودی افراد ثروتمندتری نصیب شما خواهد شد.

14. پاشنه های ترک خورده: پاهای خشن و خشک را با روغن کرچک نرم کنید. مقدار زیادی روغن را ماساژ دهید، پاهای خود را با جوراب بپوشانید و بگذارید یک شب بماند.

15. ترک های پوستی و سلولیت: ترک های پوستی را می توان با روغن کرچک درمان کرد. علائم کشش را با روغن کرچک ارگانیک مالیده و چند دقیقه قبل از شستشو با آب ولرم ماساژ دهید. این روند را هر روز یک بار تکرار کنید تا به نتایج قابل مشاهده برسید.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید