🔥271

عیدی ویژه رئیسی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

رئیسی امروز گفت: امروز بیش از ۳۳ هزار منزل تقدیم مددجویان می شود.


مستمری مددجویان

رئیس جمهور در آیین واگذاری ۳۳ هزار و۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: امروز بیش از ۳۳ هزار منزل تقدیم مددجویان می شود، تولید مسکن و بهره برداری از مسکن برای مدد جویان 44 درصد افزایش داشته است.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آیین واگذاری ۳۳ هزار و۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: امروز بیش از ۳۳ هزار منزل تقدیم مددجویان می شود و این لحظه خوب و دلنشینی است. خانه و مسکن یکی از دغدغه های افراد فاقد مسکن است که مددجویان کمیته امداد نیز در این زمینه صاحب حق هستند.

وی ادامه داد: هزینه ای که مسکن در سبد خانواده دارد بالاترین هزینه است و تلاشی که توسط همه دستگاه ها برای خانه دار شدن مردم صورت میگیرد قابل تقدیر است و بدانند اجر بزرگ و پاداش عظیم نزد پروردگار دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی مستمری خانواده‌های تحت حمایت در سال ۱۴۰۳ گفت: براین اساس مستمری مددجویان برای خانواده‌های تک نفره امسال به یک میلیون تومان رسیده است.

حسین خدرویسی افزود: همچنین مستمری خانواده‌های دو نفره در سال جاری به یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: خانواده‌های سه نفره امسال ۲ میلیون تومان و خانواده‌های چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

خدرویسی خاطرنشان کرد: برای خانواده‌های پنج نفره نیز سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به عنوان مستمری ماهانه پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: نخستین مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ بیشتم فروردین‌ماه همراه با افزایش ۳۰ درصدی پرداخت شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ایرنا گفته بود: در سه سال اخیر، دولت سیزدهم و مجلس یازدهم توجه ویژه به اقشار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته‌اند و در این سال‌ها مستمری مددجویان افزایش قابل توجهی داشته است.

مرتضی فیروزآبادی د درباره چگونگی دهک‌بندی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: اکنون ۹۶ درصد مددجویان کمیته امداد در پنج دهک پایین قرار دارند و برای سال ۱۴۰۳ پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی مستمری‌ها تصویب شده است.

فیروز آبادی افزود: اکنون حدود ۲ میلیون و ۳۶۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) هستند که ۸۷ درصد آنها در سه دهک پایین و ۹۶ درصد در پنج دهک پایین قرار دارند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: به طور کلی خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بر محور توانمندسازی استوار است و در سال های اخیر، رویکرد اصلی این نهاد امدادی، توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش بوده است و در این راستا خدمت اشتغال، مسکن، جهیزیه برای نوعروسان، حمایت‌های تحصیلی از فرزندان، مشاوره خانواده، کمک هزینه های درمانی و… به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد امدادی ارائه می‌شود.

فیروز آبادی اضافه کرد: به طور کلی در سه سال اخیر، دولت سیزدهم و مجلس یازدهم توجه ویژه به اقشار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته‌اند و در این سال‌ها مستمری افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: به عنوان مثال، مستمری خانواده یک نفره از ۳۵۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ به ۷۷۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۲ اضافه شده است. به همین ترتیب، مستمری خانواده ۲ نفره از ۵۰۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۹۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته همچنین برای خانواده های چهار نفره هم از ۹۰۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۹۶۰ هزار تومان در سال جاری افزایش یافته است.

عرشه آنلاین

  • چراماکه شوهرم کارگر ساده و خیلی مشکلم داریم نمیبرن تحت پوشش

  • چرا ب مددجویان تک نفره خونه نمیدن خواهش میکنم تک نفره ها رو هم دریابید

  • مددجوی کمیته امداد

    ای کاش کمیته امداد ب ای دختران مجرد خود سر پرست بالای ۳۰ سال هم خانه بسازد که از زیر بار مستاجری نجات پیدا کنند مگر انها چه تقصیری دارند که به خاطر مجردی و عدم تمکن مالی تحت تاثیر تورم و فشار زندگی قرار بگیرند؟

  • من تحت پوشش بهزیستی هستم زمین دارم
    ولی برای من خونه درست نمی‌کنند

  • افسانه

    سلام بااین تورم مستمری کارگران وکمبته خیلی کمه چرا کارمندان که زحمت زیادی ندارند حقوق خوبی بگیرن وکارگرا خیلی زحمت وعرق میریزن حقوق کم همه‌جا حق کارگر ناحق میشه

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید