غذای ساده | عاشقان پیتزا یه روش معجزه آسا برای خوشمزه تر شدن پیتزا که هیچکس بهتون نگفته

دستور العمل های خوشمزه و آسان که خمیر پیتزا را به یک شاهکار تبدیل می کند!


غذای ساده

آیا می خواهید خمیر پیتزا را به دستور العمل های خوشمزه و آسان تبدیل کنید که شاهکار میز شام شما باشد؟ جلوترش رو نگاه نکن! این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه از خمیر پیتزا نهایت استفاده را ببرید و مهمانان خود را تحت تاثیر قرار دهید!
آیا عاشق پیتزا هستید اما می خواهید چیزی متفاوت را امتحان کنید؟ شما می توانید خمیر پیتزا خود را تنها با چند ماده ساده به یک شاهکار تبدیل کنید. بگذارید غذاهای ایتالیایی به شما الهام بخشد!

دستور العمل های خوشمزه و آسان زیادی وجود دارد که می توان با خمیر پیتزا درست کرد. در ادامه بخوانید تا یاد بگیرید چگونه خلاقیت های منحصر به فرد خود را ایجاد کنید!
دستور العمل های خوشمزه برای تهیه با خمیر پیتزا

1. پیتزای سبزیجات کبابی:

از خمیر پیتزا به عنوان پایه استفاده کنید و روی آن از مارچوبه کبابی، قارچ، فلفل، پیاز و سس گوجه فرنگی استفاده کنید. روی آن پنیر پارمزان رنده شده بپاشید و بپزید تا طلایی شود.

2. پیتزای مدیترانه ای:

یک پیتزا سفید با خمیر پیتزا درست کنید و روی آن پنیر ریکوتا، قلب کنگر فرنگی، زیتون کالاماتا، گوجه فرنگی خشک شده و پونه کوهی تازه روی آن قرار دهید. با کمی پنیر فتا به پایان برسانید و تا زمانی که طلایی شود بپزید.

3. پیتزای مرغ باربیکیو:

خمیر پیتزا را با سس باربیکیو پخش کنید سپس مرغ کبابی، ورقه های پیاز قرمز و گشنیز را روی آن قرار دهید. روی آن پنیر موزارلای رنده شده بپاشید و در فر بپزید تا طلایی شود.

4. پیتزا بیکن سیب:

خمیر پیتزا را با کره سیر بمالید سپس سیب های نازک برش خورده، بیکن کرامبل و رزماری را روی آن بمالید. روی آن را با پنیر چدار رنده شده بپوشانید و بپزید تا طلایی شود.

5. پیتزا تخم مرغ عید پاک:

با استفاده از خمیر پیتزا یک پیتزای سفید درست کنید و روی آن را با تخم مرغ آب پز شده از وسط نصف کنید، مارچوبه خرد شده، پیاز سبز و پنیر موزارلای رنده شده روی آن قرار دهید. تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزید و سپس با پنیر پارمزان تازه رنده شده برای یک غذای عید پاک پایان دهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید