🔥310

غذای ساده واسه شام | واسه شام با بادمجان یک غذای اقتصادی و سریع ولی کاملا رژیمی و خوشمزه درست کن

اول‌ از همه اینو بگم تا اونجایی که میتونید دونه های وسط بادمجان و در بیارین. چون ممکن سالاد رژیمی و تلخ کنه برای بادمجان کبابی باید اونا رو نازک‌ کنیم و اندازه یک انگشت اشاره در بیاریم بعد باکمی نمک و روغن‌ زیتون بزاریم بمونه توی یه ظرف، بعد ۱۵ دقیقه میتونیم بزاریم تو فر حواستون باشه خشک نشه.


غذای ساده

غذای ساده یا همان غذای معمولی و روزمره، غذایی است که برای بسیاری از افراد در سراسر جهان مهم است. غذای ساده برای تأمین نیازهای روزانه بدن و حفظ سلامتی بسیار مهم است. این نوع غذاها برای رفع گرسنگی، افزایش انرژی و بهبود عملکرد بدن بسیار مفید هستند. همچنین، غذای ساده از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. این نوع غذاها به راحتی در خانه تهیه می‌شوند و می‌توانند با تنوع و انواع مختلف، هر روز برای شما و خانواده‌تان طبخ شوند. در تهیه غذای ساده، مواد اولیه سالم و تازه بسیار مهم هستند. همچنین، استفاده از روش‌های پخت سالم و بهداشتی نیز برای حفظ سلامتی بسیار حائز اهمیت است. غذای ساده همچنین می‌تواند برای کاهش وزن و حفظ سلامتی بسیار مفید باشد. با توجه به اینکه غذای ساده کمترین مقدار چربی و قند را دارد، مصرف آن به عنوان یک رژیم غذایی سالم و موثر برای کاهش وزن بسیار مفید است.

سالاد رژیمی بادمجان

اول‌ از همه اینو بگم تا اونجایی که میتونید دونه های وسط بادمجان و در بیارین. چون ممکن سالاد رژیمی و تلخ کنه برای بادمجان کبابی باید اونا رو نازک‌ کنیم و اندازه یک انگشت اشاره در بیاریم بعد باکمی نمک و روغن‌ زیتون بزاریم بمونه توی یه ظرف، بعد ۱۵ دقیقه میتونیم بزاریم تو فر حواستون باشه خشک نشه.
سالاد بادمجان یکی از انواع سالادهای سبک و رژیمیه که بین طرفداران لاغری محبوبیت خاصی داره. این سالاد به سالاد ترکیه ای هم معروفه. من خودم به تنهایی بادمجان خیلی دوست دارم و توی غذاهام استفاده می‌کنم این مدل سالادم برام خیلی اهمیت داره حتی موقعی که مهمون دارم از این سالاد رژیمی برای شام درست می‌کنم. در این سالاد رژیمی میزان مواد سلیقه‌ایه و سبزیجاتی که استفاده کردم خوشمزه و خاصه! از سبزیجاتی که در این سالاد استفاده می‌کنیم خیار و گوجه فرنگی با پیازچه است.
مواد لازم برای سالاد بادمجان رژیمی بادمجان به اندازه لازم
گوجه فرنگی به اندازه لازم
خیار ورق ورق شده به اندازه لازم
پنیر(دلبخواه) به اندازه لازم
زیتون بدون هسته به اندازه لازم
مواد لازم برای تهیه سس مخصوص سالاد بادمجان رژیمی گشنیز ۱ فنجون
ماست نصف فنجون
سیر رنده شده ۲ تا دونه
نمک (بجاش یک نصف لیمو کوچیک تازه میتونید استفاده کنید)
روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری
سرکه سیب ۲ قاشق غذا خوری
پیازچه خرد شده به اندازه لازم
مراحل طرز تهیه سالاد رژیمی بادمجان

تو این قسمت با آموزش مرحله به مرحله سالاد رژیمی بادمجان با من همراه باشید.
مرحله اول : آماده کردن بادمجان

اول از همه اینو بگم تا اونجایی که میتونید دونه های وسط بادمجان و در بیارین چون ممکن سالاد رژیمی و تلخ کنه برای بادمجان کبابی باید اونارو نازک کنیم و اندازه یک انگشت اشاره در بیاریم.
مرحله دوم : کبابی کردن بادمجان

در این مرحله بادمجان هارو با کمی نمک و روغن زیتون میزاریم بمونه توی یه ظرف، بعد ۱۵ دقیقه میتونیم بزاریم تو فر حواستون باشه خشک نشه به اندازه ای که طلایی بشه تو فر بمونه.
مرحله سوم: مخلوط کردن مواد سالاد بادمجان رژیمی

بعد از کبابی کردن بادمجان ها و خنک شدن اونا خیارو گوجه فرنگی خرد شده را به ظرف بادمجان ها اضافه و با هم مخلوط میکنیم.سپس زیتون هارو ورق ورق میکنیم و روی سالاد بادمجان رژیمی میریزیم.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید