غذای ساده | واسه امشب یه غذای سه سوته و مقرون به صرفه و کاملا رژیمی و خوش طعم درست کن

اگر به دنبال یک ناهار یا شام خوشمزه و سالم هستید، این دستور سالاد کاب را امتحان کنید! این یک غذای کلاسیک آمریکایی است که سبزیجات تازه، تخم مرغ آب پز و بیکن را در یک سس خوش طعم ترکیب می کند. این سالاد که به راحتی درست می شود مطمئناً در گردهمایی بعدی شما محبوب خواهد بود. دستور العمل های دیگر ما برای دسر خود را بررسی کنید. و چرا غذا را با پای کیک لیمویی تمام نمی کنید؟ چه کسی می توانست مقاومت کند؟


غذای ساده

مواد لازم (4 عدد)

4 سینه مرغ بدون استخوان و بدون پوست (در مجموع 1 پوند)
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
نمک و فلفل برای چشیدن
4 عدد تخم مرغ بزرگ
1 سر کاهو رومی (4 فنجان خرد شده)
4 برش بیکن
1 آووکادو، بدون هسته و مکعب
1/2 فنجان پنیر آبی خرد شده
1/2 فنجان ژامبون پخته شده خرد شده
3 عدد گوجه فرنگی خرد شده
1/4 فنجان پیاز قرمز، نازک برش داده شده
2 قاشق غذاخوری سرکه شراب سفید
2 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه
1 قاشق غذاخوری خردل دیژون
2 حبه سیر، خرد شده
1/3 فنجان روغن زیتون
نمک و فلفل برای چشیدن

روش

1. با آماده کردن مواد شروع کنید. 4 تخم مرغ را به صورت نگینی بجوشانید؛ ژامبون را مکعبی کنید؛ بیکن و پنیر آبی را خرد کنید؛ و آووکادو، گوجه فرنگی و خیار را خرد کنید. هر یک از مواد آماده شده را در کاسه خودش قرار دهید.

2. پانسمان را درست کنید. در یک کاسه کوچک، روغن زیتون، سرکه قرمز، پودر سیر، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شوند.

3. سالاد را جمع کنید. در یک کاسه بزرگ برگ های کاهو، تکه های تخم مرغ، ژامبون، بیکن، پنیر آبی، آووکادو، گوجه فرنگی و خیار را با هم مخلوط کنید. با سس بریزید و هم بزنید تا ترکیب شود.

4. سالاد را با کروتون در بالا سرو کنید.
منشا سالاد کاب

سالاد کاب یک سالاد کلاسیک آمریکایی است که ترکیبی از کاهو، آووکادو، بیکن، تخم مرغ، گوجه فرنگی و مرغ است. این رستوران در سال 1937 توسط رابرت کاب، صاحب رستوران هالیوود براون دربی ساخته شد. افسانه ها حاکی از آن است که کاب این سالاد را بعد از جستجو در آشپزخانه برای یک میان وعده در اواخر شب درست کرد. او تمام موادی را که می توانست پیدا کند ترکیب کرد و سالاد کاب متولد شد!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید