🔥214

فال امروز 23 شهریور ماه | چه اتفاق شگفت انگیزی در انتظار شماست؟

فال امروز با پیشگویی ستاره بین مشهور را در مکتوب نامه بخوانید.


فال امروز

فال امروز متولدین فروردین ماه

برای اینکه امروز زندگی خود را بهتر کنید، روی بهبود روابط خانه و خانواده خود تمرکز کنید. با مراقبت از خود می توانید این کار را انجام دهید. با تهیه مخلوط مخصوص هل، نعناع و بلسان شروع کنید. مقداری بخور بابونه روشن کنید و همانطور که می سوزد، خود و خانه خود را تمیز کنید و در عین حال یک عبارت خاص را بگویید. پس از خنک شدن بخور، خاکستر و نمک سیاه را روی درب منزل خود بپاشید تا از خانه خود محافظت کنید.

فال امروز متولدین اردیبهشت ماه

برای بهبود زندگی خود، باید روی دوست داشتن بیشتر خود تمرکز کنید. یک شمع صورتی روشن کنید و یک جمله مثبت در مورد خودتان بنویسید. آن را دور یک توت فرنگی بپیچید و با یک روبان صورتی ببندید. آن را نزدیک شمع قرار دهید و بگذارید تا انتها بسوزد. سپس همه چیز را به زمین برگردانید.

فال امروز متولدین خرداد ماه

به این فکر کنید که چقدر خاص هستید و چقدر لایق عشق و مهربانی هستید. مخلوط روغن مخصوصی را با روغن بادام، گریپ فروت و روغن بلسان درست کنید. چند قطره را روی پیشانی و مچ دست خود بریزید در حالی که در مورد خودتان چیز خوبی می گویید.

فال امروز متولدین تیر ماه

با بخشیدن خود و دیگران، گذشته را رها کنید. زیر نور مهتاب به بیرون بروید و با یک شمع آبی، دانه‌های هل و رز کوارتز، مکان مخصوصی را برپا کنید. هر دانه هل را روی شعله بگذارید تا دردهای قدیمی از بین برود. بگذارید شمع بسوزد و سپس محل مخصوص را با خاک بپوشانید.

فال امروز متولدین مرداد ماه

با بخشیدن خود و دیگران، گذشته را رها کنید. زیر نور مهتاب به بیرون بروید و با یک شمع آبی، دانه‌های هل و رز کوارتز، مکان مخصوصی را برپا کنید. هر دانه هل را روی شعله بگذارید تا دردهای قدیمی از بین برود. بگذارید شمع بسوزد و سپس محل مخصوص را با خاک بپوشانید.

فال امروز متولدین شهریور ماه

به افرادی که در زندگی می خواهید فکر کنید و به رشد و یادگیری شما کمک کنند. با هل، نعناع و رز کوارتز یک شیشه مخصوص درست کنید. آن را با موم ببندید و در کنار پنجره ای رو به غرب قرار دهید.

فال امروز
فال امروز

فال امروز متولدین مهر ماه

امروز روی بهبود زندگی کاری خود تمرکز کنید. با یک شمع بنفشه و هولی مکانی خاص در باغ خود ایجاد کنید. چیزهای خوب در مورد حرفه خود را روی برگ بو بنویسید و در حین گفتن تأیید خود آن را بسوزانید. بگذار خاکستر به زمین بازگردد.

فال امروز متولدین آبان ماه

امروز روز خوبی برای ریسک کردن و تلاش برای چیزهای جدید است تا چیزهای بیشتری را وارد زندگی خود کنید. با استفاده از چوب رانده یک چیز خاص برای حمل با خود بسازید. روی آن نمادی برای ایمنی حک کنید و روی آن روغن هل بمالید. آن را با خود نگه دارید تا به شما انگیزه دهد که ریسک بیشتری بپذیرید.

فال امروز متولدین آذر ماه

برای بهبود روابط خود، روی بازتر بودن با احساسات خود تمرکز کنید. با هسته هلو، هل، نعناع و دارچین یک پیشنهاد ویژه تهیه کنید. در حین گفتن چیز خوب آن را بسوزانید و سپس روی آن آب بریزید و در زیر بوته رز به زمین برگردانید.

فال امروز متولدین دی ماه

به این فکر کنید که چگونه می توانید عشق بیشتری را به رابطه خود وارد کنید. با نعنا، بادرنجبویه و اسطوخودوس یک چای مخصوص درست کنید. گلبرگ های رز سفید را در اطراف فنجان بپاشید و یک شمع سبز روشن کنید. همانطور که چای خود را می نوشید، به چیز خوبی در مورد رابطه خود فکر کنید.

فال امروز متولدین بهمن ماه

امروز روی مراقبت از خودتان تمرکز کنید. یک حمام گرم بکشید و با یاس، سیب، دانه های انار و نعنا چای مخصوص درست کنید. یک شمع سفید روشن کنید و در حمام استراحت کنید و در عین حال یک چیز خوب را در مورد خودتان تکرار کنید.

فال امروز متولدین اسفند ماه

به رویاهای خود فکر کنید و چگونه می توانید آنها را محقق کنید. با یک شمع بنفش، هل، آویشن، آمتیست و یک پر سفید یک پیشنهاد ویژه ارائه دهید. شمع را در حالی که چیزی مثبت می گویید بسوزانید و قبل از بازگرداندن آن به محراب، همه چیز را زیر نور ماه بگذارید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید