🔥13

فروش اقساطی مدیران خودرو آغاز شد | اقساطی صاحب خودرو شوید + جزئیات

مدیران خودرو جدول شرایط فروش اقساطی آریزو ۸ را منتشر کرد.


خودرو

جدول شرایط فروش خودرو جدید آریزو ۸ با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه توسط مدیران خودرو ویژه شهریورماه ۱۴۰۳ منتشر شد.

بررسی مشخصات فنی فونیکس آریزو ۸

چری بعد از معرفی کراس اوورهای لوکس و رده‌های بالای تیگو ۷ پرو، تیگو ۸ پرو، لوکانو ۷، لوکانو ۸، اکستریم VX، اکستریم TXL و اکستریم LX، کلاس سدان‌های خود را با عرضه لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین خودرو صندوقدار ارتقا داده است. آریزو ۸ در بالای فهرست سدان‌های چری قرار می‌گیرد و بعد از آریزو ۶ پرو و آریزو ۶ GT، جدیدترین خودرو صندوقدار این برند چینی است که روانه بازار ایران می‌شود. مثل همه محصولات رده‌بالای مدیران خودرو، این محصول نیز تحت برند فونیکس به بازار ایران می‌آید و با نام فونیکس آریزو ۸ در دسترس خریداران ایرانی قرار می‌گیرد.

مزایا و معایب

+ طراحی ظاهری لوکس

+ فضای داخلی راحت و مجلل

+ پیشرانه قدرتمند

+ شتاب سریع

+ امکانات ایمنی و رفاهی کامل

– صندوق عقب کوچک

مشخصات فنی
محصولات کراس اوور و سدان چری از مشخصات فنی یکسانی بهره می‌برند. این رویه در فونیکس آریزو ۸ نیز ادامه پیدا کرده است و سدان رده‌بالای چینی، پیشرانه و گیربکس یکسانی با فونیکس تیگو ۸ پرو مکس دارد.

این پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر، ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن.متر گشتاور تولید می‌کند تا آریزو ۸ یکی از قوی‌ترین خودروهای بازار ایران باشد. گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته تَر قدرت موتور را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد و سدان چری را در ۷.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. حداکثر سرعت فونیکس آریزو ۸ نیز ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است. بدین ترتیب با یک خودرو سریع‌ترین سدان مونتاژی روبه‌رو هستیم که می‌تواند هیجان را به راننده تزریق کند.

با وجود موتور ۲ لیتری، مصرف سوخت آریزو ۸ به‌صورت ترکیبی ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حدود یک لیتر از تیگو ۸ پرو مکس بنزین کمتری می‌سوزاند. البته این عدد در شرایطی به دست می‌آید که بنزین باکیفیتی به موتور خودرو برسد.

سیستم تعلیق جلو از نوع مک‌فرسون است و در قسمت عقب مولتی لینک به کار رفته است تا سواری نرمی را در این سدان رده‌بالا داشته باشیم. البته به دلیل قدرت بالای موتور و محور محرک جلو، در پیچ‌های تند و تیز امکان کم‌فرمانی وجود دارد و اگر نسخه دو دیفرانسیل این خودرو به بازار بیاید، این مورد نیز برطرف می‌شود.

 

 

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید