فروش اقساطی کرمان موتور بدون پیش پرداخت | خرید خودرو با اقساط بلندمدت

شرایط طرح فروش نقد و اقساط کرمان موتور تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.


شرکت کرمان موتور، شرایط فروش نقد و اقساط جک جی ۴ ویژه‌ نیمه‌ دوم تیر ۱۴۰۳ را اعلام کرد. متقاضیان می‌توانند از ۱۶ تا ۲۴ تیرماه، برای خرید به سایت مربوطه مراجعه کنند.

جک جی ۴ در فروش نقدی ۷۹۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و بعد از ۹۰ روز کاری به خریدار تحویل داده می‌شود.

این خودرو، همچنین در اقساط ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه نیز به فروش فروش می‌رسد. در این شرایط خریدار باید ۴۹۱ میلیون تومان پیش پرداخت داشته و سپس در  اقساط  ۱۸ ماهه ۶۱ میلیون، در اقساط ۲۴ ماهه ۵۰ میلیون و در اقساط ۳۰ ماهه ۴۵ میلیون تومان پرداخت کند.

فروش فوری خودرو

در هر سه مورد اقساطی ماشین در همان ۹۰ روز کاری به خریدار تحویل داده می‌شود، اما سند در رهن شرکت باقی می‌ماند.

شرایط فروش فوری خودرو KMC EJ۷، تیر ۱۴۰۳

خودرو قیمت رنگ موعد تحویل

KMC EJ۷ ۱,۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰ مشکی ۳۰ روز کاری

شرایط فروش اقساطی KMC EJ۷، تیر ۱۴۰۳

خودرو پیش‌پرداخت مدت اقساط تعداد چک مبلغ اقساط موعد تحویل

KMC EJ۷ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲ ۴ ۹۳,۲۹۰,۲۰۰ ۳۰ روزه

شرایط فروش KMC EJ۷

ابعاد و اندازه KMC EJ۷ با کی‌ام‌سی J۷‌ یکسان است اما به‌دلیل پکیج باتری‌ها،‌ این خودرو وزن بیشتری دارد که معادل ۱.۶۵ تن است. شتاب صفر تا صد این خودرو الکتریکی ۷.۶ ثانیه اعلام شده است. تک موتور الکتریکی این خودرو روی محور جلوی آن قرار دارد که حداکثر ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه‌دنده تک‌سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلوی این خودرو را برعهده دارد.

پکیج باتری از نوع لیتیوم آهن فسفات است و انرژی KMC EJ۷ را تأمین می‌کند. این پکیج باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعت ظرفیت دارد و از نوع آب خنک است؛ بنابراین در شرایط آب‌وهوایی مختلف پایدار می‌ماند. این باتری با یک بار شارژ،‌ بردی حدود ۴۰۰ کیلومتر را برای خودرو ممکن می‌کند. پکیج باتری‌ تاکسی برقی کرمان‌موتور از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در ۴۵ دقیقه،‌ ظرفیت آن را از ۲۰ به ۸۰ درصد برساند. شارژ کامل این باتری‌ها با برق خانگی ۱۰ ساعت زمان می‎‌برد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید