فروش فوری سوگلی سایپا با قیمت استثنایی | ثبت نام خودروی پرفروش سایپا بدون قرعه کشی و شرایط رویایی

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه متقاضیان عادی آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.


فروش فوری سایپا

در فروش فوق‌العاده و پیش فروش سایپا ویژه آبان ۱۴۰۳، مدل‌های مختلف سایپا ۱۵۱ به فروش گذاشته شده است.

در طرح فروش فوق العاده سایپا ۱۵۱، دو محصول سایپا ۱۵۱SE تیپ DA و سایپا ۱۵۱SE با کفی اطاقبار پاششی تیپ DA به فروش گذاشته‌ شده‌اند.

تحویل این خودروها فوری و مبلغ قابل پرداخت برای سایپا ۱۵۱SE تیپ DA و سایپا ۱۵۱SE با کفی اطاقبار پاششی تیپ DA به ترتیب ۳۰۹ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان و ۳۱۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان است.

همچنین این دو مدل سایپا ۱۵۱ در طرح پیش فروش نیز قرار گرفته‌اند. در این طرح مشتریان می‌بایست مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به‌عنوان پیش پرداخت واریز نمایند.

خودروهای سایپا ۱۵۱SE تیپ DA و و سایپا ۱۵۱SE با کفی اطاقبار پاششی تیپ DA با زمان ارسال دعوتنامه بهمن و اسفند ۱۴۰۳ در این طرح عرضه شده‌اند.

شرکت سایپا اعلام کرده است که متقاضیان می‌توانند تا تکمیل ظرفیت با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، نسبت به ثبت نام و انتخاب خودرو اقدام نمایند.

بنابراین شرکت در این طرح صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی saipa.iranecar.com امکان پذیر است.

در دور جدید ثبت نام عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه ، ۱۹ مدل خودرو از دوم تا هفتم آبان ماه عرضه می شود و متقاضیان می‌توانند پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند.

​بر اساس اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی کلیه افراد واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۰۲ /۰۸ /۱۴۰۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۰۷ /۰۸ /۱۴۰۳ ثبت‌نام انجام خود را داده و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.

متقاضیان باید از تاریخ سه شنبه ۲۴ /۰۷ /۱۴۰۳ تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۰۵ /۰۸ /۱۴۰۳ یکی از حساب‌های خود را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود نمایند.

قیمت مندرج در جدول شماره ۱، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد.

خودرو

کرولا کراس هیبرید مجهز به یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی است. پیشرانه بنزینی این خودرو قادر است حداکثر توان 150 اسب بخار و حداکثر گشتاور 188 نیوتن متر را تولید کند. موتور برقی کرولا کراس نیز 113 اسب بخار و 206 نیوتن متر گشتاور را برای خودرو فراهم می کند. در مجموع این دو موتور می توانند 196 اسب بخار توان را به گیربکس CVT مخصوص خودروهای هیبریدی با فناوری بازیابی انرژی تحویل دهند.

چراغ‌های باریک و کشیده با ابعاد بزرگ نسبت به کل بدنه، فرم یک خودروی ژاپنی را برای کرولا کراس شکل می‌دهد. این خودرو برای غالب کشورهای دنیا، محصول اقتصادی محسوب می‌شود و به همین دلیل، ادوات پلاستیکی سیاه در قسمت‌های مختلف دارد. نمای بیرونی کرولا کراس، یک تویوتا راو۴ اقتصادی با ابعاد کوچک را تداعی می‌کند.

جلوپنجره‌ی بزرگ و مشبک، در تمام مدل‌ها سیاه‌رنگ است. سپر هم از پلاستیک ساخته شده و مه‌شکن‌های کوچک ارزان‌قیمت را داخل خود جای می‌دهد. حجم‌دهی بدنه برای کاپوت جلو و طرفین نمای اصلی، نکته‌ی مثبت تویوتا کرولا کراس محسوب می‌شود. همچنین خط لبه‌ی کاپوت به خوبی تا جلوپنجره کشیده شده و فاقد زایده‌ی اضافی است.

در نمای جانبی، ادوات پلاستیکی داخل گلگیر، قاب پنجره و زیر کاب، کاملا واضح هستند. حجم‌دهی بدنه قابل قبول به نظر می‌رسد و ابعاد این خودرو را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. کرولا کراس با رینگ اسپرت آلومینیوم ۱۸ اینچ به رنگ سیاه یا نقره‌ای، همراه تایرهای ۲۲۵ میلی‌متر در غالب کشورهای دنیا وجود دارد.

از پشت، چراغ‌های باریک و کشیده الهام گرفته از تویوتا راو۴ برای کرولا کراس استفاده شده است. جایگاه مناسب پلاک، بال انتهای سقف، آنتن کوسه‌ای و خطوط گلگیر، نکات مثبت در طراحی عقب این خودرو هستند؛ هرچند که بخش بزرگی از سپر، پلاستیکی و ارزان قیمت است.

تویوتا کرولا کراس با طول ۴,۴۶۰ میلی‌متر، عرض ۱,۸۲۵ میلی‌متر، ارتفاع ۱,۶۲۰ میلی‌متر و فاصله محوری ۲,۶۴۰ میلی‌متر وارد ایران خواهد شد. این خودرو، کمی بزرگ‌تر از چری X33 مدیران خودرو خواهد بود.

نمایشگر لمسی و پوشش نرم باکیفیت در بخش میانی داشبورد، کرولا کراس را فراتر از یک خودروی اقتصادی ارزان‌قیمت نشان می‌دهد. عدم استفاده از ترمز دستی اهرمی، دیگر نکته‌ی مثبت کابین است اما دسته‌ دنده‌ی بزرگ و سادگی کنسول بین صندلی، نکته‌ی منفی محسوب می‌شود.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید