🔥310

فروش فوری کرمان موتور با اعطای وام خرید خودرو | وام خرید خودرو 600 میلیونی با اقساط 60 ماهه

جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند. جک جی۴ در سال ۲۰۱۲ با نام Heuye A30 در نمایشگاه گوانژو رونمایی شد و سال ۲۰۱۳ به دست مشتریان چینی رسید، اما رانندگان ایرانی ۳ سال بعد توانستند پشت فرمان ارزان‌ترین سدان کرمان موتور بنشینند.


وام خرید خودرو

فراخوان طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی جک E50A منتشر شد.

بر اساس جزییات طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی کرمان موتور که خودروی جک E50A در نظر گرفته شده، قیمت قطعی و نهایی این خودرو یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان است.

در این طرح خودرو جک E50A با تخفیف نقدی ۲۵ میلیون تومانی و همچنین تسهیلات بانکی ۶۰۰ میلیون تومانی عرضه شده است.

گفتنی است، ثبت نام تاکسی برقی جک E50A از طریق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی انجام می‌شود و همچنین گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتری به همراه گارانتی ۵ ساله باتری یا ۲۰۰ هزار کیلومتر برای این خودرو ارایه شده است. البته در زمان ثبت‌نام رانندگان تاکسی‌های فرسوده باید ۴۰۰ میلیون تومان را به صورت پیش پرداخت واریز کنند.

در طرح مذکور، ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات توسط شرکت کرمان موتور ارائه شده‌ است. متقاضیان می‌توانند دوره های بازپرداخت ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه، ۴۸ ماهه و ۶۰ ماهه را انتخاب کنند. همچنین در این طرح تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی صندوق کارآفرینی امید نیز در نظر گرفته شده است.

در تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومانی اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره است. در این روش اقساطی فرد باید ماهانه ۵۰ میلیون تومان پرداخت کند. در ۲۴ ماهه کارمزد ۲ درصدی وجود دارد و فرد باید ماهانه ۲۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان واریز کند. در طرح اقساط ۳۶ ماهه با کارمزد ۴ درصدی فرد باید ماهانه ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کند. اقساط ۴۸ ماهه این طرح با کارمزد ۶ درصدی ماهانه ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. در ۶۰ ماهه که کارمزدی ۸ درصدی دارد فرد باید ماهانه ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان واریز کند.

شرکت کرمان موتور فروش سه محصول را از ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ از طریق نمایندگان این شرکت آغاز کرد.

کرمان موتور شرایط فروش یه محصول جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 را اعلام کرد.

در این طرح فروش قیمت جک j4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، KMC T8 یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون تومان و BAC X3 نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.

شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 در ۱۴۰۳ اعلام شد. کرمان موتور پیکاپ کی ام سی تی ۸، سدان جک جی ۴ و شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را به بازار عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور قصد دارد پیکاپ کی ام سی تی ۸، سدان جک جی ۴ و شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را به‌شکل نقد و اقساط به متقاضیان عرضه کند.

کرمان موتور در این طرح پیکاپ جک تی ۸ را در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۸۴۷ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

در این طرح سدان چینی جک جی ۴ را نیز با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه برای خرید این خودرو اقدام کنند. این خودرو نیز با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به دست مشتریان می‌رسد.

کرمان موتور شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را نیز در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه، این خودرو را خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری خواهد بود.

شرایط فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور اعلام شد.کرمان موتور شرایط فروش یه محصول جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 را اعلام کرد.

در این طرح فروش قیمت جک j4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، KMC T8 یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون تومان و BAC X3 نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.

فروش فوری خودرو نقد و اقساط

تیگو ۸ پرو هیبرید پلاس نیز با قیمت دو میلیارد و ۹۷۰ تومان از بازار قابل خریداری است. با توجه به قیمت کارخاته ای این خودروی هیبریدی خریداران سودی حدود ۲۰۰ میلیون تومانی را نصیب خود می کنند.

شرایط طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو برای ۴ محصول اعلام شد.

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد ۴ محصول خود را به صورت نقدی و اقساطی عرضه نماید.

طرح فروش محصول جدید کرمان موتور، بک ایکس ۳ برای اولین بار آغاز می شود.

فروش فوری خودرو با شرایط از دم قسط

این شرایط تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

مشخصات فنی:

موتور: ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

حجم موتور: ۱۴۹۸ سی سی

تنفس موتور: تنفس طبیعی

انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت: ۱۰۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: ۱۴۰ نیوتن متر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه

جعبه دنده: CVT

شتاب ۰ تا ۱۰۰

۱۱.۴ ثانیه

آخرین قیمت انواع خودرو فردا موتورز برای امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت SX۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۱ میلیارد و 430 میلیون تومان شد قیمت این شاسی بلند افت 20 میلیونی داشته است.

قیمت فردا SX۵ مدل ۱۴۰۳ نیز ۱ میلیارد و 480 میلیون تومان شد که افزایش 30 میلیونی در یک هفته اخیر داشته است.

فردا T۵ هم در بازار با رشد ۱۰۰ میلیونی ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۳ این خودرو نیز ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است

قیمت فردا سوبا شاسی بلند ۷ نفره فردا موتورز در بازار خودرو با افت 50 میلیون تومانی 2 میلیارد و 350 میلیون تومان شد.

قیمت کارخانه ای فردا موتورز برای سوبا m۴ صفر مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو فردا به دست خواهید آورد.

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

SX۵ ۱۴۰۲ صفر ۱,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰

SX۵ ۱۴۰۲ (نمایندگی) صفر ۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰

SX۵ ۱۴۰۳ صفر ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰

T۵ ۱۴۰۳ صفر ۱,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

T۵ ۱۴۰۲ (نمایندگی) صفر ۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

T۵ ۱۴۰۲ صفر ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰

سوبا m۴ ۱۴۰۲ (نمایندگی) صفر ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰

سوبا m۴ ۱۴۰۲ صفر ۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

شرایط فروش ۳ خودروی فرداموتورز شامل مدل‌های سوبا M4، اف ام سی T5 و اف ام سی ۵۱۱ اعلام شد.

در طرح جدید فروش محصولات گروه خودروسازی فردا موتورز، سه خودرو FMC 511، FMC T5 و SUBA M4 با شرایط اقساطی ۱۲ ماهه و موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری قابل خریداری است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.

نام خودرو FMC 511 FMC T5 SUBA M4

پیش پرداخت ۳۳۲ میلیون تومان ۵۳۶ میلیون تومان ۶۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

پرداخت یک ماهه ۸۳ میلیون تومان ۱۳۴ میلیون تومان ۲۹۸ میلیون ۵۰۰ هزار تومان

مبلغ اقساط (ماهانه) ۳۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۸۴ میلیون تومان

مانده زمان تحویل ۷۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ۱۲۳ میلیون تومان ۱۸۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

قیمت نهایی ۹۰۲ میلیون تومان ۱ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ۲ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان

سود مشارکت ۱۸ درصد ۱۸ درصد ۱۸ درصد

تحویل ۱۲۰ روز کاری ۱۲۰ روز کاری ۱۲۰ روز کاری

در این طرح فردا موتورز، خودرو FMC 511 با پیش پرداخت ۳۳۲ میلیون تومان و قیمت نهایی ۹۰۲ میلیون تومان، خودرو FMC T5 با پیش پرداخت ۵۳۶ میلیون تومان و قیمت نهایی ۱ میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان و لوکس ترین محصول این شرکت نیز با نام SUBA M4 با پیش پرداخت ۶۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شوند. شایان ذکر است سود مشارکت در این طرح ۱۸ درصد اعلام شده است.

بهمن موتور قیمت جدید خودرو رسپکت ۲ را ویژه فروردین ماه ۱۴۰۳ اطلاع رسانی کرد.

ریسپکت بهمن موتور، محصول چینی KAIYI بوده و با نام ژاندو در بازار آسیای شرقی شناخته می‌شود. این خودرو از پلتفرم آریزو ۷ الهام گرفته اما تغییرات ظاهری آن به اندازه‌ای گسترده است که با محصولات چری قابل مقایسه نیست. طراحی زیبا، صندلی‌های اسپرت، کابین جادار و کیفیت ساخت مناسب ویژگی‌های مثبت سدان ریسپکت هستند. در نسخه جدید، صفحه کیلومتر دیجیتال و اهرم تعویض دنده جدیدی اضافه شده است که فضای کابین را مدرن‌تر می‌کند و استهلاک مجموعه پیشرانه را کاهش می‌دهد.

قیمت اسفند ۱۴۰۲: ۱.۰۸۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت فروردین ۱۴۰۳: ۱.۱۰۶.۱۱۲.۰۰۰ تومان

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

پیرو بخشنامه شماره ۱۴۰۲/۱۱۲۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت های مجاز میرساند، امکان تکمیل فرآیند ثبت نام خودرو فیدلیتی جهت بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح عادی)، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲، به صورت آنلاین فراهم گردیده است. همچنین در این مرحله از ثبت نام در صورت تمایل متقاضیان، امکان انتخاب محصولات مطابق ظرفیت شرکت و به شرح جدول شماره ۱ مهیا می باشد. لذا متقاضیان میتوانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ لغایت ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ اقدام فرمایند. شایان ذکراست بازه زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

شرایط فروش فوری خودرو اقساطی

شرایط فروش محصولات ام وی ام ویژه اسفند ۱۴۰۲ با موعد تحویل ۹۰ روز کاری توسط شرکت مدیران خودرو اعلام شد.

شرکت مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: احتراما به استحضار می‌رساند فروش جدید محصولات مدیران خودرو از روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ در سیستم فروش نمایندگی‌های این شرکت برای خودروهای ذیل فعال شده است.

شرکت موتور در نظر دارد فروش نقد و اقساط 3 محصول خود را ویژه اسفندماه 1402 از فردا یکشنبه آغاز نماید.

بخشنامه ذیل از فردا یکشنبه 20 اسفندماه 1402 در نمایندگی های مجاز این شرکت فعال خواهد بود.

شرایط فروش نقد و اقساط 4 محصول MVM مدیران خودرو در اسفند 1402 اعلام شد. در این طرح ام وی ام ایکس 22 پرو، ام وی ام ایکس 33 کراس، ام وی ام ایکس 55 پرو و آریزو 5 به فروش می‌رسند.

شرکت مدیران خودرو از روز سه شنبه 15 اسفند 4 محصول MVM خود شامل ام وی ام ایکس 22 پرو، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو و آریزو ۵ را از طریق نمایندگی‌های خود به متقاضیان عرضه کرد.

در این طرح ام وی ام ایکس 22 پرو MT به تعداد 1404 دستگاه به شکل نقدی، آریزو 5 IE FL به تعداد 800 دستگاه به شکل نقد و اقساط، ام وی ام ایکس 33 کراس CVT به تعداد 1395 دستگاه به شکل نقد و اقساط و ام وی ام ایکس 55 پرو IE در تعداد 876 دستگاه به شکل نقد و اقساط به متقاضیان عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید