فروش فوق العاده ایران خودرو یعنی ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه برای خرید خودروهای ایرانی. این فروش ممکن است در روزهای ویژه مانند تعطیلات و جشنوارهها برگزار شود و قیمت خودروها به شدت کاهش مییابد. هدف از طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش خودروهای ایرانی است. فروش فوق العاده ایران خودرو معمولاً به صورت موقت برگزار میشود و پس از اتمام دوره فروش فوق العاده، قیمت خودروها به حالت عادی خود برمیگردد.فروش فوق العاده ایران خودرو به معنای عرضه اتومبیلهای ایران خودرو با شرایط ویژه و متفاوت است. فروش فوق العاده ایران خودرو به عنوان یک روش تبلیغاتی به منظور جذب مشتریان جدید و همچنین حفظ و گسترش بازار فروش استفاده میشود. در ایران، صنعت خودروسازی یکی از صنایع پرسود و پردرآمد است و برند ایران خودرو در این صنعت پیشرو است.
ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد محصول رانا پلاس اتوماتیک را در معرض نمایش گذاشت.
گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار و به صورت رسمی رانا پلاس اتوماتیک را در نمایشگاه خودروی مشهد معرفی و در معرض نمایش گذاشت.
رانا پلاس اتوماتیک در ظاهر با نمونه سقف شیشه ای تفاوتی نداشته و لذا در این نمونه هم شاهد همان چراغ های عقب و جلو رانا پلاس، دستگیره ها و زه همرنگ بدنه و به طور کلی موارد مشابه با نسخه سقف شیشه ای هستیم.
گیربکس اتوماتیک رانا پلاس AMT را باید بزرگترین تفاووت این خودرو نسبت به نمونه پلاس آن ذکر کرد .این نسخه به جعبه دنده نیمه اتوماتیک AMT مجهز است. گیربکس رانا پلاس ۶AMT ساختاری مشابه به سیستم های انتقال قدرت دستی داشته ولی فرایند کلاچ گیری را به صورت هوشمند انجام می دهد و تعویض دنده ها در آن بر عهده جعبه دنده است.
در مجموعه پنل تنظیمات گیربکس این خودرو، مانند سایر خودروهای AMT حالت پارک (P) وجود ندارد و راننده می تواند میان گزینه های R، N ، D و M یکی را انتخاب کند. همچنین حالت اسپرت و برفی هم برای سیستم انتقال قدرت رانا پلاس در نظر گرفته شده است.
با توجه به سبک مجموعه پنل دسته دنده، در حالت M (تعویض دستی دنده ها) دنده های مثبت و منفی توسط شیفترهای پشت فرمان اعمال خواهد شد که آپشن مناسبی می تواند باشد.
رانا پلاس اتوماتیک به امکاناتی مانند سقف پانوراما، تریم داخلی پارچه ای، چراغ روشنایی روز، دنده پشت فرمان، پوزیشن لامپ، فرمان کمکی برقی، تهویه دستی، رینگ ۱۴ اینچی فولادی، کروز کنترل، دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش باد تایرها، سنسور پارک عقب مجهز است.
این سدان کلاس B به موتور ۱.۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است که این موتور ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند. فناوری زمان بندی متغیر سوپاپ ها در پیشرانه رانا پلاس ۶AMT دیده می شود.
ایران خودرو پس از رونمایی پرحاشیه ای که از کراس اوور ری را در سال گذشته داشت این بار این کراس اوور ملی خود را در نمایشگاه خودروی مشهد در معرض نمایش عمومی قرار داد.
پروژه K125 که تولید خودرو “ری را ” را با خود همراه داشت در ادامه با تست های جاده ای این کراس اوور ملی همراه شد، و حالا ایران خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی مشهد ۱۴۰۲ این محصول ملی خود را با رنگ قرمز در معرض نمایش گذاشت. این خودرو فقط از دور امکان رویت داشت و به دلیل بسته بودن تمامی درهای خودرو امکان تهیه عکس از فضای داخلی خودرو امکانپذیر نبود.
ری را در بحث پلتفرم شباهت بسیار زیادی به پژو ۲۰۰۸ نسل دوم دارد و آن گونه که ایران خودرو اعلام کرده است این خودرو قادر به عبور از تمامی استانداردهای ۸۵ گانه بوده و در زمینه حفظ ایمنی سرنشینان و راننده و همچنین حفظ ایمنی عابر پیاده قابل مقایسه با محصولات خودروسازان مطرح دنیاست.
مصطفی
بجای این همه فروش فوق العاده به تعهدات قبلی خود عمل کنید خودروهای ثبتنامی مرحله اول سامانه یکپارچه تحویل که هیچ هنوز فاکتور هم نشده.کسی پاسخگوی وضع موجود نیست.
باقری
سلام بابا چرا وزارت صمت به مشکات مردم رسیدکی نمیکنه بعد از ۷ ماه انتظار ایران خودرو اعلام میکنه که تارا تولید نداره وبه جای ان پزو ۲۰۷ میده این چه داستانی که ایران خودرو شروع کرده