🔥42

فوری/آغاز فروش اقساطی خودرو زیر قیمت بازار | فروش فوری خودرو از دم قسط با تحویل فوری

ز فروش نقد و اقساط کرمان موتور با کی ام سی T9 و کس ام سی X5 در اردیبهشت 1403 آغاز شد.


کرمان موتور

طرح جدید کرمان موتور از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه فعال خواهد شد.

شرکت کرمان موتور در نظر دارد فروش نقدی و اقساطی دو محصول کی ام سی T9 و کس ام سی X5 را ویژه اردیبهشت ماه 1403 از روز دوشنبه هفته جاری آغاز نماید.

این طرح از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه فعال خواهد شد.

به تازگی شرایط فروش اقساطی KMC J7 توسط شرکت کرمان موتور اعلام شده است و مشتریان می توانند از امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شرکت کرمان موتور شرایط فروش جدید اقساطی برای عرضه کی ام سی J7 را اعلام کرده است. ثبت نام در این شرایط فروش شنبه ۲۲ اردیبهشت و همزمان با نخستین فروش KMC A5 انجام می شود. این شرایط فروش در دو مدل اقساطی ۱۸ و ۲۴ ماهه انجام می شود. قیمت مصوب سدان اسپرت کرمان موتور ۱ میلیارد و ۳۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و تحویل خودروها هم پس از ۹۰ روز کاری انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که سود تاخیر در این شرایط فروش ۳ درصد و بصورت ماهیانه محاسبه می شود.

کی ام سی J7 از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم بهره می برد که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات کی ام سی J7 می توان به ؛ شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سیستم کمکی ترمز اضطراری، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور پارک عقب، سنسور نور، سنسور باران، سامانه پایش فشار باد تایر ها، در صندوق عقب برقی، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، جلوآمپر دیجیتال، سقف پانوراما، فناوری LED چراغ ها، استارت دکمه ای، گرم کن آینه های جانبی، فرمان دی کات، گرم کن صندلی راننده، محفظه خنک کننده، شیفتر پشت فرمان، حالت های رانندگی، تهویه اتوماتیک مجهز به سیستم تصفیه هوای داخل کابین، کروز کنترل و… اشاره کرد.

شرایط طرح فروش نقد و اقساط کرمان موتور اردیبهشت 1403 شامل KMC A5 و KMC J7 اعلام شد.

بخشنامه فروش نقدی و اقساطی دو محصول شرکت کرمان موتور از روز شنبه ساعت 8 صبح به صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.

شرکت کرمان موتور یک شرکت خودروسازی و واردکننده ایرانی است که در اسفندماه ۱۳۷۳ به عنوان اولین و بزرگ‌ترین زیرمجموعه گروه صنایع خودروسازی کرمان (کرمان خودرو) برای واردات و ساخت مدل‌های مختلف خودروهای دوو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شهر بم در استان کرمان تأسیس شد و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. این شرکت به واسطه گروه کرمان خودرو زیر نظر موسسه خیریه مولی الموحدین قرار دارد. این شرکت در سال‌های گذشته (قبل از اعمال مجدد تحریم‌های اتمی ایران به دست دونالد ترامپ)، واردات گسترده و مونتاژ خودروهای کره‌ای هیوندای در ایران را برعهده داشت.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید