🔥26

فوری | اعلام محدودیت پروازها از مبدا تهران امروز ۱۱ مرداد

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درخصوص خبر لغو پروازها در تهران به دلیل مراسم تشییع شهید توضیح داد.


خبر مهم درباره بلیت هواپیمای اربعین / قیمت پرواز کربلا- تهران چند؟

، رضا کارگر مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: خبر ممنوعیت پروازی در تهران به دلیل مراسم تشییع شهید اسماعیل هنیه را تکذیب می‌کنیم و هیچ‌گونه محدودیتی برای برقراری پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه‌ مهرآباد نداریم.

وی افزود: محدودیت پرواز تنها برای پروازهای آموزشی، هلیکوپتر و باشگاه‌های هوانوردی وجود دارد.

قیمت بلیط هواپیما تهران

تهران شهر چهار فصل است، بنابراین عامل آب و هوا در قیمت بلیط تهران چندان تاثیرگذار نیست. البته باید توجه داشته باشید که برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های مهم در تهران می‌تواند در قیمت بلیط تهران تاثیرگذار باشد. پیشنهاد می‌شود برای خرید بلیط ارزان هواپیما تهران حداقل از دو ماه قبل اقدام کنید و بلیط رفت و برگشت خریداری کنید، چرا که بلیط دو طرفه هزینه‌ای به مراتب ارزنتر از دو بلیط یک طرفه دارد.
با این حال در هر زمان از سال که قصد رزرو بلیط هواپیما تهران را داشته باشید، ارزانترین قیمت بلیط تهران را می‌توانید در فلای تودی پیدا کرده و خریداری کنید.

انواع بلیط هواپیما تهران

در زمان جستجوی بلیط تهران، این امکان وجود دارد که بلیط خود را از میان انواع مختلف سیستمی، چارتر و لحظه آخری انتخاب کنید. برای آشنایی با انواع بلیط هواپیما تهران توضیحات ذیل را مطالعه کنید.

بلیط سیستمی تهران

نخستین گزینه برای بلیط هواپیما تهران، بلیط سیستمی تهران است که در نتایج پرواز برای شما به نمایش در می‌آید. بلیط‌های سیستمی توسط ایرلاین قیمت گذاری می‌شوند، بنابراین چندان دچار نوسان قیمت نمی‌شوند. شاید بتوان گفت این نوع بلیط گرانتر از انواع دیگر است، گرچه بلیط‌های سیستمی تهران نیز گاهی با تخفیف ارائه می‌شوند.

بلیط چارتری تهران

باید بدانید صندلی‌های بلیط چارتر تهران هیچ تفاوتی با بلیط‌های سیستمی ندارد، تنها به دلیل اینکه آژانس این بلیط‌ها را چارتر یا کرایه کرده است، برای فروش حداکثری آنها را با قیمت پایینتری نسبت به بلیط‌های سیستمی به فروش می‌رساند. از سوی دیگر اگر در سفر به تهران کودک همراه خود دارید، خرید بلیط چارتری تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا برای کودکان تخفیف دارد.

بلیط لحظه آخری تهران

ارزانترین بلیط تهران، لحظه آخری است. بلیط لحظه آخری که در روزها و ساعات پایانی پرواز به فروش می‌رسد، ارزانتر از انواع دیگر بلیط‌هاست.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید