فوری/ثبتنام دریافت خدمات رایگان پزشکی با کد دستوری #۱۶۶۶* | واریزی جدید ماهانه دولت برای 5 دهک اول

پوشش بیمه سلامت پنج دهک نخست جامعه رایگان است.


واریزی جدید

مدیرکل بیمه سلامت مازندران از تداوم پوشش رایگان بیمه‌ای ۵ دهک نخست جامعه تحت پوشش بیمه سلامت ایران خبر داد و گفت: سایر دهک‌ها با هزینه حداقلی از خدمات بیمه سلامت ایران برخوردارند.

دکتر حسین جلاهی، مدیرکل بیمه سلامت مازندران در جمع خبرنگاران با بیان خبر فوق اعلام کرد: افزایش میزان دسترسی به خدمات درمانی و کاهش پرداخت از جیب مردم از اهداف مهم پوشش بیمه‌ای پنج دهک نخست جامعه است.

جلاهی، با بیان اینکه پنج دهک نخست جامعه به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: سایر دهک‌های (دهک‌های ۶ تا ۱۰) جامعه با هزینه حداقلی و برخورداری از تخفیف به صورت ۳ ماهه یا یکساله از خدمات بیمه سلامت ایران برخوردار می شوند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به نشانی: https://csp.ihio.gov.ir به‌صورت غیرحضوری نسبت به پوشش بیمه خود و اعضای خانواده اقدام و با شماره‌گیری کد دستوری #۱۶۶۶* نیز می‌توانند از جزئیات بیمه خود مطلع شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بر بهره‌مندی بیشتر اقشار نیازمند این استان از خدمات سازمان بیمه سلامت و به‌طور خاص صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج تاکید کرد.

رضا تحویلیان  در نشست با مدیرکل بهزیستی این استان، اظهار کرد: ۱۰۷ نوع بیماری خاص در قالب صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به توان‌خواهان و بیماران خاص، افزود: تعامل مستمر و نزدیک بهزیستی و بیمه سلامت کرمانشاه در راستای بهره‌مندی بیشتر اقشار نیازمند این استان ضرورت دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تاکید کرد: این تعامل موجب بهره‌مندی بیشتر جامعه هدف بهزیستی از خدمات سازمان بیمه سلامت و به‌طور خاص صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج می‌شود.

تحویلیان خاطر نشان کرد: صدور بیمه‌نامه برای دهک‌های درآمدی یک تا سه جامعه که شامل مددجویان نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی می‌شود، رایگان است.

شایان ذکر است، علاوه بر صدور بیمه‌نامه رایگان برای دهک‌های درآمدی یک تا سه، ۷۵ درصد از هزینه‌های درمانی دهک‌های یک تا پنج نیز توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

وزیر بهداشت گفت: پنج دهک نخست جامعه تحت پوشش کامل بیمه سلامت هستند و نسخه الکترونیک از ۱۰ درصد در ابتدای دولت به ۹۰ درصد افزایش یافته است.

 بهرام عین‌اللهی در جریان سفر یک‌روزه به گیلان صبح امروز _پنج شنبه هفدهم خرداد_ در دیدار با آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و همراهانش، اظهار کرد: ادامه راه شهید رئیسی تکلیفی بر ما بوده و شهادت این شخصیت ارزشمند آغازی برای ادامه خدمت است.

وی افزود: در ادامه کار دولت توقف وجود ندارد و تمام تلاش ما تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های سلامت‌محور است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: ۱۷ هزار تخت درمانی در کشور افتتاح شده است و تا پایان دولت حداقل ۱۰۰۰ تخت درمانی دیگر در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

عین‌الهی با اشاره به خدمات دولت در حوزه جوانی جمعیت، تصریح کرد: خدمات دولت در قرارگاه جوانی جمعیت شتاب گرفته است؛ پنج دهک نخست جامعه تحت پوشش کامل بیمه سلامت هستند و نسخه الکترونیک از ۱۰ درصد در ابتدای دولت به ۹۰ درصد افزایش یافته است.

وی از رایگان شدن کامل درمان کودکان زیر هفت سال خبر داد و اضافه کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود و اقدامی راهبری در صیانت از جمعیت است.

وزیر بهداشت با اشاره به محرومیت نظام سلامت در گیلان، اضافه کرد: نسبت تخت به جمعیت در گیلان خوب نیست و دولت در تلاش است تا با بهره‌برداری سریع‌تر از بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی لاکان این وضعیت را بهبود بخشد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید