قیمت روز خودرو ۳۱ شهریور ماه | کوییک، ساینا و ۲۰۷ چقدر گران شدند؟ + جدول

قیمت خودرو امروز شنبه‌ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. با توجه به داده‌های اعلامی طی چهار روز اخیر تا لحظه کنونی بازار خودرو در حالت سکون باقی مانده و هیجان آن فروکش کرده است.


خودرو

قیمت خودرو امروز شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ در آستانه آغاز فصل پاییز روند یکسانی دارد و در رکود به سر می‌برد. با توجه به تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش تمامی محصولات داخلی و مونتاژی در ثبات فرو رفته و نسبت به روز‌های گذشته تغییری پیدا نکرد و خریداران برای خرید خودرو دست نگه ‌داشته‌اند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تمام محصولات به اغما رفته است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو به‌شمار می‌رود که قبلاً با قیمت بالای یک میلیارد در بازار معامله می‌شد اما امروز با قیمت ۹۹۵ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

تارا اتوماتیک V۲ و انواع مختلف این خودرو، تعادل خود را حفظ کرده و با قیمت ۸۷۰ میلیون تومان در بازار قابل خرید است این خودرو در حال حاضر در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای شرکت سایپا، با قیمت ۷۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

سهند S از جدیدترین محصولات سایپا که اخیراً راهی بازار شده است قبلاً که در مرز ۵۰۰ میلیون تومانی معامله می‌شد امروز به نرخ ۴۹۰ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی تغییری را احساس نکردند.

جک J۴ از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور در سکوت فرو رفته و با قیمت ۸۱۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM۵ که قبلاً بالای دو میلیارد تومان بود اخیراً از کانال دو میلیاردی عقب‌نشینی کرده و امروز نیز با روند ثابت به قیمت یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) امروز مانند سایر محصولات شرکت بهمن موتور ثابت مانده است این خودرو با ویژگی‌های پیشرفته خود امروز با قیمت دو میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رود.

لاماری ایما امروز نیز روند ثابت در پیش گرفته و در محدوده یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان قرار گرفت.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید