متولدین هر ماه چگونه با منتقدین خود برخورد می کنند | روانشناسی شخصیت

عشق و شفقت واقعی به معنای بخشش و فراموش کردن راه خود از طریق تخلفات، تخلفات یا خیانت های متعدد نیست. این در مورد این است که بتوانید فردی را که در وهله اول شما را تحت الشعاع قرار می دهد، رها کنید. این در مورد این است که بدانید می توانید از راه دور همدردی کنید و بدانید که مسئول نگه داشتن یک نفر یکی از دوست داشتنی ترین کارهایی است که می توانید برای او انجام دهید. افراد بسیار دستکاری کننده به شفقت پاسخ نمی دهند. آنها به عواقب پاسخ می دهند.


فال و طالع بینی

چگونه متولد هر ماه با انتقاد برخورد می کند.

آبان ماه

آبانی ها به شما اجازه نمی دهد ببینید چقدر انتقاد شما را سخت می گیرند. آن‌ها موقعیت را شبح خواهند دید، اما روی آخرین چیزی که به آن‌ها گفتید تمرکز می‌کنند و آن را به خاطر می‌سپارند تا زمانی که عملاً در ذهنشان تبدیل به خالکوبی شود. آنها متوجه نمی شوند که یک مسیر جایگزین وجود دارد که در آن واقعاً در مورد وضعیت با شما صحبت می کنند، بازخوردها را می پذیرند و در ازای آن مقداری از خود را به شما می دهند.

آذر ماه

آذر ماهی می تواند آن را بپزد و ببرد. اگر انتقاد سازنده نباشد، تضمین می شود که دست بزنند و به ایرادات منتقد خود اشاره کنند. اما در سناریوهایی که بازخورد از منبعی از دانش یا اقتدار می آید، کمان می داند که چگونه یک بازیکن مربی باشد. در واقع، زمانی که یک فشار با نیت خوب به آنها داده می شود، رشد می کنند.

دی ماه
یک دی ماهی زیر آتش، ظاهری کاملاً آرام و مطیع را حفظ می کند، در حالی که در درون خود یک استراتژی خروج را با یک گیلاس کوچولو انتقام جو در بالا ترسیم می کند. آن‌ها دستیار شخصی هستند که اگر نمی‌خواهید لباس‌های کثیفتان در صفحه شش پخش شود، نمی‌خواهید عصبانی شوید. کسی را که همه رمزهای عبور شما را می‌داند نادیده نگیرید.

بهمن ماه

بهمنی همیشه این انتقاد را موجه فرض می‌کند، که واقعاً به اندازه کافی نمی‌فهمد، تکالیف خود را انجام نداده است، و در هویت خود نقص مهلکی دارد که نقطه کوری ایجاد می‌کند. در حالی که چند مورد وجود دارد که این درست است، نباید پیش فرض باشد. دلو هرگز نتیجه گیری نمی کند و می تواند بر اعتقادات خود تکیه کند.

اسفند ماه

اسفندی ها از انتقاد مصون هستند زیرا اکثر مردم علایق یا سلیقه آنها را درک نمی کنند. آنها عادت کرده اند به دلیل عجیب بودن و زیر پا گذاشتن هنجارهای اجتماعی مورد قضاوت قرار گیرند. مانند Belle، آنها زمانی برای نگرانی در مورد دهقانان فرانسوی زمانی که مقصد آنها برای قلعه های افسون شده است، ندارند. امیررایت یا امیررایت؟

فروردین ماه
فروردینی ممکن است تحت انتقاد شخصاً مورد حمله قرار گیرد. شهرت آنها برای آنها همه چیز است، بنابراین وقتی کسی آن را تهدید می کند، می تواند مانند یک اعلان جنگ یا حداقل یک درگیری بدون راه حلی در چشم باشد. به دیپلماسی واقعی نیاز است تا اظهار نظر بدی را به یک برج حمل برگردانید، پس مراقب آنچه می گویید باشید.

اردیبهشت ماه

اردیبهشتی هرگونه انتقادی را تا حسادت بالا می برد. آن‌ها می‌دانند که زندگی خوبی دارند و از مزایای غبطه‌انگیز فراوانی در روز بهره می‌برند. هر کسی که به دنبال چیز منفی برای گفتن است، فقط ناامنی های خود را کم اهمیت جلوه می دهد و برج ثور آنقدر مشغول است که نمی تواند دوباره به آن فکر کند.

خرداد ماه

خردادی نمی تواند کوچکترین انتقاد را تحمل کند وگرنه، قسم می خورم، نی خواهد بود که کمر شتر را می شکند. آنها چیزهای زیادی در بشقاب خود دارند، بنابراین اگر کسی بخواهد بدون اینکه قبلاً کمکی به او کند شکایت کند، می تواند آن را گاز بگیرد. آنها بهترین کاری را که می توانند انجام می دهند و این همان چیزی است که هست.

تیر ماه

تیر ماهی منصف ترین منتقد خودشان است، بنابراین اگر هر کس دیگری تصمیم بگیرد دو سنت خود را به اشتراک بگذارد، می تواند از عهده آن برآید. آن‌ها می‌دانند عیب‌هایشان چیست، مالکیت آن‌ها را به عهده می‌گیرند، اما همچنین می‌دانند که چگونه خود را سست کنند. هرچه هست، آخر دنیا نیست و اجازه نمی‌دهند کسی باورشان کند که همینطور است.

مرداد ماه
وقتی به عمق مرداد می روید، انتقاد تنها بخشی از بسته است. گروه‌های دوستان به این بزرگی همیشه گوشت گاو خود را دارند و وقتی کسی برای لئو می‌آید، 10 نفر را آماده می‌کنند تا پشت خود را نگه دارند و به چت گروهی بپرند. با این نوع حمایت، چیزی وجود ندارد که نتوانند از پس آن برآیند.

شهریور ماه
اگر چیزی برای گفتن به شهریور در مورد آنها دارید که سرودهای ستایش نیست، مراقب باشید. مگر اینکه ماه‌ها وقت صرف برنامه‌ریزی این نظر کرده باشید، و دفاع‌های خود را کاملاً تکمیل کرده باشید، آنها سر شما را گاز خواهند گرفت. اما در صورتی که واقعاً در نقد خود موجه شوید، آنها به سمت خود تخریبی می روند.

مهر ماه
مهر ماهی طوری ساخته شده است که مانند بازیگری که به میز انتظار و از دست دادن نقش ها عادت دارد، انتقادها را مدیریت کند، اما همچنین می داند که در نهایت چیزی قرار است باقی بماند. بنابراین اگر این بار نیست، خوب است، زیرا هرگز آخرین بار نیست. آنها باید بیشتر بدهند و ریسک بیشتری بپذیرند. چیزهای کمی وجود دارد که به درستی از آنها دور نمی شود.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید