🔥18

نشانه‌های که به شما میگوید شخص مقابل در حال خیانت است!

در این مطلب نشانه‌هایی که به شما کمک می‌کند تشخیص بدهید مرد به شما خیانت می‌کند یا نمی‌کند شرح داده شده است.


همسر

تحقیقات نشان داده در سال‌های اخیر آمار خیانت مردان رشد پیدا کرده است، به همین علت زنان زیادی دغدغه خیانت همسران و فروپاشی زندگی خود را دارند. در ادامه این مطلب روش‌هایی برای تست خیانت مردان، نشانه‌ها و روش‌های پیشگیری از خیانت مردان گفته شده است. هیچ انسانی بعد از متولد شدن خائن نیست و دلایل متفاوتی باعث خیانت مردان می‌شود. حفظ و تقویت اصولی مانند اعتماد، صداقت و احترام در رابطه نباید فراموش شود. این‌ها همان چیزهایی هستند که از به وجود آمدن مشکلاتی مانند خیانت جلوگیری می‌کنند و باعث می‌شوند افراد روابط سالمی را تجربه کنند. با تست روانشناسی خیانت مردان با ما همراه باشید.

نشانه‌های خیانت در مردان

در این قسمت نشانه‌هایی که به شما کمک می‌کند تشخیص بدهید مرد به شما خیانت می‌کند یا نمی‌کند شرح داده شده است. هرچه تعداد بیشتری از این موارد را مشاهده کنید احتمال خیانت مردان بیشتر است و همینطور اگر تعداد کمتری را مشاهده کنید خیانت مردان امکان کمتری دارد.

بی محبتی و فاصله گرفتن از همسر

تغییر اولویت‌ها در زندگی، برای مثال اگر تا مدتی قبل همسر یا کارشان اولویت بوده دیگر به این گونه نیست.

بی توجهی به نیاز‌های عاطفی، مادی و سایر خواسته‌های همسر

بی توجهی به گونه‌ای که ممکن است از حواس پرتی حتی متوجه حضور همسر خود نشود.

کم شدن زمان‌های وقت گذرانی با خانواده و همسر

تغییر در الگو تماس‌های تلفنی و افزایش زمان‌های وقت گذراندن با تلفن

تمایل به ساکت بودن و مقاوت کردن برای صحبت کردن درباره مسائل مختلف با همسر

تغییر تمایلات جنسی، در اکثر موارد خیانت با کاهش تمایلات جنسی مردان نسبت به همسرشان همراه است.

بروز خشم و رفتارهای ناخوشایند نسبت به همسر، به طور کلی میتوان گفت مردانی که خیانت می‌کنند بی اعصاب‌تر و خشن تر هستند.

کاهش اعتماد، هنگامی که مردان خود درگیر رابطه دیگری بوده و به همسرشان خیانت می‌کنند، اضطراب اینکه همسرشان نیز به آن‌ها خیانت کند باعث بی اعتمادی می‌شود و مردان را نسبت به همسرانشان مشکوک می‌کند.

بیشتر از گذشته به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و حتی ممکن است از عطرهای جدیدی استفاده کنند.

دلسرد شدن نسبت به خانواده و تلاش در حد رفع تکلیف

مقایسه کردن همسر خود با زنان دیگر به منظور تخریب شخصیت همسر خود و توهین به آنان

تشخیص خیانت مردان

تغییرات رفتاری مردان به ویژه آن‌هایی که ناگهانی هستند، در صورت عدم ابتلا به بیماری‌های جسمی و روانی، میتواند دلیل خیانت باشد. اگر ساعات خواب، ساعات کار، زمان و شکل تفریحات مردان ناگهان تغییر کند و به طور کلی روند زندگی روزانه آن‌ها تغییر کند ممکن است به این خاطر باشد که پای زن دیگری به زندگی آن مرد باز شده است که شما با استفاده از تست روانشناسی خیانت مردان میتوانید حقیقت را بهتر و درست‌تر تشخیص بدهید.

روش‌های پیشگیری از خیانت مردان

ارتقا ارتباط: بیشتر صحبت کردن، شناخت بیشتر از یکدیگر و به اشتراک گذاشتن احساست از مواردی است که با ارتفا سطح رابطه، وفاداری را افزایش داده و احتمال خیانت را کاهش می‌دهد.

اعتماد: با تقویت اعتماد در رابطه از خیانت جلوگیری کنید. صداقت، راستگویی و اعتماد از پایه‌های یک رابطه امن هستند.

مراقبت از رابطه: رابطه مانند یک گیاه است و برای سالم ماندن به مراقبت و توجه نیاز دارد. افراد باید از رابطه خود مراقبت کنند تا با آسب هایی مانند خیانت مواجه نشوند.

توجه به نیازهای عاطفی: مردان به احترام و توجه نیاز دارند. زنان با رفع کردن این دست از نیازهای مردان می‌توانند از خیانت آنان جلوگیری کنند و رابطه را سالم نگهدارند.
حفظ جذابیت‌های عاطفی و ظاهری.

شیوه درست مواجه شدن با خیانت مردان

پذیرش احساسات از قبیل غم، خشم، ناامیدی و..

عدم تمایل به انتقام جویی

خوب فکر کردن و مطمئن شدن قبل از اطلاع دادن بع خانواده‌ها

سرزنش نکردن، در عوض متهم کردن همسرتان به دنبال دلیل خیانت باشید

رجوع به مشاور

تصمیم گیری برای آینده

قبل از تصیم گیری راجع به آینده زندگی مشترک باید همسران با یکدگیر گفتگو کنند. همچنین بهتر است به مشاور نیز مراجعه کنند تا بتوانند از زوایای گوناگون به ماجرای پیش آمده نگاه کنند، دلایل آن را بفهمند و با آگاهی کامل تصمیمی را که به نظرشان درست است اتخاذ کنند، کمک گرفتن از مشاور کنترل موقعیت‌های سخت و پیچیده را آسان‌تر می‌کند. بنابراین سعی کنید در تست خیانت مردان و مراحل قبل و بعد از تست کمک حرفه‌ای را فراموش نکنید. گفتگو کردن شاید گذشته را تغییر ندهد اما در ساختن آینده بسیار تاثیرگذار است. در صحبت کردن با مردان بهتر است صادق و رواست بود زیرا با بیان صادقانه احساسات میتوان به آینده امید بست.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید