هر روز یک قاشق چای خوری از این معجزه خوشمزه  20 سال جوان ترت میکنه |اگر می خواهید دوباره جوان شوید این دستور غذایی و از دست ندید

آیا می خواهید دستور تهیه این ترمیم کننده جوانی را بدانید؟


 تنها پس از یک درمان می توان به نتایج شگفت انگیزی دست یافت! هر روز یک قاشق چای خوری از این معجزه خوشمزه و شیرین کافی است و روز به روز جوان تر خواهید شد. دوباره جوان و جذاب باشید!

کارایی آن چشمگیر است! اگر به طور مداوم از آن استفاده کنید (2 بار، یعنی با یک دوره در سال)، در 45 سالگی 30 ساله به نظر می رسید و بدن شما نیز زنده تر می شود. همچنین، بین درمان، مقدار زیادی چای تهیه شده از ریشه زنجبیل، ترجیحا حداقل یک بار در روز بنوشید!

ما همچنین می‌توانیم آن را اولین درمان بنامیم که با آنچه در ادامه می‌آید یکی نیست و طبق دستور آن به موارد زیر نیاز خواهید داشت:
100 میلی لیتر آب لیمو
200 گرم عسل
50 میلی لیتر روغن زیتون

مواد را مخلوط کرده و سه بار در روز حدود 15 تا 20 دقیقه قبل از غذا مصرف کنید، بنابراین یک قاشق چایخوری از آن را با معده خالی میل کنید. بعد از تمام شدن دوز دوره اول، باید استراحت کنید که تقریباً نیم سال است. در این مدت چای حاوی زنجبیل زیر را بنوشید: نصف قاشق چایخوری زنجبیل رنده شده را در 2 دسی لیتر آب جوش بریزید، بنا به ذائقه خود آبلیمو اضافه کنید.

اگر به تنهایی چای دوست ندارید، می توانید میوه خشک یا ژله میوه یا نان سلطانی بخورید. یک چیز مهم است: شیرین کردن چای با شکر ممنوع است ! با گذشت زمان، هنگامی که به طعم زنجبیل عادت کردید، دوز زنجبیل را می توان یک قاشق چای خوری افزایش داد. معمولاً این اکسیر در ماه مارس و حدود مهر تا آبان استفاده می شود.

پس این داروی معجزه آسایی است که با آن می توانید جوانی و سلامتی خود را بازیابی کنید. بعد از آن، خودتان خواهید دید که چقدر بهتر به نظر می رسید، چقدر خوش اندام خواهید بود و اراده شما برای کار برمی گردد! اطرافیان شما نیز متوجه این تغییر خواهند شد و شما را زیر بار تعارف خواهند برد! پس زیبا و جوان باشید!

اگر می خواهید دوباره خود را جوان کنید، باید این دستور غذا را برای بعد حفظ کنید.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید