واریزی جدید به حساب بازنشستگان | این گروه از بازنشستگان حسابشان را چک کنند

ماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پرداخت پاداش معوق بازنشستگان وزارت‌خانه‌های بهداشت و آموزش و پرورش تاکید کرد.


واریزی جدید

محمدرضا صباغیان در جلسه علی امروز یکشنبه مجلس در تذکری به رئیس مجلس گفت: پاداش بازنشستگان اعم از بازنشستگان وزارت‌خانه‌های بهداشت و آموزش و پرورش یک‌سال است که پرداخت نشده و برخی تنها یک سوم از پاداش خود را دریافت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: با توجه به کاهش ارزش پول در کشور، تاخیر در پرداخت این پاداش موجب اجحاف در حق این عزیزان می‌شود؛ در همین راستا از دولت می‌خواهیم که پاداش بازنشستگان را پرداخت کنند.

سردار ابراهیم کریمی در تشریح جزییات این خبر گفت: ارتقای سطح معیشت کارکنان و اعضای وابسته فراجا مهم‌ترین دغدغه فرمانده کل فراجا است و در این راستا همواره تاکیدهای زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر تقویت و بهبود سطح معیشت کارکنان شاغل و وابسته برنامه‌های مختلف رفاهی و معیشتی در دستور کار قرار گرفته است.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، کریمی همچنین پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای وابسته را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار خدماتی رفاهی فراجا دانست و گفت: با دستور فرمانده کل، پیگیرهای معاون هماهنگ‌کننده فراجا و تلاش‌های مجدانه معاونت‌های نیروی انسانی و طرح و برنامه و بودجه، پس از تامین اعتبار مکفی، پاداش پایان خدمت اعضای وابسته تا پایان مرداد سال۱۴۰۲ پرداخت شد.

پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که سال قبل بازنشست شده‌اند، هنوز پرداخت نشده است؛ فرهنگیان بازنشسته و بازنشستگان سایر وزارتخانه‌ها در انتظار دریافت معوقات مزدی خود هستند و از تاخیر در پرداخت انتقاد دارند.

این در حالیست که پیشتر وعده داده شده بود تمام معوقات بازنشستگان تا شهریور و یا نهایتاً مهرماه واریز می‌شود.

در حال حاضر واریز پاداش پایان خدمت به تازگی در برخی استان‌های کشور آغاز شده است؛ براساس داده‌های دریافتی،۴۰ درصد مبلغ پاداش بازنشستگان سال ۱۴۰۱ در استان کرمانشاه پرداخت شده است.

مدیرکل بودجه این استان وعده داده است «پاداش و مانده مرخصی بازنشستگان تا پایان امسال پرداخت می‌شود».

از قرار، بازنشستگان جهادکشاورزی این استان معوقات مزدی خود را دریافت کرده‌اند.

منبع: ایلنا

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید