🔥4223

واریز رفاهیات جدید برای بازنشستگان از این ماه | رفاهیات حقوق بازنشستگان چقدر شد؟

پرداخت ماهیانه رفاهیات معوقه بازنشستگان اجرایی شد.


حقوق بازنشستگان

مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد به همراه روسای کانون های بازنشستگی استان با «محمدعلی شاه حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد دیدار و پیرامون مهم ترین مطالبات بازنشستگان کشوری گفت و گو کردند.

در ابتدای این نشست، زارع شاهی مدیر صندوق استان گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۱ صندوق بازنشستگی و همچنین وضعیت منابع و مصارف و مشکلات فراروی بازنشستگان ارائه داد.

در ادامه نشست، روسای کانون های بازنشستگی به بیان مشکلات و مسائل حوزه بازنشستگی و مطالبات بر زمین مانده مطرح کردند.

شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات بازنشستگان در طول خدمت صادقانه آن‌ها گفت: امکان همراهی و حمایت از فعالیت های کانون های بازنشستگی وجود دارد. ما آمادگی داریم در جهت رفع مشکلات کانون ها برای تشکیل تعاونی ها و شرکت های سودآور همراهی کنیم.

در این نشست، مقرر شد تا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد به عنوان دبیر شورای اداری استان، روسای دستگاه های اجرایی را به اجرای رفاهیات شاغلین برای بازنشستگان همان دستگاه به خصوص در زمان پرداخت کمک های رفاهی به شاغلین ملزم کند.

پژمانفر به جلسه ویژه کمیسیون اصل نود مجلس با وزیر ارتباطات در رابطه با حقوق بازنشستگان این وزارتخانه اشاره کرد.

پرداخت ماهیانه رفاهیات معوقه بازنشستگان

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی به جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات در رابطه با حقوق بازنشستگان این وزارتخانه اشاره کرد.

نصراله پژمان فر (رئیس کمیسیون اصل نود) در مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود نوشت:

«در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.»

  • ناشناس

    با این حقوق ها بازهم کم میاریم راهی برای تورم افسار گسیخته شودحقوق بیشتر بشه گرانی چند برابرمیشه با این تورم دولت مردان اندیشه ای دگر باید….

  • ناشناس

    با این حقوق ها بازهم کم میاریم با این تورم دولت مردان اندیشه ای دگر باید….

  • سلام مسوولان محترم خواهشمندم بجای وعده توخالی وقت عمر من و امسال بازنشستگان تامین اجتماعی را بیشتر از این تلف نکنید و حق و حقوق واقعی و قانونی ما را که سالها خدمت کرده‌ایم طبق تورم و خط فقر پرداخت کنید. من نزدیک به 32 سال سابقه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی امسال 1402 حقوقم زیر 8 میلیون تومان است و بجای زندگی فقط خود و خانواده ام را زنده نگه داشته ام.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید