🔥581

وام بانوان 200 میلیون تومانی با شرایط آسان | وام فوری برای زنان با اقساط کم و تحویل فوری

یکی از ضرورت های مهم زندگی زنان در جامعه ، آشنایی با خدمات متنوع بانکی و استفاده از تسهیلات آن است زیرا آشنایی کامل با این خدمات و دسترسی آسان تر زنان به منابع اعتباری به معنای دسترسی کامل خانواده به رفاه بیشتر خواهد بود.


وام فوری

 تلاش بانک کشاورزی در این سال ها این بوده است که تمام زنان شهری و روستایی ، به این منابع دسترسی داشته و در فعالیت های اقتصادی سهیم و شریک باشند. از این رو طرح بانوی ایرانی به منظور ارج نهادن به جایگاه والای بانوی ایرانی، ارزش آفرینی برای بانوان و رفع نیاز تسهیلاتی آنان طراحی شده است. این طرح مشمول کلیه حساب های سپرده بانوی ایرانی، قرض الحسنه جاری و کوتاه مدت بالای 18 سال در قالب عقد مرابحه می باشد.

میانگین حساب برای اخذ تسهیلات 250 میلیون ریال 400 میلیون ریال
مدت سرمایه گذاری 4 ماه 6 ماه
مدت بازپرداخت 24 ماهه 36 ماهه
نرخ تسهیلات 23% 23%
حداکثر مبلغ تسهیلات 1 میلیارد ریال 2 میلیارد ریال
ضریب پرداخت 4 برابر 5 برابر

جزئیات وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی برای بانوان

بانوان مشتری بانک کشاورزی که متقاضی تسهیلات هستند، می‌توانند از طریق طرح «بانوی ایرانی» وام 200 میلیون تومانی دریافت کنند.

وام 200 میلیون تومانی بانوی ایرانی در صورتی به خانم‌ها اعطا می‌شود که یکی از سپرده‌های قرض الحسنه یا کوتاه مدت را در یکی از شعب بانک کشاورزی افتتاح کنند. ضمنا باید حداقل چهار ماه از مدت زمان افتتاح سپرده‌شان گذشته باشد تا امکان دریافت این تسهیلات را داشته باشند. سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات با توجه به سقف وام و مدت زمان خواب سپرده تعیین شده اما از 36 ماه بیشتر نمی‌شود.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان است. کل سود تسهیلات، 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 278 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی و مورد پذیرش بانک را داشته باشند

بانک کشاورزی از جمله بانک‌های تخصصی کشور است که در راستای حمایت از بخش کشاورزی و دامداری و زیربخش‌های مرتبط با آن از سال 1312 فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون این بانک در سراسر مناطق کشور شعبه دارد و در راستای افتتاح انواع سپرده، پرداخت الکترونیکی قبوض، بانکداری شرکتی و باز و … خدمات ارائه می‌دهد.

همچنین این مجموعه در پرداخت تسهیلات تکلیفی و طرح‌های مختلف تسهیلاتی خدمات ارائه می‌دهد. طبق آخرین اطلاعات، بانک کشاورزی از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه سال جاری به 10 هزار و 640 زوج واجد شرایط تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

  • احمد اروجی

    ۲۰۰ ملیون وام به زنان بانک کشاورزی می دهید با۲۳ درصد قسط ۷ ونیم ملیون کی می تونه قسط بده اسم هست قرض الحسنه

  • ابراهیم

    نگید وام بگید اعطای نزول بانک کشاورزی

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید