وام فوری با مبلغ بالا برای خرید خودرو | خبر خوش برای متقاضیان وام فوری خرید خوردو

مدیرکل دفتر حمل ونقل سازمان راهداری از پرداخت وام به متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل خبر داد.


وام فوری

وام فوری یا همان وام سریع پرداخت، یک نوع وام است که به افراد در مواقع اضطراری و نیاز فوری به مبلغ کمک می‌کند. این نوع وام فوری معمولاً توسط بانک‌ها، موسسات مالی، شرکت‌های تجاری و حتی دولت ارائه می‌شود. در ایران نیز، خدمات وام فوری توسط بانک‌ها و موسسات مالی ارائه می‌شود.وام فوری معمولاً برای پرداخت هزینه‌های ضروری و ناگهانی مانند هزینه‌های پزشکی، خرید لوازم اساسی، پرداخت قبوض معوقه یا حتی رفع نیازهای روزمره به کار می‌رود. معمولاً مبلغ وام فوری محدود است و بسته به شرایط و سیاست هر بانک یا موسسه مالی ممکن است تغییر کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

مدیرکل دفتر حمل ونقل سازمان راهداری از پرداخت وام به متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل خبر داد.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش باقر جوان گفت: تامین و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای کشور را در دستور کار خود قرار داده ایم و اولویت اصلی ما در این حوزه استفاده از ظرفیت های ناوگان داخلی کشور است.

به گفته مدیرکل دفتر حمل ونقل سازمان راهداری، در نوسازی ناوگان اتوبوس برون شهری تا به امروز اقدامات گسترده ای صورت گرفته و در خصوص واردات هم اقدامات لازم انجام شده و بخشی از ناوگان وارد شده است.

او گفت:طبق مصوبه هیات وزیران باید ۲هزار دستگاه ناوگان اتوبوس وارد کشور شود که اگر ابهامات در این حوزه برطرف شود، روند واردات این دوهزار دستگاه اتوبوس تسریع خواهد شد.
باقر جوان افزود: تسهیلات یک و نیم میلیارد تومانی برای متقاضیان در این حوزه‌ داده می شود که با اعلام شیوه نامه‌ها به استان‌ها، شرکت‌های اتوبوس رانی، رانندگان و مالکان می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از تسهلات ارائه شده در این فراخوان کاهش پنجاه درصدی عوارض بازرگانی است که نیاز به تصویب وزارت کشور و وزارت صمت دارد.
باقر جوان با اشاره به اینکه عمر ناوگان وارداتی لازم است زیر پنج سال باشد افزود: شرکت‌های سازنده باید دارای استاندارد‌های لازم نیز باشند.

در طرح نهال طرح افراد دارای حساب قرض‌الحسنه در نزد بانک ملی می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان اقدام کنند. این تسهیلات بدون سود و دارای ۴ درصد کارمزد است و شخص وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد. متقاضیان از طریق سامانه بام نیز می‌توانند با افتتاح حساب و کلیک بر روی گزینه حساب قرض‌الحسنه نهال ملی، نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

شرکت
بانک ملی
نام وام
نهال ملی
سود
4 %
این تسهیلات قرض‌الحسنه است

سقف وام
300 میلیون تومان
نوع ضمانت
ضامن رسمی

نیاز به سپرده
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مسدودی سپرده
حداکثر زمان بازپرداخت
60 ماه
قسط وام
5,524,957 تومان
کل سود وام
31,497,397 تومان
مجموع رقم وام و سود
331,547,397 تومان
سپرده جداگانه

هزینه‌های جانبی
۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات
وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

وام طرح مهربانی
طرح‌ مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام دریافت کنند.

در این طرح پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران با عنوان طرح «مهربانی ملی» متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در طرح مهربانی ملی هر یک از متقاضیان و واجدین شرایط دریافت وام، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه(اشخاص حقیقی و حقوقی) به صورت حضوری و غیر حضوری (در سامانه بام) و ارائه یک ضامن، وام خود را دریافت کنند.

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را با کارمزد ۴ درصد و با بازپرداخت ۶ تا ۶۰ ماه را دارند.

لازم به ذکر است، متقاضیان این وام با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه / مهربانی) افتتاح حساب نموده و از مزایای این طرح بهرمند شوند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید