🔥1086

وام فوری 5 و 20 میلیونی بدون ضامن | وام فوری اقساط ماهی یک میلیون برای همه

وام فوری: مشتریان بانک کارگشایی که مایل به دریافت وام هستند می‌توانند از طریق ترهین مقدار مشخصی طلا، تسهیلات دریافت کنند. وام‌های ارائه شده توسط بانک کارگشایی 5 میلیونی قرض الحسنه و 20 میلیونی در قالب قرارداد جعاله هستند.


وام فوری

وام فوری یا همان وام سریع پرداخت، یک نوع وام است که به افراد در مواقع اضطراری و نیاز فوری به مبلغ کمک می‌کند. این نوع وام فوری معمولاً توسط بانک‌ها، موسسات مالی، شرکت‌های تجاری و حتی دولت ارائه می‌شود. در ایران نیز، خدمات وام فوری توسط بانک‌ها و موسسات مالی ارائه می‌شود.وام فوری معمولاً برای پرداخت هزینه‌های ضروری و ناگهانی مانند هزینه‌های پزشکی، خرید لوازم اساسی، پرداخت قبوض معوقه یا حتی رفع نیازهای روزمره به کار می‌رود. معمولاً مبلغ وام فوری محدود است و بسته به شرایط و سیاست هر بانک یا موسسه مالی ممکن است تغییر کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

مشتریان بانک کارگشایی که مایل به دریافت وام هستند می‌توانند از طریق ترهین مقدار مشخصی طلا، تسهیلات دریافت کنند. وام‌های ارائه شده توسط بانک کارگشایی 5 میلیونی قرض الحسنه و 20 میلیونی در قالب قرارداد جعاله هستند.

به گزارش بانک اول به منظور دریافت وام 5 میلیون تومانی بانک کارگشایی، متقاضیان باید همراه با مدارک هویتی، 25 گرم طلای تزئینی یا ساخته شده به بانک ارائه دهند. برای دریافت وام جعاله 20 میلیونی نیز باید 50 گرم طلا نزد بانک به امانت گذاشت. پرداخت اقساط هر دو نوع وام به صورت ماهانه نیست و وام گیرندگان باید اصل مبلغ به همراه سود آن را سالیانه به بانک بازگردانند. وام 5 میلیون تومانی بانک کارگشایی با سود چهار درصدی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. البته علاوه بر سود چهار درصدی، 7 درصد کارمزد نیز به این نوع تسهیلات تعلق می‌گیرد. با توجه به مبلغ سود و هزینه‌های مذکور، وام گیرنده در انتهای سال باید 5 میلیون و 550 هزار تومان به بانک بازگرداند.

اما سود تعیین شده برای وام جعاله 20 میلیون تومانی، 23 درصد اعلام شده است. سود تعیین شده برای این مبلغ تسهیلات بیشتر از وام 5 میلیون تومانی است، اما به دلیل رهن‌های مورد نیاز برای آن همچنان مخاطبان زیادی دارد و اشخاص زیادی برای دریافت آن درخواست می‌دهند.

قبل از دریافت وام از بانک کارگشایی به نکات زیر توجه داشته باشید

متقاضیان این نوع تسهیلات باید در نظر داشته باشند که حتما اصل پول و سود آن در موعد مشخص به بانک پس بدهند وگرنه متحمل جریمه دیرکرد خواهند شد. لازم به ذکر است که ترهین بانک حتما باید طلاهای تزئینی و ساخته شده، از هر نوع، باشد وگرنه این بانک سکه طلا را به عنوان ضمانت قبول نخواهد کرد.

در پی بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر افزایش سقف تسهیلات کارت اعتباری , برخی از بانک های بزرگ کشور نسبت به ابلاغ اطلاعیه افزایش مبلغ وام کارت اعتباری به شعب خود در سراسر کشور اقدام کردند. بر اساس این بخشنامه سقف وام کارت اعتباری از مبلغ 500 میلیون ریال به 2 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

بانک صادرات ایران که یکی از بزرگترین بانک های کشور با بیشترین تعداد شعب در سراسر کشور است , هم مبلغ تسهیلات کارت اعتباری خود را تا سقف 200/000/000 تومان افزایش داده است.

بزرگترین مزیت دریافت وام کارت اعتباری این است که برای دریافت آن نیازی به شرایط خاص مانند کاسب بودن , متخصص بودن , دستگاه پوز داشتن , جواز کسب داشتن و… ندارد و تقریبا تمام افراد بالای 18 سال جامعه که توان بازپرداخت اقساط را داشته باشند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

کارت اعتباری کام بانک صادرات, كارتي است كه بانک به وسيله آن تا سقف معيني به مشتري وام داده می شود و دارنده آن مي‌تواند از طريق پايانه‌هاي فروش (POS) يا درگاه‌هاي پرداخت اينترنتي (IPG) اقدام به سفارش يا خريد كالا و خدمات نمايد.

سقف وام کارت اعتباری در حال حاضر 200 میلیون تومان و مدت بازپرداخت اقساط آن حداکثر 60 ماه است.

كارمزد صدور كارت و اعتبارسنجي جمعاً به ميزان يكصد هزار (100/000) ريال و آبونمان (حق اشتراك سالانه) معادل 1% اعتبار تخصيص يافته به متقاضي مي‌باشد.

نرخ سود این وام همانند اکثر وام های فعلی بانک ها 18 درصد است.

مبلغ اقساط تسهیلات 200 میلیونی با بازپرداخت 60 ماهه حدود 5 میلیون و یکصد هزار تومان است و افراد باید مدارک لازم دال بر توانایی بازپرداخت اقساط را به بانک ارایه نمایند .

در صورتی که شخصی توانایی بازپرداخت اقساط تا سقف تعیین شده را ندارد و یا به مبلغ کمتری از وام نیاز دارد می تواند از کارت اعتباری 30 ,50 یا 100 میلیون تومانی استفاده کند.

شرایط عمومی دریافت وام بانکی:

۱- وام گیرنده و ضامنین باید فاقد تسهیلات معوق و همچنین چک برگشتی باشند.

۲- به گزارش بانک اول هر شخص فقط یک بار می تواند در کل شبکه بانکی تا سقف مقرر کارت اعتباری دریافت کند و چنانچه مجددا درخواست تسهیلات کارت اعتباری داشته باشد یا باید وام قبلی را تسویه کند و یا تفاوت مانده بدهی فعلی را با سقف مقرر شده دریافت کند.

۳- حداقل سن برای دریافت تسهیلات ۱۸ سال تمام است.

۴- مردان متقاضی وام بانکی تا سن ۵۰ سالگی باید وضعیت نظام وظیفه قابل قبول (کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائمی ) داشته باشند ٬ این مورد از طریق استعلام سیتمی در بانک ها انجام می شود./ بانک اول

  • من با تمام نظرات داده شده موافقم تورا خدا رحم کنید به مردم بیچاره

  • ۲۰ تومان چیه که این همه …..داشته باشه .میگن گنجشک چ کله پا چه ش چ باشه .واقعا که

  • اگه ۲0گرم طلا داشتیم نیازی به شما نداشتیم،برید گوشت ۴۰۰تومنی رو درست کنید ،الا برکت الا

  • ناشناس

    من خودم به ۲۰ تومن پول نیاز دارم شدید اگه طلا داشته باشم میفروشم خب چرا وام بر میدارم اونم نتونم بریزم بعدش سه برابر بدم

  • اگر کسی 50گرم طلا داشته باشه الان تواین بازار بره بفروشه در حدود 140 یا 150میلیون پورشه دیگه نیازی به وام نداره

  • من اگه طلا داشتم دیگه وام میخواستم چکار من واقعا به ۳۰میلیون نیاز دارم وگرنه صاحب خونه بیرونم میکنی به هر دری هم میزنم نمیتونم این مبلغ رو تهیه کنم

  • وام کارگشایی معنیش اینه که گرفتاری کسی حل بشه طرف اگه 50گرم طلا داشته باشه دنبال وام میگرده خوب نداره دیگه یکم فکر افراد مستضعف باشین که کارگرهستن اونم نه همیشه که سرکار باشند کار ما رو مگه خدا درست کنه به شما ها امیدی نیست

  • ناشناس

    اگه کسی پنجاه گرم طلا اگه داشته باشد نیاز به وام نداره

  • ناشناس

    اگر کسی انقدر طلا داشته باشه به ۲۰ میلیون وام چه نیازی داره معمولا کساییدرخواست وام دارند که دستشان خالی هست والا یا چیزی ندارن بفروشن به خودتان نگاه نکنید این پول برای شما چیزی نیست ولی افراد ضعیف زیاد هستن

  • خخخخخخخ گوشت کیلویی 600 هزار تومان شده این وام فقط برای خرید گوشت خوبه. علی برکه الله

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید