وام فوری 50 میلیون تومانی با اقساط 24 ماهه | وام فوری با کارمزد کم و ماهی 2 میلیون

افرادی که مایل به خرید کالاها و محصولات بادوام هستند ولی بودجه کافی ندارند، در صورتی که مشتری بانک آینده باشند امکان درخواست برای تسهیلات طرح «آینده داران» درخواست بدهند.


وام فوری

وام فوری یا همان وام سریع پرداخت، یک نوع وام است که به افراد در مواقع اضطراری و نیاز فوری به مبلغ کمک می‌کند. این نوع وام فوری معمولاً توسط بانک‌ها، موسسات مالی، شرکت‌های تجاری و حتی دولت ارائه می‌شود. در ایران نیز، خدمات وام فوری توسط بانک‌ها و موسسات مالی ارائه می‌شود.وام فوری معمولاً برای پرداخت هزینه‌های ضروری و ناگهانی مانند هزینه‌های پزشکی، خرید لوازم اساسی، پرداخت قبوض معوقه یا حتی رفع نیازهای روزمره به کار می‌رود. معمولاً مبلغ وام فوری محدود است و بسته به شرایط و سیاست هر بانک یا موسسه مالی ممکن است تغییر کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

افرادی که مایل به خرید کالاها و محصولات بادوام هستند ولی بودجه کافی ندارند، در صورتی که مشتری بانک آینده باشند امکان درخواست برای تسهیلات طرح «آینده داران» درخواست بدهند.
متقاضیان وام ۵۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده در صورتی امکان درخواست آن را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت، بلندمدت یا قرض الحسنه جاری داشته و حداقل ۱ میلیون تومان در آن نگهداری کنند. دوره بازپرداخت این تسهیلات متفاوت بوده و با توجه به شرایط متقاضیان یا شش ماهه یا ۲۴ ماهه خواهد بود. سود این تسهیلات با توجه به دوره بازپرداخت متفاوت است. در صورتی که زمان پرداخت اقساط شش ماهه باشد، سود هفت درصد و در صورت بازپرداخت طی ۲۴ ماه، سود ۲۳ درصد خواهد بود. ضمانت این تسهیلات علاوه بر داشتن اعتبار شغلی، مسدودی سپرده است. کارمندان دولت به منظور دریافت این تسهیلات و برای تثبیت اعتبار شغلی خود باید از محل کار معرفی نامه داشته باشند.
در صورتی که متقاضی شرایط دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه را داشته باشد، مبلغ هر قسط برای وی ۲ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۶۶۵ تومان است. کل سود تسهیلات ۱۲ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۹۶۷ تومان و جمع رقم وام و سود آن، ۶۲ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۹۶۷ تومان خواهد بود.

مختصری از بانک آینده بدانید
بانک آینده سال ۱۳۹۳ مجوز فعالیت را از بانک مرکزی دریافت کرد و از آن زمان تاکنون با ۲۷۲ شعبه فعال، انواع خدمات پولی و بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خدمات بانکی آینده شامل محصولات سپرده‌ای، سرمایه گذاری، تسهیلات و تعهدات، بانکداری شرکتی و اختصاصی، دستیار بانکی شما، خدمات نوین و محاسبات است.

منبع: رده

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید