پیکاپ جدید JMC به ایران آمد | معرفی پیکاپ جدید JMC با مشخصات فنی

تردد نسخه آزمایش فنی پیکاپ جدید JMC در جاده های کشور آغاز شده است. ظهر امروز خبرنگار آخرین خودرو تصویری از پیکاپ ویگاس پلاس در تهران تهیه کرد.


 جِی اِم سی ویگاس پلاس همان نسخه ارتقا یافته ویگاس ۷ است و حال یک شرکت خودروساز این محصول را جهت اخذ مجوزهای تولید و شماره گذاری به ایران آورده است. هنوز مشخص نیست که کدام شرکت خصوصی و یا دولتی به سراغ این پیکاپ جدید JMC رفته است. جالب است بدانید که با توجه به همکاری JMC و فورد در بازار چین، پیکاپ ویگاس پلاس در برخی نسخه ها با نشان فورد در این کشور به فروش می رسد.

در بازار جهانی پیکاپ JMC Vigus Plus در تیپ های فنی مختلفی عرضه می شود. اما احتمالاً طرف ایرانی تنها نسخه بنزینی این خودروی دو دیفرانسیل را به ایران بیاورد. پیشرانه این پیکاپ جدید JMC از نوع دو لیتری توربو شارژر TGDi است که ۲۲۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ویگاس پلاس از نوع ۶ سرعته دستی و یا ۸ سرعته اتوماتیک AT است. توان این پیشرانه از طریق جعبه دنده به چرخ های جلو و عقب منتقل می شود. این پیکاپ ساختار شاسی مستقل دارد و قابلیت کمک سنگین در آن دیده شده است. جی ام سی ویگاس پلاس را می توان یک رقیب آفرودی برای محصولاتی مانند KMC T8، KMC T9، فوتون تونلند G7 و… دانست.

نمونه فول آپشن پیکاپ جدید JMC برای بازار ایران به امکاناتی مانند چهار کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، دنده پشت فرمان، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، گرمکن صندلی های جلو، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، رینگ آلومینیومی، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها، قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب و… مجهز است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید