🔥16

کد مورس روزانه همستر کامبت ۱۴ شهریورماه | زمان لیست شدن همستر مشخص شد

کد مورس همستر کامبت امروز ۱۴ شهریور اعلام شد.


همستر

کد مورس امروز همستر کامبت کلیدواژه DEPOSIT است که می‌توانید با کمک راهنمای زیر آن را وارد کنی

D: ▬ ●●

E:●

P:● ▬ ▬ ●

O:▬ ▬ ▬

S: ●●●

I:●●

T:▬

برای واردکردن کد مورس، ابتدا یک بار روی بخش Daily cipher در بالای صفحه بزنید تا رنگ سکه مانند تصویر زیر به قرمز تغییر کند. بعد از این کار می‌توانید مطابق راهنمای بالا، کد امروز را وارد کنید. به ازای هر • یک بار روی صفحه زده و به ازای هر ـ انگشت خود را لحظاتی روی صفحه نگه دارید. ویدئو زیر نمونه‌ای از نحوه واردکردن کد مورس همستر کامبت است.

مزایای ورود رمز روزانه همستر کامبت

با گشودن رمز روزانه، جایزه‌ی ۱ میلیون توکنی را به دست می‌آورید که می‌تواند به طور قابل توجهی بر تجربه‌ی بازی شما تأثیر بگذارد. این جوایز می‌توانند شامل سکه‌ شود.

زمان لیست شدن همستر کامبت

طبق اعلام کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام، توکن این بازی در روز پنجشنبه ۵ مهر (۲۶ سپتامبر) در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست خواهد شد. قرار است فرایند تولید توکن و توزیع ایردراپ HMSTR نیز در همین روز انجام شود.

همستر کامبت تاکنون توضیحات دقیقی درباره شکل توزیع توکن یا جزئیات دریافت ایردراپ برای کاربران منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود با نزدیک‌شدن به روز ۵ مهر، جزئیات بیشتری مشخص شود.

همچنین باید این نکته را در نظر داشت که احتمال دارد تاریخ ۵ مهر در آینده تغییر کند و تیم همستر به دلایل مختلف لیست شدن این توکن را به تعویق بیندازد.

قیمت همستر در زمان لیست شدن چقدر خواهد بود؟

پیش‌بینی دقیق قیمت همستر کامبت در روز عرضه کار سختی است. با این حال می‌توان از قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه کمک گرفت. در حال حاضر قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه صرافی ارز دیجیتال Gate.io حدود ۰.۱۴۶ دلار (۸٬۷۰۰ تومان) است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید