🔥8

کد مورس مخفی همستر کامبت امروز ۷ شهریورماه

کد مورس همستر امروز چهارشنبه ۷ شهریور ماه اعلام شد.


همستر

کد مورس چهارشنبه ۷ شهریور ماه رمز MARTA است.

M: — —
A: • —
R: • — •
T: —
​A: • —

بازی همستر کامبت چیست؟

همستر کامبات در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد. این پروژه توجه زیادی را در جامعه‌ی ارز دیجیتال به‌ خود جلب کرد و کم‌تر دو هفته پس‌از راه‌اندازی اولیه به رکورد یک میلیون کاربر رسید که تعداد آن‌ها هر روز بیشتر می‌شود. طبق ادعای سازندگان Hamster Kombat تاکنون بیش‌ از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد.

همستر کامبت (Hamster Kombat) نوعی بازی تلگرامی است که در مرحله‌ی اول می‌توانید با ضربه‌زدن روی نمایشگر گوشی و با گذشت زمان با افزایش پرافیت (Profit per Hour)، سکه‌های مجازی کسب کنید؛ سکه‌هایی که احتمال دارد به ایردراپ و درنهایت به پول واقعی تبدیل شوند. البته می‌توان از این سکه‌ها برای ارتقاء کارت‌ها داخل بازی، خرید اسکین و موارد دیگر استفاده کرد و طبق اعلام سازندگان همستر، پرافیت بیشتر از سکه اهمیت دارد.

کسب درآمد از بازی همستر با چند روش امکان‌پذیر است: ضربه‌زدن روی صفحه (Tap to Earn) و جمع‌آوری خودکار سکه با سیستم پرافیت ساعتی (profit per hour) که مستلزم خرید و ارتقاء کارت‌ها است.

اینکه تعداد سکه‌ها را افزایش دهیم یا پرافیت ساعتی، به یکی از مهم‌ترین سؤالات کاربران تبدیل شده است. هنگام شروع بازی مجبور هستید با ضربه‌زدن سکه جمع کنید تا بتوانید برای خرید و ارتقاء کارت‌های داخل بازی همستر کامبت، از آن‌ها استفاده کنید. با بالا رفتن Level، حتی با این که انرژی و تعداد سکه‌ی دریافتی در ازای هر ضربه روی نمایشگر، افزایش می‌یابد، تأثیر ضربه‌زدن روی صفحه کم‌تر می‌شود و درنهایت پرافیت ساعتی تعیین‌کننده خواهد شد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید