گوشت گران شد | قیمت گوشت گوسفندی امروز ۲۹ شهریور چند؟ + جدول

قیمت گوشت قرمز امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. براساس داده‌های منتشر شده، با وجود ثابت بودن قیمت اکثر اقلام گوشت، قیمت برخی اقلام افزایش چشمگیری داشته است.


گوشت

قیمت گوشت قرمز، ۲۹ شهریور ۱۴۰۳، اعلام شد. براساس داده‌های منتشرشده از سوی انتخاب، بهای خرید ماهیچه گوسفندی یک‌ کیلوگرمی ۶۵۰ هزار تومان است. شقه گوسفندی هم ۷۱۹ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم به فروش می‌رسد.

قیمت گوشت امروز

گردن گوسفندی هم به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع گوشت با قیمت ۶۸۹ هزارتومان به ازای هرکیلوگرم به فروش می‌رسد. استیک گوشت ۹۵ درصد هم با قیمت ۲۳۶ هزار تومان به ازای هرکیلوگرم در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

سردست گوسفندی ممتاز با قیمت ۹۲۳ هزار تومان، ران ممتاز گوسفندی با قیمت یک‌میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و قلوه‌گاه منجمد گوسفند هم با قیمت ۴۲۰ هزار تومان در بازار توزیع می‌شود.

فیله گوسفند هم به‌عنوان یکی از لذیذ‌ترین انواع گوشت، با قیمت یک میلیون و ۵۵۰ هزارتومان به فروش می‌رسد.  همچنین ران گوسفندی استرالیایی، آبگوشتی گوسفندی و دنبه گوسفندی به ترتیب با قیمت‌های ۵۳۰ هزارتومان، ۷۶۹ هزارتومان و ۳۴۹ هزار تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. بهای خرید گوشت چرخ کرده مخلوط یک کیلوگرمی ویژه تهران ۳۷۷ هزارتومان و بهای خرید گوشت راسته گوسفندی هم ۷۴۰ هزارتومان است.

بررسی قیمت‌ها طی یک‌هفته گذشته

بررسی بازار حاکی از آن است قیمت اکثر اقلام گوشت ثابت بوده و نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است. ولی در این بین ران ممتاز گوسفندی افزایش قیمت قابل توجهی داشته چراکه قیمت این محصول ۹۱۰ هزار تومان به ازای هرکیلوگرم با جهش ۸۴ درصدی به یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت قلوه‌گاه منجمد گوسفندی هم با ۲۵ درصد افزایش از ۳۳۵ هزارتومان به ۴۲۰ هزار تومان رسیده است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید