🔥384

روانشناسی شخصیت | متولدین این ماه ها همیشه دنبال انتقامن هیچوقت باهاشون در نیفتین

از متولدین این ماه‌ها دوری کنید، آن‌ها خطرناکند!


روانشناسی شخصیت

روانشناسی شخصیت عبارت است از علمی که به بررسی و تحلیل شخصیت انسان می‌پردازد.روانشناسی شخصیت یکی از مهم‌ترین مسائل روانشناسی است و لذا تحت بررسی‌های مختلف قرار گرفته است. در روانشناسی شخصیت تئوری پنج عاملی است. این تئوری می‌گوید که پنج عامل اصلی، شامل همبستگی، رفاه‌مندی، رویایی بودن، پشتکار و پا کشیدگی هستند. برخی از روانشناسان با تمرکز بر روانشناسی شخصیت، مثل فروید، اعتقاد دارند که تمامی اعمال انسان از طریق ناخودآگاه انجام می‌شوند. به علاوه، مؤلفه‌هایی مانند شهرت شخصیت، عزت نفس، خودشناسی و ارزشمندی نیز در روانشناسی شخصیت به بررسی و تحلیل می‌پردازند.

آبان (عقرب)

آبان ماهی‌ها نمایانگر موجوداتی سمی هستند که از نیش زدن به هیچ کسی دریغ نخواهند کرد. آن‌ها افرادی به شدت شرور و حیله گر هستند. همچنین متولدین این ماه می‌توانند پیچیده‌ترین نقشه‌ها را برای از بین بردن یک شخص طراحی کنند.

مرداد (لئو)

مرداد ماهی‌ها برای جلب توجه هر کاری می‌کنند. ذهن انتقام جوی آن‌ها چنان نقشه‌های شیطانی طراحی می‌کند که انگشت به دهان بمانید. متولدین مرداد برای این به شهرت رسیدن هر کاری می‌کنند، حتی اگر نیاز باشد، آدم هم می‌کشند.

متولدین هر ماه چقدر خطرناکند؛ شهریور (سنبله)

متولدین شهریور از مهارت‌های تحلیل انتقادی‌شان استفاده می‌کنند تا در مواقعی که لازم است برای سرکوب دیگران نقشه‌های شیطانی بکشند. آن‌ها دو رو و بسیار سطحی نگرند. همچنین متولدین این ماه با خوب نشان دادن خودشان و ریختن طرح دوستی، چنان شما را زمین می‌زنند که هیچ وقت فراموش نکنید.

فروردین (حمل)

فروردین ماهی‌ها شخصیتی آتشین دارند و به طور طبیعی تدافعی رفتار می‌کنند. اگر کسی علیه آن‌ها صحبت کند محال است از او بگذرند. خدا نکند فروردین ماهی‌ها از کسی متنفر شوند، آن وقت هیچ کس حتی کسانی که از آن‌ها قوی‌تر هستند هم توانایی مقابله ندارند. آن‌ها کامل‌ترین نقشه را برای زمین زدن حریف‌شان طراحی می‌کنند.

اردیبهشت (ثور)

اردیبهشتی‌ها لجباز و بی ملاحظه به دنیا می‌آیند، پس هرگز آن‌ها را دست کم نگیرید و با آن‌ها درگیر نشوید. متولدین اردیبهشت مغز متفکر خلاف و کارهای جنایتکارانه هستند. آن‌ها آنقدر بی باک هستند که برای‌شان فرقی نمی‌کند که در نقشه‌شان حتی خودشان هم آسیب ببینند. اما خوب تا زمانی که به کارشان کاری نداشته باشید، قرار نیست اتفاقی برایتان بیفتد.

  • هدایت فارسی نسب

    سلام من مهرماهی ام نذاشتنه ماه تولدمو

  • واقعا

  • امیرصدرا

    فروردینیها همان‌قدر که کینه ای اند همان‌قدر مهربان و احساساتی اند از کسانی کینه به دل می‌گیرند که نمک نشناس و ناجوانمردند

  • من دی هستم اما نزاشته

  • یه فروردینی صبرش زیاده همیشه فرصت میده ولی امان از روزی که کاسه صبرش لبریز بشه ریز ترین نکات وهم نمینونه فراموش کنه ویک به یک انگار توذهنش جرقه میزنند حتی اگه ببخشه هیچ وقت از یادش نمیره البته همیشه به حق رفتار میکنه ودلیل انتقامش خیلی محکم

  • فروردین

    کاملآ درست بود

  • فروردین

    واقعآ درست بود💯

  • شخصیت عوضی ندارم که با احساسات طرف مقابلم بازی کنم اگه طرف علاقم بهم بها بده ودوستم داشته باشه چرا باید آزارش بدم واذیتش کنم به پاش میمونم

  • فروردین

    دمت گرم عالی بود 👌🏽

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید