🔥272

تست شخصیت شناسی | این تست رو انجام بده تا بگم دوستات چقدر قابل اعتمادن | مواظب باش از پشت بهت خنجر نزنن

تست شخصیت شناسی: پس چه باید کرد، چگونه می توان این چرخه معیوب را شکست داد؟ گرچند تا هنوز راه مشخصی وجود ندارد، اما یکی از آن ها تست روانشناسی اعتماد به دوستان هست. اگر دوستی دارید و فکر می کنید که قابل اعتماد نیست، پس این تست را انجام دهید.


تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی می تواند یک راه سرگرم کننده و جالب برای شناخت خود و درک بهتر ویژگی ها و کاستی های خود باشد و می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چه چیزی شما را وادار می کند تیک بزنید و عمیق تر در روان خود فرو بروید. یکی از تست شخصیت شناسی خاصی که می توانید امتحان کنید این است که “اول چه چیزی را می بینید؟” تست شخصیت شناسی که می تواند نشان دهنده میزان پشتکار درون شما باشد. این تست شخصیت شناسی شامل تعدادی تصویر است که حالات مختلف ذهن را نشان می دهد و هر تصویر به جنبه متفاوتی از شخصیت شما اشاره دارد.تست شخصیت شناسی امروز مارو انجام بده تا بیشتر با شخصیت درونیت آشناشی.

.

.

.

.

روانشناسی اعتماد به دوستان

اول چه دیدی؟
گنجشک

اگر اولین چیزی که دیدید یک گنجشک بود، دوستان شما کاملا قابل اعتماد هستند. دلیلش این است که شما فقط با افرادی که دارای استاندارد های اخلاقی بالایی هستند، دوست می شوید. شما ممکن است دوستان زیادی نداشته باشید. اما می دانید که می توانید به همان تعداد انکشت شمار کاملا اعتماد کنید. دیگران شاید فکر کنند شما تنها هستید، اما اینطور نیست. شما فقط از اطرافیانتان توقع بلند دارید.

هرگز به افرادی که برای دوستی انتخاب کرده اید شک نکنید.

مار زخمی

اگر اول ماری را دیدید که از بدنش خون می ریزد، پس دوستان شما کاملا قابل اعتماد نیستند.

ممکن است یک یا دو دوستی داشته باشید که وقتی احساس آسیب پذیری می کنید، بتوانید با اطمینان به آن ها مراجعه کنید. اما مشکل اینجاست که شما همیشه نمی دانید آن ها چه کسانی هستند.

شما فردی کاریزماتیک هستید و افراد زیادی مجذوب شما می شود. هدف این نیست که مردم را از خود دور کنید. اما وقتی صحبت از اعتماد به میان می آید، باید در مورد آن تجدید نظر کنید. در واقع باید سیر تا پیاز دوست تان را بدانید.

هر کسی که به صورت شما لبخند می زند واقعا نمی خواهد و دوست شما نیست.

روانشناسی اعتماد به دوستان؛ دستان روح مانند

اگر اولین چیزی که در تست روانشناسی اعتماد به دوستان دیدید دست های روح مانند بود، اکثر دوستان شما قابل اعتماد هستند. اما یک نفر وجود دارد که در مورد او شک دارید – و حق دارید که مشکوک باشید. این شخص ممکن است شما را دوست داشته باشد، اما به شما احترام نمی‌گذارد. پس قطعا نمی توان کاملا به او اعتماد کرد.

اگر می خواهید این وضعیت تغییر کند، باید یک گفتگوی واقعی در مورد نگرانی های خود داشته باشید. وگرنه هرگز نمی توانید به جلو حرکت کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید