🔥179

تست شخصیت شناسی | میخوای دخترای دورت رو بشناسی؟ فقط کافیه به خط چشمشون دقت کنی

بگو چه نوع خط چشمی می‌کشی تا بگم چه شخصیتی داری؟


تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی می تواند یک راه سرگرم کننده و جالب برای شناخت خود و درک بهتر ویژگی ها و کاستی های خود باشد و می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چه چیزی شما را وادار می کند تیک بزنید و عمیق تر در روان خود فرو بروید. یکی از تست شخصیت شناسی خاصی که می توانید امتحان کنید این است که “اول چه چیزی را می بینید؟” تست شخصیت شناسی که می تواند نشان دهنده میزان پشتکار درون شما باشد. این تست شخصیت شناسی شامل تعدادی تصویر است که حالات مختلف ذهن را نشان می دهد و هر تصویر به جنبه متفاوتی از شخصیت شما اشاره دارد.تست شخصیت شناسی امروز مارو انجام بده تا بیشتر با شخصیت درونیت آشناشی.

چشم ها پنجره روح هستند و خط چشم قاب زیبای آن است. بنابراین، دفعه بعد که خط چشم می‌کشید؛ بهتر است بدانید یک نوع روانشناسی پشت آن است.
بدون خط چشم
شما عاشق مینیمالیسم هستید. به دلیل مهارت های مشاهده‌ای خود عالی عمل می‌کنید و ترجیح می‌دهید به اطراف نگاه کنید و به افراد و مکان توجه کنید.
شما عاشق مینیمالیسم هستید. به دلیل مهارت های مشاهده‌ای خود عالی عمل می‌کنید و ترجیح می‌دهید به اطراف نگاه کنید و به افراد و مکان توجه کنید.شما عاشق آشپزی هستید و خوب آشپزی می‌کنید. بیشتر ترجیح می‌دهید خلاصه یک فیلم را ببینید تا کل آن را.
خط پایین چشم
شما اهمیتی نمی‌دهید! برای خودتان لباس می‌پوشید و نظر مردم در مورد خود یا استایل تان اصلا مهم نیست. اعتماد به نفس بالایی دارد.
خط چشم تک در بالای چشم
جدی هستید و از مکان‌های شلوغ و پر سر و صدایی که نمی‌توانید فکر خود را بشنوید، لذت نمی‌برید. شما ممکن است عاشق دوستیابی آنلاین باشید. اتاق شما گاهی به هم ریخته ، اما هرگز کثیف نیست.
خط کشیدن داخل چشم
افکار و احساسات شما مختل شده و دوست ندارید در کنار مردم باشید. فکر می کنید آن‌ها تمایل دارند شما را آزار دهند. اما وقتی کسی را دوست دارید، پرشور و به شدت وفادار هستید. شما عاشق هنر هستید و دیوارهای خانه تان احتمالاً پر از شاهکارهای قاب شده است.
خط کشیدن لبه بیرونی چشم
شما می‌دانید چه می‌خواهید و چگونه به آن برسید. شما خیلی مصمم هستید و بلد هستید که چگونه معاشقه کنید. مسخره می‌کنید، اما هرگز زیاده‌روی نمی کنید.

خط چشم گربه ای
شما عاشق عطر زدن هستید و اغلب از بوی خوبی که دارید ستایش می‌شوید. معمولاً در اولین ملاقات، چیزهای زیادی در مورد خود به نمایش می‌گذارید، و صبح روز بعد از آن پشیمان می‌شوید.
خط چشم گربه ای اغراق آمیز
شما می دانید که جذاب هستید و با جذاب ترین فرد اطراف خود تماس چشمی برقرار می‌کنید. بسیاری از مردم حتی قبل از اینکه شما را بشناسند تصور می‌کنند که شما مغرور هستید. شما خلاق هستید و معمولاً ایده‌هایی را به ذهن می‌آورید.

خط چشم ساده
شما از آن دسته ای هستید که ترجیح می‌دهید در اولین قرار ملاقات، دست در دست هم بگیرید. شما محتاط هستید، اما عاشق خرید هستید. طعم بستنی مورد علاقه شما ، شکلاتی است.

خط چشم ضخیم و کثیف
شما عاشق شلوار جین قدیمی هستید و در هر زمان، یک جفت جین در کمد لباس شما وجود دارد که بیش از یک دهه از عمر آن می گذرد. عاشق نوازش هستی و خیلی زود وابسته می‌شوید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید