🔥572

تست شخصیت شناسی | یکی از تصاویر رو انتخاب کن تا بگم عشقت میتونه یه زندگی شاد برات بسازه یا نه؟

تست شخصیت شناسی امروز در رابطه با شادی تو زندگی هست.


تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی می تواند یک راه سرگرم کننده و جالب برای شناخت خود و درک بهتر ویژگی ها و کاستی های خود باشد و می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چه چیزی شما را وادار می کند تیک بزنید و عمیق تر در روان خود فرو بروید. یکی از تست شخصیت شناسی خاصی که می توانید امتحان کنید این است که “اول چه چیزی را می بینید؟” تست شخصیت شناسی که می تواند نشان دهنده میزان پشتکار درون شما باشد. این تست شخصیت شناسی شامل تعدادی تصویر است که حالات مختلف ذهن را نشان می دهد و هر تصویر به جنبه متفاوتی از شخصیت شما اشاره دارد.تست شخصیت شناسی امروز مارو انجام بده تا بیشتر با شخصیت درونیت آشناشی.

تست شخصیت: آیا می توانید در زندگی شاد باشید؟ با این تست بصری جرات پیدا کنید
چگونه می توانیم بفهمیم که واقعا چه کسی هستیم؟ شخصیت ما چیست؟ هر کس روش خود را برای دیدن، تفکر و عمل دارد.

تست های شخصیت راهی جالب برای شناخت بهتر خود و درک بهتر نحوه برخورد با دیگران و دنیای اطرافمان است. آیا کنجکاو هستید و دوست دارید بیشتر بدانید که چگونه شخصیت شما می تواند بر توانایی شما برای شاد بودن در زندگی تأثیر بگذارد؟ سپس این تست تصویری با تصاویر برای شما مناسب است!

با استفاده از نمادها و تصاویر، این تست شخصیت تست راهی سرگرم کننده و تعاملی برای کشف «شما» درونی شماست. همچنین می تواند به شما کمک کند مناطقی را که ممکن است برای بهبود رفاه شخصی خود به کمی کار بیشتر نیاز داشته باشید را شناسایی کنید.

در این تمرین، شما باید یکی از چندین تصویر را انتخاب کنید که به بهترین وجه با شخصیت شما و آنچه می خواهید به دست آورید مطابقت داشته باشد.

تصویر 1 

افرادی که این تصویر را انتخاب می کنند، جاه طلبی قوی دارند
افرادی که این تصویر 1 را انتخاب می کنند با جاه طلبی هدایت می شوند. آنها دوست دارند برای رسیدن به اهداف خود چالش ها را قبول کنند و ریسک کنند.

این افراد پشتکار دارند و دائماً به دنبال فرصت های جدید برای موفقیت هستند. آنها با اراده قوی هستند و برای تحقق رویاهای خود و شاد بودن در زندگی دست به هر کاری می زنند.

تصویر 2 

افرادی که این تصویر را انتخاب می کنند بسیار مراقب هستند.
افرادی که این تصویر 2 را انتخاب می کنند بسیار مراقب و حساس به نیازهای دیگران هستند. آنها از دیگران حمایت می کنند و آنها را در پروژه هایشان تشویق می کنند. آنها دوست دارند تجربیات و دانش خود را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارند.

آنها شادی را در کمک به دیگران می یابند که باعث خوشحالی آنها در زندگی می شود.

تصویر 3 

افرادی که این تصویر را انتخاب می کنند بسیار خلاق هستند.
افرادی که این تصویر 3 را انتخاب می کنند بسیار خلاق هستند و تمایل دارند خارج از چارچوب فکر کنند. آنها رویکردی اصیل به چیزها دارند و چیزها را متفاوت از دیگران می بینند.

این افراد به لطف تخیل زنده خود توانایی یافتن راه حل های جدید برای مشکلات پیچیده را دارند. آنها از کشف افق های جدید و کشف راه های جدید برای شاد بودن در زندگی لذت می برند.

آیا از برونو بتلهایم می دانستید؟
برونو بتلهایم روانکاو، مربی و نویسنده اتریشی بود. او در سال 1903 در وین متولد شد و در دانشگاه وین تحصیل کرد. او با به قدرت رسیدن نازی ها از اتریش گریخت و از اروپا به ایالات متحده رفت. زمانی که در ایالات متحده بود، تدریس روانشناسی را در دانشگاه شیکاگو آغاز کرد. او سپس از سال 1933 تا 1973 در مدرسه ارتوژنیک کار کرد و به کودکان مبتلا به اختلالات روانی شدید کمک کرد.

او زندگی خود را صرف مطالعه تأثیر روابط خانوادگی بر رشد روانی کودکان کرد. برونو بتلهایم نیز عمیقاً در بهبود وضعیت کودکان اوتیستیک و نارساخوان نقش داشت. آثار او به طور مرتب در کتاب ها و مقالات علمی ذکر شده است. کتاب قلعه خالی او یکی از آثار کلاسیک روانشناسی کودک به حساب می آید.

برونو بتلهایم در سال 1990 درگذشت. کار او توسط دانشمندان سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است و خاطره او همچنان الهام بخش علاقه مندان به اختلالات روانی و مشکلات یادگیری کودکان است.

امیدواریم این تست شخصیت شما را سرگرم کرده باشد و الهام بخش شما باشد تا کمی بیشتر در مورد خودتان کشف کنید. لازم به یادآوری است که این آزمون ارزش علمی ندارد و نباید آن را زیاد جدی گرفت. فردا برای تست جدید در وب سایت ما به ما بپیوندید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید! ممنون از همه شما که تا اینجا خواندید و به زودی شما را می بینم!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید